eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik mijn naam ga veranderen

    eOs I Tw3ak
    eOs I Tr1n1Ty
    eOs I Revenge
    eOs I R3V3NG3

    ?
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    eOs I Revenge = Zo min mogelijk g3|_u|_ = :thumbs:
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook me eens.
     
  4. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    dat werd eens tijd, dat dat gezegt werd
     
  5. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    hee richy, dat was tegen sOs. ic3 had hun met 3vs4 verslagen op canals ofzo. Die clantags lijken zo erg op elkaar dus vandaar de verwarring:p
     
  6. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja het gaat om de win ^^
     
  7. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welk spel heeft eOs qG dan verslagen??? en tegen wie?
     
  8. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    geen neppe dingen posten!!
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    GoW, was dSis' eerste clanmatch tegen het getrainde UK team van eOs. 20-22 in mappen dus nog niet echt iets om trots over te zijn.

    BTW eOs ik kom voort steeds meer dingen tegen die mij herinneren aan qG. Leuke logo'tjes hebben jullie nu per game, een grasmat als onderkant met een Game Logo erin verwerkt, EnvyOurSkills.GoW Team erop. Als jullie nou echt niks kunnen verzinnen wil IntenZz jullie best helpen, maar sirieus, neem niet andermans dingen over. Op de CoD4 Beta kom ik nu voort [team]eOs I .. mensen tegen, nét nadat ze uit onze lobbies komen. Ik weet het, het is niks BIGs, maar het stoort wel.

    Anyway nice results lately. Een NL clan die een beetje op niveau begint te komen.
     
  10. dutchdragon

    dutchdragon Guest

    denk niet dat ze het verandere :p alsof julie dde enige zijn met een gamelogo erin verwerkt. en die grasmat is tog lelijk. :) en wat maakt ut uit dat je team voor je naam hebtt |:- julie zulle heb ook wel gejat hebbe van iemand die dat had een amrikaan ofzo :lol:
     
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat dat allemaal? Als ik die grasmat met logo zo hoor is dat best lame.

    Ja, wij zijn de enige met die skin, ja wij hadden team als 1 van de eerste (Ik was lvl 11, toen kwam de update heb op lvl 12 gelijk team erin gezet) (Het is ook teamqG, en niet teameOs, maar eOs Clan) (Nee wij hebben het dus niet gejat). En dat jij het lelijk vindt, dat is jouw probleem, ik denk alleen dat je 1 van de enige bent (Die van ons ziet er super uit, maar ja).
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Niet zeiken qG, jullie hebben onze vlaggetjes :cool: :+
     
  13. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    xD, die zo'n beetje elke clan heeft :9. Ik denk dat ik ook van die racevlaggen links en rechts naast ons logo ga zetten, ziet er wel chill uit denk ik ;).
     
  14. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol Nemesis :9

    Was me trouwens nog nooit opgevallen dat alles ene beetje hetzelfde was als van qG :eek:
     
  15. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Towel

    Towel Guest

  17. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej gisteren NF1 red verslagen met 3-0... nu in de halve finales in t consolegaming toernooi:D:D
     
  18. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    eOs I xHuNter zat er ook maar een weekje in.
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    LMFAO

    1. Darkraver de beste, yey
    2. Deze gast is niet Nederlands maar USA
    3. Deze gast zit niet in eOs, hij speelde met eS mee tegen ons (3-0 gewonnen) en vertelde dat hij MSPoints probeerde te gieren bij een NL clan eOs genaamd. InteraXz vroeg mij of hij 2 kaartjes kon lenen zodat hij z'n nieuwe members kon laten name-changen. Ik kon hem net tegenhouden en Doggy Treats wordt niet meer in eOs opgenomen.

    Oh en DutchDragon waar komt jouw talk vandaan. Je bent nieuw en denkt hier alles te kunnen zeggen. Ga even nog wat meer trainen en ga een clan zoeken, misschien krijg je dan ooit wat status om backup te geven aan je shittalk.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina