Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nieuw toch niet meer, toch in België niet meer. Ik was overtijd in de gameszaak gaan zien voor NG Black, maar vond die game niet (nieuw of 2de hands). Dan ben ik het maar aan de toonbank gaan vragen en die zeiden dat de game niet meer werd gemaakt.

2de Hands zal je de game echter nog wel vinden (alhoewel het dan vooral de gewone NG is).

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]Sono7Te5PxU[/yt]

Heerlijk Ninja Gaiden style :)

3. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel heb ik ook heel sterk :x

Wel vreemd dat Ninja gaiden ook gecencureerd was maar bij ninja gaiden black niet meer.
    Ik heb het dan over die hoofden die je eraf kon hakken.
    Bij ninja gaiden sigma is het weer hetzelfde als bij ninja gaiden,
    wel hoofden bij fiends eraf slaan maar niet bij mensen.

Die koppen moeten kunnen rollen anders is het voor mij minder lol.

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop in ieder geval op meer menselijke vijanden, die waren toch wel net even wat leuker dan de fiend vond ik.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn al ingame footage werdt geshowd op de TGC de man achter ninja gaiden liet het in de presentatie zien :D.

6. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu maar hopen dat iemand dat met ze mobiel of wat heeft opgenomen.
    *Houdt joeptjoep in de gaten.

7. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de trailer net gezien, en hij ziet er erg mooi uit. Deze houdt ik zeker in de gaten.

Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  8. Hero of Dragons

Hero of Dragons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook zeer benieuwd,maar ook welke nieuwe gameplay elementen zijn toegevoegd.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind het anders maar een slappe trailer. Ik had liever wat kick ass ninja actie gezien.

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Juist niet eerlijk :'-(
    Ninja gaiden:confused:igma trailer voor PS3 had destijds meteen een half ingame half CGI trailer.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het is maar een teasertje. Ze later hier alleen mee zien dattie eraan gaat komen. Op de (ingame) actie zullen we denk ik nog even moeten wachten..

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Fair enough. Hmm, die stalen klauwen zijn wel gaaf.... maar ik vind eigenlijk het zwaard nog steeds het beste mij Ryu passen. Hoop dat er nog genoeg sword combat in het spel zal zitten.

13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Zal wel. En anders is de keuze nog altijd aan de speler. Tenminste, ik ga er wel vanuit dat het weer zo gaat werken. Het Dragon Sword was het meest uitgebalanceerd en denk wel dat je daar veel mee zal rondzwaaien ;)

14. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    harde tepels!

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    iemand al beelden gevonden van de in-game die ze op de pre TGS event lieten zien? zo ja post het dan ff:d

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Die ingame beelden zijn d'r al geweest op de TGC presentatie alleen heeft kennelijk niemand dat op youtube gespost.

Nice angle avater btw, ;P

17. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    ^^

Oke, dan zullen we nog ff moeten wachten op degene die de boel online pleurt :cool:

//edit WHoohoo, found something!

http://xbox360.ign.com/articles/819/819365p1.html

Nothing but good news! :D

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dit vind ik toch wel minder nieuws:

"Perhaps as a way to counter many of the complaints about the series' difficulty, one of the central gameplay changes is a new health system that will automatically heal players to a certain extent. We don't know exactly how this system will work, but it seems to be similar to Halo 1's setup where a certain portion of your life will recharge if you can stay out of trouble for a few moments, but another portion of your life (your "armor," to continue the Halo comparison) will remain missing until you make it to the next save point."

Juist die hogere moeilijkheidsgraad zorgde ervoor dat je echt je goed moest worden in deze game. Sommige mensen merkten op dat je bijna zelf een ninja moest zijn om Ninja Gaiden op de Xbox uit te spelen. Sterk overdreven, maar het spel zorgde er wel voor dat je goed moest worden in deze shit. Ramde je maar een beetje op de slash knop, ja dan ging je er aan. Dus waarom werd hier nou over geklaagd? Maar goed, health regenerate dus nu voor een stuk; ik voel de uitdaging al wegebben.... of trek ik nu te vroeg conclusies?

Kon je Ninja Gaiden (Black) op hard (of hoger) uitspelen, dan mocht je best trots op jezelf zijn. Zal dit ook nog het geval zijn in deel 2?

Ik vond de filisofie van Ninja Gaiden altijd zo goed: vijanden zijn in dit spel niet geplaatst om verslagen te worden door jou... nee, ze zijn geplaatst om jou te verslaan. Geweldig toch?

Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @Zifnap

Daar word ik ook absoluut niet vrolijk van:{
    Dat maakte NG voor mij juist een topspel,de moeilijkheidsgraad!
    En juist een game als NG moet geen health regeneration systeem hebben.
    Hoop ook echt dat het er niet inkomt.

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, ik gebruikte in deel 1 ook vaak die armband met health regeneration en dan speelde ik weer verder.

Ik denk écht niet dat dat ze de uitdaging totaal weghalen. De hoge moeilijkheidsgraad was al een klacht vanaf dag 1 en toch hebben ze de content van Black nóg moeilijker gemaakt. Ik denk niet dat Itagaki zou toestaan dat zijn game ineens een aanfluiting wat betreft de uitdaging wordt.
    Misschien voor normal, maar dan spelen wij toch gewoon lekker hard?
    Dat komt wel goed hoor. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina