Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, die lag er ook tussen maar was toch niet helemaal wat ik bedoelde ;)
    Ja weet ik, maar ik wilde wel het T-shirt (ik heb ook nog zitten twijfelen over de versie van 100 euro, maar dat was me net iets te veel, en daarom ging ik nu voor de 'gewone limited' versie, maar dan wil ik wel zo'n shirt hebben natuurlijk :+)

2. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow, hadden ze daar Legendary voor 100€??
    Kopen en doorverkopen :+:thumbs:
    Ik heb al 150 euro bod voor mijne lol.

3. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik heb een vraagje.Ik zie overal dat je een pre-order kan kopen voor de limited edition van halo 3.Maar is de limited edition maar in een beperkte oplage ofzo?Wat is er zo speciaal aan?grtz

4. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij de meeste shops wel jah. Ik heb de mijne bij gcshop besteld en daar zijn ze nu op

5. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de mm in Adam liggen er een stuk of 15.

6. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hopen dat ik Halo3 stiekem een dagje eerder krijg :9 Gebeurde mij ook met Halo2 dat ik door de lokale Intertoys werd gebeld dat ik hem kon ophalen, 10 november ipv 11, altijd leuk. Van een collega die ook bij de Intertoys werkt gehoort dat het vrachtbusje tegenwoordig op een dinsdag en vrijdag binnen komt: dus ook dins 25 sept \o/ Dat zou ook nog eens leuk uitkome in verband met schoolrooster, werk en de tijd dat ik volgende das pas op school hoef te zijn. Ik wacht af, en dagje later moet kunne, maar we hebben het over halo3, dus liever niet 8)

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja ,je hebt gelijk, en als je nét op de slechte plek respawnd ben je net zo snel weer dood al je bent verrezen....Dat is inderdaad niet al te aangenaam, maar daartegenover staat dan wel dat als er een tegenstander nét voor je neus respawnt je die lekkere eenvoudige kill met een glimlach in ontvangst neemt....Kortom iederéén heeft met zulke kutsituaties af te rekenen,alhoewel ik de dames dankbaar ben dat zij in het echte leven dat deeltje graag aan mij schenken ten volle genot wat de sexuele bewustleving aan moois kan opleveren,maar wat in de wereld van de gameplay onveranderd kut blijkt te zijn.:thumbs::+

8. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Is er ook ergens een goede countdown te vinden van Halo3.

En waarom heeft XBW geen Countdown net als bij halo2 ?¿?¿

9. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    tip: bij gcshop dagaanbieding 12 september.. halo3 + 1 jaar live voor 98,50

heb hem net zelf besteld :D kan niet wachten tot hij binnen is :D

10. Mcp

Mcp Metastasizing

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een uitstekende site is voor game info maar eigelijk voor nog veel meer dan dat is : www.ign.com

daar hebben ze ook een countdown met allemaal links naar de laatste info etc. etc.

http://xbox360.ign.com/halo3launch/

edit: let wel op dat deze countdown voor de amerikaanse release geldt: 25 sept.

Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    gratis best buy halo3 theme en gamerpictures op de us marketplace!

12. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze gedownload, zijn erg toffe gamerpictures. Beter dan die van game fuel. Heb er nu ook eentje op me gamercard

<---

13. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een vette Gamerpicture. is het tijdelijk?

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gezien de CoD4 beta denk ik overigens dat Halo er een flinke concurrent bij krijgt op mp vlak. Dat was toentertijd bij H2 niet het geval. Ben benieuwd hoe de online cijfers gaan zijn als de beide games volop draaien.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De CoD4 beta is gratis, dus daardoor lijkt ie nog populairder dan anders. :)
    De full game ga ik wss niet kopen.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heb het meer over de kwaliteit van beide mp's zoals ze nu iig op mij overkomen. CoD lijkt niet alleen een stuk completer, maar komt ook veel vernieuwender over.

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Toch vind ik de beta van Halo 3 beter. De sfeer, de gameplay en de omgevingen zijn gewoon toffer. Call of Duty 4 kwam bij mij een beetje afgeraffeld over. Bij Call of Duty 3 had ik dat gevoel ook. Het tweede deel uit deze serie vond ik daarentegen wél erg cool om te spelen, maar ook dit deel haalt het naar mijn mening niet bij Halo. Halo is altijd mijn favoriete serie geweest. Dat beinvloed mijn mening natuurlijk ook sterk.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2007
  18. Gollem

Gollem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo3 beta was gewoon ook heel erg veel fun vond ik!
    veel gelachen met red vs. blue matches!

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, CoD4 is zeker vet, maar h3 krijgt mn voorkeur. En sinds ik geen geld heb voor 2 spellen word het h3.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.971
    Serieus, ik wil niks anders dan Halo 3.
    Echt, komende half jaar hoef ik niks meer als ik die Halo 3 + 13 (toch? was toch 12 :p Of krijg je gewoon Halo 3 plus een speciale Halo 3 Gold Card van 13 maanden? Dat was t toch? je weet wel, die uberaanbieding van bol.com) maanden bundel krijg. Ik ga deze game echt zo kapot spelen. Die Beta was ook zo goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina