[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft ook niet, alleen voor Live Awareness en dus Achievements heb je dat nodig ;)
     
  2. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal er ook echt van dat de pc content niet naar de 360 komt, dan maar de controller op de pc aansluiten. Want ik wil die burmak toch afmaken! En de nieuwe mp maps checken:D
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De graphics zijn nóg mooier op de PC, dus ben benieuwd. Ik heb in ieder geval zin in die extra vijf chapters.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2007
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 controller gaat uiteraard perfect werken in de PC versie van Gears of War. Gewoon default zoals ie op de 360 ook staat ingesteld, ofwel een kind kan de was doen. En grafisch ga ik hem hopelijk ook lekker draaien, BioShock draait max nog steeds lekker op 1920x1200 (zelfde reso als Gears wordt gedraaid in dat filmpje) dus ik hoop dat ik met Gears ook zover kom. Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe content :)
     
  5. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat heb je liever, die content naar de 360 of eind 2008 Gears of War 2?

    We kunnen er namelijk 100% zeker van zijn dat deel 2 al sinds het voltooien van deel 1 in ontwikkeling is. Ze wisten al dat het een trilogie zou worden, ze hebben de engine al, het verhaal etc. En gezien het de bedoeling is dat de trilogie in z'n totaliteit op de 360 verschijnt is 2008 een logische datum, en Deel 3 voor 2010 als één van de laatste toppers voor de 360. Plus dat Epic natuurlijk voor het lang en breed in de winkels liggen van de PC-versie het vervolg voor de Xbox 360 niet aan zal kondigen omdat dat de verkopen kan beïnvloeden. Kijk maar naar Ninja Gaiden 2, die game is al sinds 2004 in ontwikkeling en is pas 2 á 3 maanden na de release van de remake voor de PlayStation 3 aangekondigd.

    Het zou in ieder geval een mooie line-up zijn voor volgend jaar: Ninja Gaiden 2, Gears of War 2 en Banjo Kazooie 3 (die game maakt volgens Rare namelijk zijn opwachting op E3 2008 ).
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2007
  6. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Allebei!}:]
     
  7. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat zou ik natuurlijk ook liever hebben :+ Maar als ik moet kiezen dan prefereer ik toch een deeltje 2 waar ons eindelijk duidelijk gemaakt wat de Locust nou precies zijn, waarom ze niet willen en kunnen stoppen, wie de Locust Queen is en wat meer duidelijkheid omtrent de Pendulum Wars.
     
  8. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het ook wel waarderen als er een 8 VS 8 (Big team Battle) komt met een CTF/Assault mode. Verder de mogelijkheid om ook normaal te kunnen schieten zonder te mikken zodat de nadruk wat minder op de Shotgun komt te liggen.. Zal wel niet gebeuren, ik zal hem nog steeds wel kopen en hem wel relaxt vinden maar ik zie dit toch wel graag gebeuren. Plus: Een normale Sniper zonder gekke lag/vertraging want dat is echt Bullshit.
     
  9. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je ook wel gelijk in, het is soms lastig;)
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De Sniper zonder een übersterke Active Reload. Iedereen gebruikt dit wapen puur alleen om iemand down te krijgen.
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen... Alleen de noobs O-)
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Jup, ik snap wat je bedoelt. Er zijn natuurlijk ook mensen die voor de headshots gaan, maar de meesten gaan voor de downs.
     
  13. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Deal with it. Blijf uit zijn zicht of doe het zelfde terug.
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Precies, maar je hebt ook maps waar er maar één Sniper ligt. Dan wordt het wat moeilijker om hetzelfde terug te doen.
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde gezeur als nade taggers, geef ze een shotgun fire en ze vallen terug, makkelijke kills bestaan er niet. zelfde idee met de zaaggezeur. Ik zaag ook als ik toevallig de lancer in de hand heb en er komt iemand plotseling opdagen, dan druk ik ook B in reflex.
     
  16. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je die sniperrifle op eisen ;)
     
  17. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso vind ik de sniper echt waardeloos, natuurlijk is die wel krachtig maar ik snipe echt slecht met dat ding terwijl ik normaal best een hoofd kan schieten. Vervelende lag/vertraging, ook goed te zien op die guide waarvan ik de link laatst postte.
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lagg is vervelend, moet je eerst single player(sniperen) gaan spelen en daarna mp sniperen. wereld van verschil.
     
  19. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Been there, done that.
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een prima pc voor de games van xp en internet maar games als oblivion draait ie wel snel maar wel op medium dus ik denk dat mijn pc'tje al die bruutheid van GoW niet trekt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina