Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa is toch beter dan de 07 maar nog altijd geen PES natuurlijk.PES zal altijd koning voetbal blijven
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2007
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Zo de demo ook een heel aantal x gespeeld, maar damn wat speel dit SLECHT!

    Dat gedoe met Ronaldinho in de arena, is erg leuk:) Dan denk je van, het speelt lekker soepel, vrije trappen en penals zijn leuk, en schieten is ook vet!

    Ga je een potje spelen, lijkt het wel alsof alles zo traag gaat, als je een pass wilt versturen, moet je 5min van te voren al op de knop drukken..

    Ik kan bijna geen fatsoenlijke aanval opzetten..

    Maar als ik bijvoorbeeld aanval, dan blijf ik ook wel ff aanvallen, maar als daarna de tegenstander komt, dan blijft die maar aanvallen en komt de bal maar moeilijk over de middenlijn..

    Nee dat wordt weer duidelijk PES als winnaar :) Had fifa echt een kans gegund dit jaar, maar het speelt gewoon te stroef.. Helaas
     
  3. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit brengt me echt aan het twijfelen: Als ze crespo al bruin laten lijken dan weet ik het ook niet meer, volgens mij egt kei winig real faces! dat is egt slecht
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Demo gedownload, zal 's kijken.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Europa is het voetbalcontinent van de wereld. En waar is de demo? Niet in Europa! Echt dramatisch weer, ik ga hiervoor ook echt geen USA profiel aanmaken. Nog ff en dan koop ik PES. Ik ben het nu wel zat om aan het lijntje te worden gehouden..
     
  6. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Diezelfde conclusie kan je ook trekken nadat je de demo gespeeld hebt, dus in principe maakt het geen verschil of je 'm nou wel of niet kan downloaden...
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Net de demo gespeeld en ik vind die tricks echt super! Die Arena Mode is heel leuk gedaan..tijdens het laden van de wedstrijd kun je daar nog lekker ballen.

    Echt heerlijk om een balletje hoog te houden en dan met een volley op doel knallen! :cool:
    Maar het wordt toch maar weer PES hoor..al speelt dit wel heel erg lekker, vooral die tricks.
     
  8. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo denk ik er dus ook over. Wilde Fifa echt een serieuze kans geven, maar als ze geen demo uitbrengen...al zal een Europese demo wel komen uiteindelijk,toch?
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  9. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja want anders zijn ze echt hersendood..
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mensen, die arena modus was er vorig jaar ook al. Niks nieuws onder de zon dus.

    Ik weet het niet, ik vind het dit jaar minder lekker spelen als vorig jaar. Die tricks zijn leuk, maar het is lastig in te schatten hoe nuttig ze zijn tijdens het voetballen. Ziet er wel stoer uit. Verder duikt de AI echt als een bezetene op je als je de bal hebt... ik krijg continu het gevoel dat mijn spelers aan de bal de hele tijd worden ingehaald, ook op sprintsnelheid. En dat terwijl ik als een zot achter hun ventjes aan ren en ze maar niet inhaal. Erg vreemd.
     
  11. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Misschien dat het aan mij ligt hoor. Maar ik kan geen fifa demo vinden en heb al een paar keer gekeken.
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Niemand zegt ook dat dit nieuw is, Bij het volledige spel zitten natuurlijk wel nieuwe dingen zoals Be a Pro mode die heel interessant lijkt te worden en nog veel meer.
     
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk nog maar eens deze thread door.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind het al met al een vermakelijk onderdeel, die tricks. Je kunt echt zo lekker een bal schieten nadat je paar acties hebt gedaan.

    Maar ondertussen ga ik toch voor realisme en kom ik wederom bij PES uit! :)
     
  15. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is trouwens de verwachting dat de fifa demo op de europese marktplaats komt? Want anders maak ik ook een amerikaanse account aan.

    edit: hij staat er nu op!
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2007
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Sorry fifa fans ik heb de demo gespeeld en vind hem echt super slecht. niet omdat ik meer van pes houd maar dit gaat gewoon zo sloom en het veld is zo klein.
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    heb de demo net gespeeld. Moet wel ff zeggen dat fifa 2000 mn laatste fifa is die ik gespeeld heb. De graphicks, echt heel erg mooi. Hier is PES 06 nog niet eens een kwart van. De gameplay kan ik nog weinig over zeggen. Ben PES gewend en wist nog niet alles te vinden, daarvoor was de speeltijd te kort. De voetballers bewegen wel heel realistisch. En de tricks, erg leuk. Ben toch wel onder de indruk tot nu toe. Maarja dit jaar toch maar PES en fifa kopen misschien.
     
  18. berenscheet

    berenscheet Guest

    vind hem beter dan 2007 en dat mag ook wel. verder vind ik alle trucjes erg moeilijk om toe te passen in een wedstrijd maar dat zal wel wennen zijn. verder denk ik toch dat ik weer voor PES ga vanwege het realisme maar ik vind het al een hele verbetering van Fifa.
     
  19. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben NU de Europese demo aan het binnenhengelen... Ondertussen maar een forza 2 endurace race doen...
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Het is wel een vooruitgang ten opzichte van 2007 maar nog steeds nemen de voetballers de bal te klungelig aan en zit er nog te weinig snelheid in het spel. Grafisch ziet het er goed uit, de truukjes zijn leuk toe te passen in de wedstrijd en de skillshot is beter uitgewerkt. Helaas kan je doordat de linker trigger de truukknop is je mannetjes niet vooruit laten rennen en je kan geen hoge doorsteekbal geven of een een-teweetje doen (iig tot nu toe niet gelukt). Ik wacht nog even op de PES demo voordat ik 1 van de 2 ga kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina