Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je kan aan de MFR Date zien hoe nieuw je xbox is. Deze datum staat ook achterop je xbox onder je seriall nummer.

2. kevin_16

kevin_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb pas ook mijn console terug. Als ik mijn faceplate van mijn console afhaal zit er geen zilver stickertje met microsoft, maar zo'n groene. Hebben meer mensen dit.

3. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je voor die info er achter aan gebeld? heb je trackingcode van ups gebruikt?

4. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    is een nieuw garantie stickertje :)

5. Gamers HQ

Gamers HQ Xbox360 user

Leuk Bevonden:
    0

Het moet toch ooit een keer gebeuren;););)

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Fijn, dikke kras op GoW en de error dat ik de game op een 360 moet afspelen...lekker dan.

Als ik'm nu nog opstuur haal ik't dan nog voor de halo release?

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Met een beetje geluk wel, want de laatste tijd krijg je gewoon een nieuwe console ipv een reparatie.

8. Shizzel

Shizzel Guest

Goh, nee echt?|:-
    Dat weet ik zelf ook wel, ging er mij meer om dat ik via service.xbox.com een nieuw serienummer zag staan, en als bijv. een aanduiding in het serienummer was kon ik zien of mijn nieuwe 360 van na Juli 2007 was.
    Maar toch bedankt :9.

9. MetalTitan NL

MetalTitan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    No Pending Repair,

Hoelang kan het dan nog duren voordat ik hem weer terug heb?

10. woosi

woosi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, echt ?!!!

Natuurlijk kan je aan het serienummer zien hoe nieuw de xbox is. Mijne begint nu ook met 90.... de vorige met 50..... Dus die ik nu heb is nieuwer. Augustus 2007 om precies te zijn.

Evengoed blij dat ik je kon helpen \o/

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet dat ik weet. Er zal vast wel ergens een verborgen (service)menu zijn. Maar goed, ik ben blij dat het heeft geholpen. Zijn de vastlopers etc. ook verdwenen? Ik hoop van wel en het moet haast wel, want ik los het bij iedereen altijd hiermee op. Bij het reparatiecentrum is dit ook het eerste wat ze altijd uitvoeren.

12. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Had ms gebeld en die zei dat hij al klaar was en kreeg het track.nummer.
    Vandaag de xbox 360 binnen gekregen.

Heb een hele nieuwe xbox 360 kregen met MFR date: 26-08-2007 (binnen 6 werkdagen) en tot nu toe werkt deze prima. CD drive is ook lekker stil. Klasse geregelt ditmaal bij ms :)

Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  13. fets

fets Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm mijn xbox is in reparatie voor de 3 rode lampjes (alleen rechtsboven brande niet) maar word de cd speler nu ook gelijk gemaakt anders gaat hij straks krasjes maken? dit is trouwens mijn 1e xbox had er nog geen 4 uur op gespeelt

14. Tennie

Tennie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en van wanneer is 50 denk je ongeveer? ik heb namelijk begin juli een Superpack gekocht en dat serienummer begon met 30...

15. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een nieuwe console krijgt krijg je dan wel je harddisk met je eigen saves erbij ?

16. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    pfffff ik ga met een beetje geluk morgen die shit binnen halen om mijn xbox door upc op te kunnen laten halen... Of zijn er nog andere oplossingen om de welbekende "ring of death" tegen te gaan?? Want ik vind het wel kut dat ik mijn xbox zolang kwijt ga zijn met de komst halo3 in het verschiet....

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wow wat is die service goed van M$. Vanmiddag Xbox aangemeld op de site, reparatie aangevraagd en ups gebeld en om 3 uur was hij de deur al uit. Nu hopen dat hij snel terug komt.

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    @lethal... nog niet zoveel kunnen spelen om te checken of ie nog zoveel vast loopt ,,, maar hij is wel een stuk sneller met laden!!

@ghiodora

voor zover ik heb begrepen moet je NOOOOOOOOOIT je harddisk meesturen... want eenmaal opgestuurd is einde savegames, profiel etc!!!

19. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal correct de eerste keer xbox opsturen moest ik me hadd mee sturen, mooi balen toen ik hem terug kreeg al me saves kwjt

20. flyswatter

flyswatter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    best sarcastisch:

ik heb m'n draadloze headset die ik kreeg omdat m'n xbox al bijna 2 maanden op het repaircentre staat al ontvangen maar mijn xbox nog niet!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina