Dit vind ik toch wel minder nieuws:
"Perhaps as a way to counter many of the complaints about the series' difficulty, one of the central gameplay changes is a new health system that will automatically heal players to a certain extent. We don't know exactly how this system will work, but it seems to be similar to Halo 1's setup where a certain portion of your life will recharge if you can stay out of trouble for a few moments, but another portion of your life (your "armor," to continue the Halo comparison) will remain missing until you make it to the next save point."
Juist die hogere moeilijkheidsgraad zorgde ervoor dat je echt je goed moest worden in deze game. Sommige mensen merkten op dat je bijna zelf een ninja moest zijn om Ninja Gaiden op de Xbox uit te spelen. Sterk overdreven, maar het spel zorgde er wel voor dat je goed moest worden in deze shit. Ramde je maar een beetje op de slash knop, ja dan ging je er aan. Dus waarom werd hier nou over geklaagd? Maar goed, health regenerate dus nu voor een stuk; ik voel de uitdaging al wegebben.... of trek ik nu te vroeg conclusies?
Kon je Ninja Gaiden (Black) op hard (of hoger) uitspelen, dan mocht je best trots op jezelf zijn. Zal dit ook nog het geval zijn in deel 2?
Ik vond de filisofie van Ninja Gaiden altijd zo goed: vijanden zijn in dit spel niet geplaatst om verslagen te worden door jou... nee, ze zijn geplaatst om jou te verslaan. Geweldig toch?
Laatst bewerkt: 15 sep 2007