Beautiful Katamari

Discussie in 'Algemeen' gestart door DonGevity NLX, 14 aug 2007.

1. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beautiful Katamari

Informatie:

Beautiful Katamari is een extensie van de Katamari Damacy franchise. In deze unieke spelwereld speel jij een kleine vijf centimeter lange prins met als vader de Koning van de Kosmos. Helaas heeft je vader in een nogal dronken bij alle sterren en planeten vernietigd. In een poging om zijn fout goed te maken stuurt hij jou naar de aarde om zo veel mogelijk rommel te verzamelen en op te hopen om te dienen als nieuwe sterren. Met deze taak van je vader en een magische bal genaamd een ‘Katamari’ om alle rommel die je kunt vinden tot een bal te rollen, begin je vol moed aan de ingewikkelde taak om nieuwe sterren te maken uit alle rommel op de aarde.

De gameplay is uniek en bereist enig puzzelwerk voor de spelen. Al rollende met de Katamari moet de speler objecten die even groot of kleiner zijn als de bal die hij rolt oppikken. Krijgt de speler genoeg voorwerpen bij elkaar, dan veranderd het beeld en schakelt de speler over naar een nieuw niveau van objecten die hij of zij kan oppikken. Maar pas op, want de balans van de bal is in het geding als je onhandig objecten oppakt. 50 van de Prins zijn neefjes kunnen je helpen en hebben elk een nieuwe manier bedacht om te spelen. Ook zal er nieuwe muziek te vinden zijn en een online multiplayermodus waarin tegen elkaar zullen moeten ‘rollen’.

Uitgever: Namco Bandai Games
    Ontwikkelaar: Namco Bandai Games
    Genre: Puzzel
    Release: 3e kwartaal 2007

XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/1547/beautiful-katamari/

Nieuws items:

Filmpjes:

http://archief.xboxworld.nl/news/9253/zie-intro-uit-namco-bandais-beautiful-katamari-puzzelspel/

Het is een verslavende game en ik zag nog geen topic over het spel:eek:

Vandaag is er een demo van de game verschenen op de Amerikaanse Marketplace!

/Mod Spam weg gehaald

2. TheGodfather

TheGodfather Guest

Heb net effe de demo gespeeld. Wel lachen om effe tussendoor te doen.

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Net ook ff gespeeld maar vind het maar een vreemd spel,wel grappig though!:)
    Maar heeft dit spel ook nog een doel of is het alleen maar proberen je bal zo groot mogelijk te krijgen?

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is het doel:+

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    :lol: ja beetje een "vieze" zin he..

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Een typische Japanse game die niet op de Japanse marketplace staat. Ik heb wel een japanse account, geen amerikaanse. Dat was alleen voor Eternal Sonata, maar heb geen zin om weer een nepaccount te maken

7. fractional

fractional Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fantastisch spel

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Waarom doen ze niet over de zelfde demo's :confused: waarom zouden wij deze demo niet krijgen en amerikanen wel? Slaat nergens op..

9. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg hem 3 weken geleden ook op de Official Xbox360 magazine demodisc al... Maar in ieder geval niets nieuws onder de zon vergeleken met de PSP versie die ik heb gespeeld eigenlijk... of mis ik wat?

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt mij zo snel saai worden. Echt zo een game die me 10min kan boeien, waarna ik het niet meer speel.

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er brak uit, om eerlijk te zijn... niet echt current gen, nietwaar?

Maar goed, er is een reden waarom veel mensen zo lyrisch zijn over deze game, en dat wil ik wel eens proberen en uitvinden in de vorm van een demo ;)

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja het ziet er niet bepaald geweldig uit. Ik weet het niet en wacht idd ook maar eerst op een demo. Denk net als 2k dat dit niet echt lang zal blijven boeien. Morgen maar even de demo downen, hopelijk ook voor silver members.

13. x15killer

x15killer XoTiC c3l

Leuk Bevonden:
    0
    vage shit man:9

14. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook nog dood/game over gaan met deze game of dat ook niet?

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oeh, dat ziet er ruk uit...Dat lijkt me echt helemaal niks.

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Leuke beginpost, alleen staat er in het begin dat die koning een dronken bij had, maar dit moet bui zijn neem ik aan? Mischien kan dat nog ff veranderd worden, maar goed verder lijkt het me een vet spel, zal hem vanavond ook ff downloaden. :)

Edit*: klote, is waar ook, Xbox kapot, zit al in de doos, dus kan hem niet dowloaden. :mad:

Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  17. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al bekend wanneer deze uitkomt? Op de namco site staat 16 okt. maar ik neem aan dat dat alleen voor Amerika geldt?

Heb hem op de ps2 echt veel gespeeld, en vind het een geweldig spel. Een van de beste vernieuwende ideeën de laatste jaren (sorry Nintendo :9). Geweldig, heb me zo goed vermaakt met het groter krijgen van je bal, neefjes zoeken en verzamelen, rare items tegenkomen, geweldige soundtrack beluisteren...

18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    There are 40 achievements with a total of 1250 points.

Heeft M$ haar regelgeving over de achievements aangepast?
    Guitar Hero III had namelijk ook al meer dan de 50 toegestane achievements?

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat kan ja, kijk maar na Oblivion. Arcade games kunnen 235 (small arms krijgen) Of was dit tot 250 gebracht?

Deel Deze Pagina