Bullet Witch

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 15 aug 2006.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nee of ik als jap liefhebber deze game voor 15,- moet scoren ;)

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik heb hem gewoon voor de volle mep gekocht toen ie uitkwam....op de gok. Het is een aardig spelletje en vond het best leuk om het te spelen. Maar het is behoorlijk lineair, erg makkelijk (zelfs op Hard is het niet echt 'Hard' geloof ik) en met slechts 6 standaard levels (de downloadable content niet meegerekend) ook nog eens behoorlijk kort. Sommige spells die je kunt gebruiken zijn wel indrukwekkend, in ieder geval de eerste keer, maar helaas heb je ze dan ook verder bijna niet nodig of kun je ze maar op een paar momenten (veilig) gebruiken. Voor 15 euro zou je zeggen dat je geen miskoop kunt begaan, maar ik zou niet teveel op mijn woord afgaan.

Laatst bewerkt: 11 sep 2007
  3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb hem in ieder geval besteld. Ik wilde dit spel al sinds de release hebben, maar 60 euro leek me wat te gortig. Maar 15 euro is gewoon een mooie prijs voor dit spel. Goedkoper zal die niet snel worden. Ik weet dat het geen topper is, maar ik zal me geheid een paar dagen met dit spel vermaken

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat ga je zeker. Ben zelf niet verder gegaan dan Normal, gewoon omdat ik geen zin had dezelfde voorspelbare levels weer opnieuw achter elkaar te spelen maar dan op Hard. Maar misschien haal ik hem spontaan weer eens van de kast ooit. Spel is geen 60 euro waard geweest, maar voor 15 euro zou ik hem zeker scoren :)

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Oh beter ik kreeg hem vandaag van Dynabyte! Dus was gelukkig geen miskoop voor 15 euries!

6. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Bulletwitch ook maar besteld, €15 is niet veel en dat was precies het bedrag wat ik ervoor wou geven. Nou nog mijn Xbox terug en mijn dag kan niet meer stuk :)

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    laatst ff gespeeld bij een kennis, voor 15 pleurie is het zeker een goede aankoop als je van actie games houdt.

8. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ik wou hem ook eerst,maar leest echt overal super slechte dingen over deze game..:x

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook zeker geen topgame, maar voor 15 euro best een aardige titel om te scoren :)

10. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    je moet trouwens de game minimaal 5 x uitspelen voor de 1000 punten achievements las ik net;)

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weinig zin in, zo leuk is de game nu ook weer niet :+ Fok de Achievements, zeg ik je :) ;)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Aan de 15 euri mensen, laat even weten wat je van vond en wanneer je hem weer doorverkoopt ;)

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Had je hem ook gisteren besteld?

14. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand eergisteren ook Bulletwitch besteld bij Dynabite en een mailtje gekregen dat de game is verstuurd?

15. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en ik heb hem ook gisteren ontvangen.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als je nu ook even vertelt wat je er van vindt O-)

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet makkelijker zijn als je er eens een review op na slaat ? :+

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    normaliter wel, echter met games als deze doen me ze niet zoveel. N3 kreeg ook matige reviews, maar vind ik super.

(heb trouwens al meerdere reviews gelezen, maar moet hier toch ook mijn tijd vullen ;))

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik vind um wel beter als N3, die heb ik zelf ook maar die begon erg snel te vervelen. Na met twee characters de storyline te hebben uitgespeeld had ik het wel gezien met die game. Misschien dat ik hem tussendoor nog eens een keer aanzet, maar dan zou ik denk ik eerder Bullet Witch nog eens aanzetten.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    BulletWitch is vandaag verstuurd, dus als het goed is heb ik hem morgen binnen. Dus dan zal ik ook wel een reactie geven op het spel

Deel Deze Pagina