Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

1. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nou vrij vertaald betekend het dat je dus niet recht naar beneden moet landen, maar je moet zo sturen dat je net als een vliegtuig richting een landingsbaan horizontaal aankomt.
    Niet wiebelen, naar voren kijken en niet vergeten op a te drukken voor je neerkomt.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nedgame en Dixons bieden de game ook al aan op internet!!!

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Je hoeft niet op a te drukken. Dat moet alleen bij de flared landing.

Je trekt met a je benen in wat niet nodig is bij greased, omdat je al heel vlak aan komt.

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ok! Las ook dat greased landing ( gesmeerde landing) inhoud dat je de snelheid langzaam minder wordt door het uitlopen.
    Greased landing is dus een rennende landing vandaar dat je zo horizontaal mogelijk neer moet komen.

Waarom is de game overal eigenlijk 64 euro?
    Ik wil m gewoon lekker voor 59 euro zoals al me games.

Laatst bewerkt: 11 sep 2007
  5. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou de FRS & BS in Zmeer hebben em nog niet... =(

We zoeken dus nog maar f verder!

Yesss, ze hebben em bij de FutureZone in Zoetermeer! :D

Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2007
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bart Smit verkoopt hem ook al!!!

7. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mooi! nu moet me salaris nog even gestort worden;)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb hem gekocht bij de Free Record Shop in Sneek, met korting van de PU. De Free Record Shop verkoopt hem dus ook al. ;)_O_

Nu ga ik de game ff spelen en dan over een dag of een paar dagen begin ik wel aan een review te denken. ;):cool:

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hier in A'dam Osdorp Eplaza hadden ze er een hele hoop, ook verkochten ze Stranglehold al!

10. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe is de game?? Ben benieuwd want ik vond de demo maar bagger!

11. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de demo bagger vond, zal je t spel ook echt niet leuk vinden.

12. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, lijkt me ook niet. Ik vond de demo erg vermakelijk dus deze zal ik zeker toevoegen aan mijn collectie wanneer weet ik echter nog niet.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Mwoah ik vond de demo niet echt leuk (te weinig en oppervlakkig gespeeld). Maar nu ik het hele spel gespeeld heb ben ik het toch zeker leuker gaan vinden.

Wel een wat kort spel (6-7x zo lang als de demo ofzo) en rare bugjes zoals vijanden die soms enorm ver gelanceerd worden wanneer je ze raakt met een kogel..

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De game is verrassend vet, iets wat ik totaal niet verwacht had. Heel erg intens en bijna de hele game doet denken aan die ene D-Day landing bij MOH AA. Damn, echt een grote chaos. Ik vind hem intenser dan COD 2 en 3 waar je gemakkelijk alle kanten op kon rennen zonder geraakt te worden, dat kan je hier wel vergeten, zelfs op easy. Ik ben al verscheidene keren dood gegaan door domme acties en die kan je niet gebruiken. Het is allemaal erg positief voor de game, al is de A.I. een drama zoals altijd bij MOH games. Ik wacht met smart op BIA - Hell's Highway, de subtitel ervan word ook genoemd in de handleiding van MOH - Airborne. Dit is echt een prima voorproefje op BIA 3. ;):)

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Singleplayer is alleen maar een bonus..ik wil multiplayen;)
    Verwacht 'm morgen te kopen.

16. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de eerste missie voltooid en nu met de 2de bezig. Speel em op hard, maar moet zeggen dat ie makkelijk is en dat ik toch een bepaalde sfeer mis. Die CoD echt wel heeft!
    Misschien dat t nog moet komen??
    Schieten in dit spel vind ik af en toe te gaar, maar dat ligt meer aan de wapens dan aan mijn schietgedrag... :) echt waar.
    Ik vind het zeker geen slecht spel ofzo. Overall: vind ik em te makkelijk en mis ik de overweldigende sfeer en actie van CoD. Ik laat wel weten of mn mening nog verandert! :)

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem ook en vind hem wel de Call of Duty sfeer hebben. Vind het Airborne principe erg tof gedaan. Verder speelt de game prima, hij ziet er goed uit en is gewoon erg tof. Vind het upgraden van de wapens erg leuk gedaan! Ben nu in het derde level (parachutelanding op het strand) en dat ziet er echt fantastisch uit.

18. Tim_S

Tim_S Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm krijg hem morgen binnen, ben erg benieuwd!

weet iemand toevallig of er nu ook een coop inzit?, want ik lees wat tegenstrijdige dingen...

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb vanmiddag de PC versie binnen. Ben benieuwd! :)

20. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een beetje problemen met True Trigger. Welke knoppen combinatie moet ik maken?

D-Day reverse was fantastisch, vooral als je op de top van de bunker staat. Aan de ene kant zie je de landing en aan de andere kant zie je vliegtuigen overvliegen...
    Het spel verveelt me overigens niet. Sterker nog, ik vind het niet erg als ik neergeschoten wordt. Kan ik weer proberen te landen op één van de vijf skill drops... (heel leuk gedaan...)

Deel Deze Pagina