shiny rayquaza ik en mijn broer vinden die shiny racqaza maar niet het is wel lastig wie heeft eigenlijk shiny racqaza ???????
:hey iedereen weet iemand een shiny pokemon dat je in staphire kan vinden ?? ik ben hier nog maar van vandaag .\o/
ik heb gehoord dat shiny magikarp in ruby ... niet erg moeilijk te vinden maar dat weet ik niet zeker misschien waren het net enkele mensen die net het geluk hadden er een te vinden maar een die heel erg veel mensen hebben is een shiny zubat ik zou daar maar voor gaan veel geluk met shiny hunten
maar ik zocht er niet naar en ik wist niet eens wat een shiny was maarja hij is wel erg gaaf. maar om nou alle bosjes doorte spitten voor één shiny..
Shiny pokemon hebben niks met locatie te maken, meer met kans Elke pokemon die je tegen komt heeft een kans van 1 op zoveel duizend om shiny te zijn. Dus volgens de waarschijnlijkheid theorie (kans berekening) zul je 8,192 battles moeten doen om er een tegen te komen net als dat je 6x een dobbelsteen moet gooien om een 6 te krijgen.
Als ik jullie was zou ik gewoon niet gaan zoeken naar shiny pokemon, dat deed ik vroeger ook altijd. En toen vond ik ze nooit. Je vindt ze altijd als je het niet verwacht! De kans is echt zoooo klein...