teamqG | QualityGaming [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Strafen is niet echt een shooterterm, het is 'zijwaards lopen', een perfect normaal engels woord. Marbles zijn knikkers (Marble Blast?)
     
  2. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, strafen is niet echt een shooterterm
     
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Raver, waarom heb jij fragmenten van TW G Snipe in je eigen montage gezet? Die snipes op iG en die Tripple BR Kill had jij eens naar mij gestuurd als 'een preview van G Snipe's montage'. Ik heb ze nog in Ontvangen Bestanden staan.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Niet echt een shooterterm... in het dagelijks leven ben ik niet echt bezig met zijwaarts lopen. 'Headshot' noem ik ook een shooterterm, helemaal wanneer het genoemd wordt op een gaming forum, terwijl dat ook een normaal perfect Engels woord is.

    Nope

    Marble is een raceterm (ondanks dat het een normaal perfect Engels woord is) die duidt op kleine rubber balletjes die naast de ideale racelijn terecht komen gedurende de race. Deze balletjes zijn de oorzaak van rubber die los laat van de band (slijtage). Wanneer je als coureur een bocht te wijdt neem (dus langs de buitenkant gaat) rijdt je over de marbles heen en dat is nadelig voor de komende 1 - 2 rondes, omdat je daardoor niet meer rijdt op je eigen rubber, maar op de opgepikte, niet vlakke en versleten marbles.

    Aan het het einde van de race, wanneer de rijders terug keren naar de pits, rijden ze allemaal naast de ideale racelijn, om zo marbles op te pikken waardoor hun auto zwaarder wordt en er een verkleinde kans is om illegaal bevonden te worden onder het kopje 'te lichte auto'. Ze kunnen zonder moeite een kilo rubber meebrengen. En dat ziet er dan zo uit na afloop:

    [​IMG]
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Toch wel, dat Marbles ook een term is die bij het racen hoort is weer een ander verhaal. Oh en houdtd je vooral bezigt met het verbeterent van mijn spelling okd, nutteloos
     
  6. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    welke montage?

    er staan 2 clips in mijn ravetage tot nu voor de rest heb ik niks gebruikt en dualtage = halo 2.

    over welke heb jij het?

    en snipe's op iG heb ik ook alleen geen van beide heeft triple kill op een 4 mans team van iG hoor. :confused:

    en wtf zijn mods aan het doen op xbw skipperlicht sig niet toegstaan? het was een logo dat heen en weer ging jezus bewijst maar weer dat dit een kansloos forum is met te veel regels. niet eens sigs.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Aangezien je op een forum met 27.980 leden één van de weinige bent die er blijkbaar moeite mee heeft... Als 't je hier niet aanstaat dan vertrek je toch lekker naar een niet kansloos forum waar geen regels zijn? Niemand dwingt je om hier te blijven. :{ De regels omtrent afbeeldingen in signatures staan al een tijdje vast. Animaties in signatures zijn dus niet toegestaan.
     
  8. Towel

    Towel Guest


    Wauw darkraver ga jij huilen dat je sigje niet is toegestaan. Alsof iemand uberhaupt interesseerd hoe jouwn sig eruit ziet!
     
  9. DSF Darkraver

    DSF Darkraver TW Darkraver

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer is zeiken huilen?

    en voor de mod. en waar staat dat de sig geen bewegend logo mag hebben?

    Andere afbeeldingen dan gamebars zijn toegestaan, dus ook eigen creaties.
    ^^^

    das 1 van de regels en de mijne was geen gamebar en daar staat dat dat ook toegestaan is.....
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3



    • De maximaal toegestane grootte bedraagt 350x20 pixels.
    • Afbeeldingen moeten statisch zijn. :+
    • Andere afbeeldingen dan gamebars zijn toegestaan, dus ook eigen creaties.
    • Afbeeldingen mogen niet in strijd zijn met het forum beleid.
    • Eén afbeelding in een handtekening + maximaal 3 regels tekst, zonder spaties tussen de regels.
    • Geen afbeelding? Dan maximaal 5 regels tekst.
    • Smileys als afbeelding zijn niet toegestaan.
    • Een quote in een handtekening mag, maar niet in combinatie met een afbeelding.
    • Reclame maken voor een website via een afbeelding is niet toegestaan.


    Een gamebar is ook een afbeelding. :)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Neuzel modus ....

    Arjan is geen mod, maar site admin :):
     
  12. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat doet er toe want...?? ;)

    Om m'n post nog wat nut te geven:

    [yt]HxA5E8b_hcY[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  13. Towel

    Towel Guest

    Arjan hier een tip: Mischien moet je woorden als "statisch" niet gebruiken. Dat kan voor sommige lui wat lastig zijn. :):
     
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Pwned.
     
  15. DeadZon3

    DeadZon3 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Damnn ik gaat ownen op die cod4 :D
     
  16. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    PS: over dat strafen, dat is precies hetzelfde als ik rts termen ga vragen. Strafen is trouwens niet echt een moeilijke term.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    NAS _O__O__O__O_

    En deadzone hoe weet je dat? ik kwam trouwens een deadzone tegen laatst in de beta, een clan tag (DKC ofso en dan deadzone nl), was jij dat?
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    NaS is wel 1 van de betere rappers.
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Is dat zo DeadZon3, qG dirtyDutchzz voeg me maar toe voor een potje.
     
  20. DeadZon3

    DeadZon3 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    nahh ben ik niet. ben 3 maanden offline geweest. Na de WCG had ik het wel ff gezien dus.. maar als cod4 uitkomt :D Cod2 was altijd al het spel waar mn skills echt beter waren dan de rest. Gow moet je ook vaak geluk hebben of andere dingen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina