NFL Madden 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zipa, 10 sep 2007.

  1. Zipa

    Zipa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen die Madden 08 spelen op Live?

    Ik ben nog niet zo goed, heb vooral moeite met defense play kiezen.

    Iemand tips?
     
  2. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een first down ver achter in het veld kun je gewoon voor de sack gaan, dus zoveel mogelijk proberen de QB aan te vallen. Kun je de tegenpartij naar achteren dwingen, dan kun je proberen de receivers goed te dekken. Dichtbij de endzone is het natuurlijk altijd zaak om de endzone goed af te dekken.
     
  3. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    En uiteraard met de Patriots spelen.;)
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ask madden.
    als je zelf defensive plays wilt gaan kiezen moet je weten wat de O# het liefst doet in welke situatie. moet je weten of ze goede WR's hebben, of ze goede HB's hebben, al die dingen en meer moet je weten en rekening mee houden om een succesvolle d# play te kiezen.
    dus mijn advies: blijf lekker ask madden doen;)

    @xboxgangsta, zou ik vooral doen ja, met hun defensive backfield;)
     
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat dacht je van hun O-line? Tegen de Jets had Brady alle tijd om te gooien terwijl de Jets keihard zaten te Blitzen._O_
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    enigste die bij de jets kan blitzen is jonathan vilma.
    wil de patriots wel is willen zien tegen een 3-4 D# zoals de chargers, bears, ravens en dolphins.
    o-line is niet zo heel veel veranders ten opzichte van vorig jaar. meer hun WR core. kan me nog wel een game van vorig jaar herinneren, geloof dat het 17-0 voor de dolphins was
     
  7. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Oct 08 MIA 10 @ NE 20
    Dec 10 NE 0 @ MIA 21

    Ik kijk trouwens uit naar 4 november (Patriots @ Colts). Bekijk jij trouwens alle wedstrijden van de Dolphins?
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    als ze uitgezonden worden wel, kijk elke weekend wel nfl en dolphins wedstriden volg ik op nfl.com.

    ga in oktober naar die nfl london game NGY-MIA
    heb 6 kaartjes gekocht super zin in:D
     
  9. Zipa

    Zipa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dat NLF Dolphins met de Dolphins speelt ;) Speel nu momenteel met de Patriots en heb daarvoor met de Saints gespeeld, met beide paar problemen..

    Bij de saints had ik bij veel run plays Reggie Bush.. kan ik hem ook bijvoorbeeld in een passing play opstellen?

    en vaak zie ik dat er word afgewisseld tussen spelers.. dan kies ik dezelfde running play maar krijg ik een andere HB hoe zit dat in elkaar?
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    als de ene runningback moe word word er automatisch gewisseld.
    ik speel idd meestal met de dolphins, maar ook veel met de eagles en redskins
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    als je geen voorkeur van team hebt moet je gewoon kijken naar je eigen speel wijze.

    hou je van de ball runnen, kies dan de chargers of chiefs. hou je van passen, kies dan de cardinals of patriots, wil je meer defence spelen, kies dan de dolphins, bears of ravens.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Je kan in principe ook de rosters naar eigen wens aanpassen :) Echt 100.000 sliders 8)
     
  13. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar worden de wedstrijden uitgezonden dan? Ik zelf haal ze vlak na de wedstrijd van 't internet (torrents).

    De Patriots zijn ook erg geschikt voor rushes, Maroney is best een goede RB.

    p.s. Heb je deze reclame al gezien?
    [yt]55BZ2gSsSmY[/yt]

    p.s.2. Speel je trouwens bij de Hilversum Hurricanes?
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2007
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    kijk ze op het internet via tvu player(www.viidoo.com) kijk ze dan direct live vanuit america op cbs of fox.

    @ps1: jup die heb ik gezien ja, je moet ook eens op youtube fantasy football intypen;)

    @ps2: yes i do
     
  15. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Vet! Ga je binnenkort nog over van de junioren naar de senioren? Een kennis van me is HB bij de senioren van de Groningen Giants. Als ik wat langer was (1.7:cool: zou ik 't ook wel graag willen spelen.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hangt ervanaf of ik despensatie krijg:+
    maar het is wel de bedoeling dat ik volgend jaar naar de senioren ga.
    als je 1,70 ben kan je makkelijk spelen. ben zelf 1,78 en ben een van de grotere in mijn team.
     
  17. Zipa

    Zipa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok, zal de chargers en chiefs eens proberen..
     
  18. Zipa

    Zipa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Geprobeerd.. weinig verschil moet ik zegge :{

    Mijn verdediging is echt gatenkaas en vaak rushen ze direct de endzone in.. Is er ergens op internet een Defense guide of iets te vinden?

    En wat is nou een goeie situatie om een passing play te gebruiken en wanneer een rush play..?

    Vind het een leuke sport.. wil er echt wat meer in verdiepen en Madden onder de knie krijgen..
     
  19. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik raad je dan aan om gewoon eerst even het hele 'American Football'-gebeuren door te nemen. Gewoon veel dingen lezen en uiteraard vanaf de basics beginnen. (Klik)

    Daarna kan je enkele 'guides' doorlezen die op het internet te vinden zijn(klik)

    p.s. Kijk eens een echte wedstrijd! Hier kan je ook veel van leren en het is daarnaast ook nog eens heel leuk.*)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    moet zeggen. madden 08 is eindelijk een uitdaging. vroeger(madden 98 t/m 07) won ik meestal ook op all madden met zo'n 40-14.
    nu win ik op all pro met moeite met 2 TD's verschil.

    Goede rush D# is natuurlijk een combi van zone en blitz.
    voor passing D# kan je beginnen door bv de cover 2/3 zone's te gaan doen.
     

Deel Deze Pagina