teamqG | QualityGaming [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeadZon3

    DeadZon3 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Smartiez, ten eerste heb ik de beta nog niet!!! en ten tweede pakte ik je wel 1 op 1 op cod2 altijd. Je team was wel goed...
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Je pakte me niet op COD2, we speelde na 8 maanden een 1op1 op Vossenack waar je 10-15 won, gg na 8 maanden ja toch? In het team (smartiez deadbringr aztack xman) stonden ik of peter altijd bovenaan. Ja, altijd.

    Maar dan nog, ik help je wel aan de beta dan checken we het even;)
     
  3. DeadZon3

    DeadZon3 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    haha is goed. maar ik vond alleen Aztack altijd uitsteken bij jullie als ik eerlijk ben.. maar TRIGGERHAPPY en ik konden hem altijd goed opvangen;)
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    TRIGGERHAPPY lmfao. En nee Aztack was bij lange aan niet de beste, hij is nu een monster maar was toen onze 3e of 4e man. Pr1me en DL Headshot (qG IntenZz) waren de beste spelers van Nederland. In ons team was het

    1/2. VIP Deadbringr
    1/2. VIP SmartieZ
    3/4. VIP XmaN
    3/4. VIP AztacK

    Onze enige competitie was

    eVo Nemesis
    eVo Just1ce
    eVo Headshot
    eVo M3T4LF34R

    Maar metal kwam bij ons en eVo ging dood.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2007
  5. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    Martijn en ik ownde altijd .. niet ego bedoeld maar we zijn ongeslagen, + het feit dat we super goed kunne samenwerken dat hebben veel goede spelers niet en dat maakt martijn ook nog veel beter..
    ik snap soms dat mense zeggen dat martijn niks kan, maar als er een clanmatch is dan is het knopje omgeschakeld en dan owned ie kapot hard dat hij mij er soms nog bang mee maakt ..

    ik zou echt niet met zijn skillz spotte want 97% van het forum hier knalt martijn er makkelijk uit ..
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hahah ^ Quoting Time. Wie is die 3% dan als ik vragen mag?
     
  7. DeadZon3

    DeadZon3 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    vond DWL ook altijd wel goed, op HQ dan. eVo ownde TDM, GS meer CTF. In mijn weten, waar ik heb mee gespeeld, 2 x tegen GS HQ, maar niet jullie sterkste team, gewonnen, 1 x van eVo verloren(TDM) en tegen DWL hebben we te vaak gespeeld.
     
  8. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    was dat sarcatisch? Want het moet toch zijn (97% van het forum wordt eruit geknald door Martijn, niet 97% knalt martijn eruit. Want dat zou betekenen dat hij geowned wordt.
     
  9. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    Justice IntenZz Nemesis Deadbringr ..

    is misschien indd minder dan 3% .. ff uit rekenen :9

    [Edit] 0,000374% als ik met alle leden reken, zat ik toch in de buurt met die 3 ;)
    [Edit2] hij knalt hun er makkelijk uit ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  10. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    GS was in het begin ook niet zo'n serieuze clan .. pas toen ik aztack en xman erin kwamen ( tegen de tijd dat we aVIP werden 1-2 maanden eerder ) werden we super en stegen tot de top 2 NED .. ons gevecht met DL/eVo is nooit uitgevochten .. en zal ook niet meer komen, het enige dat zeker is, is dat wij samen gevoegd EU top zijn en misschien wel wereld top ;)
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar, die gast was bar slecht.

    Smartiez en deadzone ga verder
     
  12. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    M3T4LF34R was niet super, was weer zo'n 4de man waar we altijd naar op zoek waren. Jammer genoeg dat we geen vaste 4de man in die tijd hadden. eVo ging dood nadat Just1ce wegging.

    @Deadbringr: Niet overdrijven :9, je hebt nog: N2D, IXI, AnaLog, OpTic (Viel eigenlijk best tegen), Type Z. Volgens mij waren dat ook wel goede clans.
     
  13. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    is niet overdreven :eek: .. alle goede clans die wij hebben bespeeld hebben we toch gewonne ( eAXIS , als grote voorbeeld )teamwork was een groot factoor dat ons heel sterk maakte, maar onze belangen lagen niet samen .. jullie TDM wij HQ .. iig nu zijn we samen en zijn we ook gelijk veel sterker :)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vaak je het ook zult blijven zeggen Deadbringr, omdat het van jou komt (een team/clan genoot) zullen mensen je niet echt geloven omdat het nou niet echt 'opjectief' genoemd kan worden ;)

    Ik geloof best wel dat Smartiez goed was/is, maar het zou geloofwaardiger zijn als het van iemand buiten qG zou komen.

    Just sayin'....
     
  15. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap wat je bedoeld .. maar zoals ik al eerder zei, smartie heeft een knopje in zijn lichaam die hij pas op 'super ownage' zet als er een clanmatch is .. zonder clanmatch kom je tegen een smartie die je met je controlle in je kont nog owned ( bij wijze van spreke ) .. maar met clanmatchen heb je pas de 'echte' SmartieZ .. die kennen veel mensen hier niet omdat ze tegen hem spele buiten clanmatches .. en zo ook buiten zijn goede en normale spel ;)
     
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Kill Streak verhoogd naar 35. Ging 57-4 op Free For All, damn wat is dat makkelijk. (Gaat over CoD4)
     
  17. DeadZon3

    DeadZon3 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, ik vond cod2 iig leukste spel wat op de 360 is geweest. Gow was wel leuk.. maar totaal andere sfeer als cod2. Dus hoop dat die bij cod4 er ook weer is , en hoop dat het een WCG game word. Zodat ik volgend jaar weer mee kan doen :D
     
  18. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop ik ook, CoD4 speelt heerlijk, maar ik denk niet dat ie op de WCG komt, maar ja, hopen mag.
     
  19. DeadZon3

    DeadZon3 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja, Halo ligt me totaal niet dus. Maarja, Wcg duurt nog wel een lang jaar...
    BTW hoeveel tegen hoeveel is cod4?? net zoals in cod2 ook gewoon 4vs4/??
     
  20. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt nu max 6vs6, maar ik denk in het echte spel 8vs8, maar clanwars zullen denk ik 4vs4, 5vs5 of 6vs6 worden, zoals CoD3.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina