Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dan even uitleggen hoe die moet want nu lukt hijniet meer. Ik was toen maar een beetje aan het klooien.
     
  2. Remco

    Remco Guest

    hoe doe je een varial flip en een 360 flip?
    Op Xbw Home staat trouwens dat ie de 21e uitkomt..
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Check deze gap :D

    Te hoog om te flippen in 1x. Maar nooit hoog genoeg voor een late backfoot flip ;)

    CHECK!

    Kom eigenlijk net 10 cm te kort om op het schuine stuk te landen, maar dat lukte me gewoon niet...

    Uhm nouja...een rondje draaien is je linker stick naar links of rechts houden, en een meervoudige kickflip of heelflip is je rechterstick schuin naar boven houden. Niet zo heel moeilijk :9

    Rechterstick schuin naar onder, naar middenonder draaien, dan schuin naar boven flicken. Welke kanten onder en boven ligt eraan hoe je staat. Tricks waarbij je deck een heel rondje moet draaien horizontaal moet je schuiner naar onder beginnen. Thats all.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  4. Remco

    Remco Guest

    Thanks, vet filmpje btw, maar je kan em misschien nog iets later ollieën, miss dat je et dan haalt.
     
  5. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie spot, heb em ook maar meteen geprobeerd. Als ik het filmpje terug kan vinden post ik het hier, maar de vorige keer lukte dat me ook niet dus tja. Was iig met een nosebone, en ook ik kwam paar centimeter te kort om op dat schuine stuk te komen.
    edit: hij staat er http://skate.share.ea.com/profiles/2101/posts/113758.aspx
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  6. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die nou al uit? Ik dacht om 18 oktober pas |:-
     
  7. Super-aarS

    Super-aarS Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    EA persona HELL !!!

    Okay ik heb net zoals velen op noeste wijzen zitten kloten met die but website van EA. Het is me op de volgende manier gelukt om mijn gamertag te koppelen aan mijn (emailaddress) account van EA.

    1. Nieuw email addres account aangemaakt op de site van EA.
    2. Ingelogd.
    3. Ontdekt dat ik niks kon / site in loops rondging / ellende.

    Flink zitten spitten met google.
    Heb toen ingelogd met de email / passwd van mijn gamertag op de passport site van MS en alle adresgegevens zoveel mogelijk gelijk gezet met wat er in mijn gamertag stond.
    Mijn gamertag dus eerst geraadpleegd in een IE window : http://www.xbox.com/nl-nl/live/
    Daarna ingelogd op de passport site in een ander IE window : https://accountservices.passport.net/ en hier alle contact info gelijk gemaakt aan de info in mijn gamertag.
    Verder in het EA account ook alles zoveel mogelijk gelijk gezet met wat er in mijn gamertag stond.

    Terug naar de EA site :

    4. Rechtsbovenin het menu openvouwen, klikken op my account.
    5. Klikken op personas.

    Blijkbaar kun je een gamertag alleen linken aan een ouderwetse EA screen name. Aangezien ik deze wel had maar het pw niet meer wist heb ik een nieuwe bogus screen name aangemaakt in mijn personas :

    6 Create een nieuwe persona "EA Classic Screen Name"
    7. Verzin een niet gebruikte user name (ik heb hier vaak moeten retryen want op één of ander manier zijn hier regels voor die de site niet laat zien. Ik moest eerst 20 invalid namen proberen voordat ik er 1 had die werkte butt butt butt).
    8. Vul tweemaal pwd in.
    9. Klik op create new.

    Als het goed is heb je nu een prachtige EA classic screen persona waarmee je in deze interface geen ENE FUCK KAN !!!! geweldig !

    10. Ga nu naar deze site : https://account.ea.com/reg/xbl/gamertag-howto.jsp?site=xbl&skin=ma05&locale=en_US
    11. Voer hier je gamertag in ... ik had hier de resend email optie geprobeerd en ontving ineens twee mailtjes dat ik Madden 2005 heb gespeeld (nog nooooit gedaan koekoek?!?!)
    12. Toen kwam ik om voor mij nog onbekende redenen terecht op een soortgelijke pagina waar ik de mogelijkheid kreeg om in te loggen met de EA Classic Screen name.

    13. Eureka : nu kreeg ik direct de optie om mijn gamertag te linken aan mijn EA Classic Screen Name (welke weer gelinkt was onder mijn EA mail adress account als een persona). Dit heb ik natuurlijk gedaan en ik kreeg direct een mailtje dat het gelukt was.

    14. Toen ik vervolgens terug ging naar de personas van mijn account stond mijn gamertag er in eens netjes tussen en kon ik die selecteren om te gebruiken. Hiep hoi.

    Dit heeft me ongeveer een uur aan gehannes gekost maar uhmmm het lijkt
    dus te kunnen. Mogelijk is de clue hier dat je contact informatie in al je accounts gelijk is aan wat er in je gamertag staat ofzo. (http://www.xbox.com/zh-SG/support/systemuse/xbox/livefeatures/linkgamertag.htm)

    Dus daarna naar de skate.reel bimbam gesurft. Was ik ineens weer uitgelogd. Na wat gehannis bleef ik ineens wel ingelogd op de site en op de verlossende muisklik om bij mijn geuploade vid's te komen kreeg ik dit antwoord van de site :
    (in de title van IE staat nog een melding dat er maintenance is maar dus niet op de site zelf)

    Afijn uiteindelijk kan ik dus nog niet bij mijn vid's. Ik ga nu maar pitten en hopen dat het morgen wel gaat.

    Update : Het werkt. Hopelijk heeft iemand er iets aan.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nuttige 1e post :D

    Ik ben er ook uiteindelijk in gekomen vie dat Madden mailtje...wat een gekut.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zal het straks dan ook maar eens proberen.

    Wel vreemd dat ie het bij mij niet doet, want ik heb nog een paar dagen geleden een mailtje gekregen toen ik begon met het spelen van Lord of the Rings. Dus in principe is mijn gamertag al gelinked, maar toch komen mijn filmpjes nergens te staan?

    Ik heb de sites van EA altijd al bagger gevonden :mad:
     
  10. Remco

    Remco Guest

    Als ik dat allemaal zie, heb ik geeneens zin meer om mn account te fixen..
     
  11. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    click recht uit de trailer vette trick!!
    Edit: ik las net dat skate. was uitgesteld naar de 27ste is dit waar?
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Denk het niet, want hij is al uitgelekt. Zou betekenen dat hij helemaal klaar is..
     
  13. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, de amerikaanse verise staat al op internet dus hij is wel helemaal af. Nu alleen nog wachten tot hij hier uitkomt \o/
     
  14. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze verkopen de game al gewoon in amerika....
     
  15. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je nu die camera angle in de demo veranderen? of gaat dit gewoon niet?
    Ik vind deze angel niet echt top.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dit kan je niet veranderen:)
     
  17. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok thanks, jammer dat het niet gaat.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  18. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die camera angle juist echt de bom. Geeft je echt het gevoel dat erin zit.
     
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd :9 binnekort ff proberen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina