Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    nee , gewoon gokken en geluk hebben......als je geld op is kan je eventueel je save laden en gewoon nog eens proberen.....scheelt je weer geld zoeken...

2. Hero of Dragons

Hero of Dragons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Serieus waar? Heb jij die dagboekenachievement ook? Damn, dat is echt een kut één. 122 van die krengen zoeken, ik moet ze dus maar gaan tellen en afstrepen dus? ;)_0/

4. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    das wel de beste manier ja , anders had ik zo weer voorbij een paar gelopen die niet echt op de meest logische plaatsen liggen....

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
  6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat zijn prachtige guids inderdaad! Alle tonics heb ik daardoor al gevonden, en ik moet dan nog alleen 5 dagboeken vinden en dan nog de game uitspelen op hard voor 1000/1000 G.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  8. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je beter eerst normaal de game uitspelen en gewoon goed opletten en dan bijna aan het einde de lijst er bij pakken en alles wegstrepen die je al hebt.

Zo heb ik het gedaan aan het eind moest ik er nog 10 ofzo :) dus die met de lijst gehaald.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik doe dit alleen bij games als Viva Pinata of Oblivion. Bioshock geeft mij niet het idee dat ik zin heb om die dagboeken allemaal af te strepen. 122 van die krengen, net zoveel als het aantal wagens en motoren in PGR 4. ;):9

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik ben nog steeds bezig met Bioschock maar ik vind er niks meer aan. Ben nu zo'n 20 uur aan het spelen en zit in dat lever met Ryan geloof ik(moeilijke naam:p). Maar ik vind t erg saai nu. Steeds weer hetzelfde gedoe met die splicers en t gaat me toch iets te langzaam.

11. Baardaap

Baardaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euh .... ik ben nu bij wat ik denk dat de eindbaas is ... en ik ben een pietsiebeetje door m'n munitie heen :p hoe krijg ik die knakker dan DEUD?

en hoe kan ik meer poen meenemen? Kreeg een paar keer de mededeling dat mijn portemonnee vol was ... (in het echt komt een te volle portemonnee hellas niet voor)

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nieuwe kogels kopen? Als je geen geld hebt kan je zo een paar splicers en big daddy's afmaken. Zorg vooral dat je van die elektrische shotgun shells koopt, die zijn erg handig tegen de vuur fase, wanneer de eindbaas is ijs veranderd is de vlammenwerper en gooien met explosieve tonnen erg handig. De laatste fase is het moeilijkst, ik raad je aan om al je laatste grenades en rockets op hem af te vuren en je kruisboog te gebruiken. Ik heb met deze strategie de eindbaas makkelijk verslagen op Hard.

Nog een tip:
    Helemaal achterin aan de linker kant kan je je eigen healen, hiermee bespaar je een hoop medpacs en is een stuk goedkoper.

Helaas kan je geen grotere portemonee krijgen, je zult het echt met maximaal 500 moeten doen. Regelmatig ammo kopen is dus een must!

Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  13. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mesnen hoe kan je in hemelsnaam 3x z'n balkje vol krijgen met foto's nemen.
    hebt 't geprobeerd maar kom niet verder dan 2 balkje s snap 't egt niet meer. 8)
    als ik die 2 balkjes heb en neem dan nog een paar foto's dan krijg ik niet meer dadt scherm waar je die balkjes ziet. |:-|:-
    hooop dat jullie 't snappen als je tips hebt dan wil ik ze graag horen:confused:

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet niet van steeds dezelfde foto's nemen.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Je kunt maar ongeveer 4 keer een foto van iemand maken. Dus gewoon een nieuwe gast vinden, foto's knippen en dat blijven herhalen.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ausgespielt! 960/1000 punten, waarbij ik nog even in een guide moest neuzen om de laatste opgenomen dagboeken te vinden (een drietal, dus dat viel wel mee).

De laatste boss vond ik nou niet bepaald lastig, maar aan de andere kant ging ik ook 100% op alles voorbereid naar binnen. Er staan ook zoveel machines om spullen te kopen/inventen in die voorlaatste kamer... je weet gewoon dat het dan gaat gebeuren.

Ik heb me geweldig vermaakt met deze game. Af en aan gespeeld, samen met andere spellen. Het heeft me zo'n 15 a 20 uur totaal gekost denk ik. Nu alleen nog de hard achievement... over een tijdje. :)

Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Maak een stuk of 3/4 foto's per onderwerp. Probeer hiermee ook actiefoto's te maken. Dus, als ze iets of iemand (vaak jou) aanvallen! Ook heb je tonics die je extra % research geven. Als je deze gebruikt gaat het dus ook al iets sneller :) En je kunt ook lijken fotograveren, mocht je vergeten zijn je levende tegenstander op de foto te zetten :)

18. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij cohen.Als ik in de lift ga ga ik nara cohen.Maar recht van die lift(onder) heb je een galzen deur.Maar ik had al op die liftknop gedrukt.Als ik niet op die knop had gedrukt.Kon ik dan door die glazen deur?En rechts van die glazen deur heb je een trap.Als je naar boven gaat zie je achter een doorzichtige deur een filmprojector en van alels liggen.Kan ik daar komen na het gevecht met cohen?

Bedankt voor jullie antwoord!

19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt pas door die deuren als je, inderdaad, met de lift omhoog bent gegaan :)

20. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iederval bedankt voor je antwoord.Maar die glazen deur onder?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina