EINDBAZEN

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dutchdragon

    dutchdragon Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 13 sep 2007
  2. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    @dutchdragon wat wil je hier mee zeggen??? je komt net om de hoek kijken op halo 2 zowat
     
  3. Towel

    Towel Guest

    Haha die quote is van mij:D "net om de hoek kijken". Inderdaad dutch dragon, moet jij niet op het www.scholieren.com forum zitten en wat huiswerk maken?

    @smartiez, ik vind het juist leuk dat je het aanbied om te editten. Ik weet alleen niet of het zin heeft om nog een halo2 montage te maken. Zelf was k al 2 jaar bezig met een montage maar kwam er laatst achter dat alle linkjes naar de filmpjes fucked ware, en krijg het nu niemeer werkend..... Laterna heb k snel een kleine montage van 3min in elkaar gezet die de meeste wel kennen.

    Ik zal morgen kijken of ik leuk spul kan vinden (outBR op shookone:)) , maar dan zal de montage nie zo lang worden.

    _0/

    @twilight, syco. Als je wilt zien hoe prof ik ben in tafelvoetbal: Morgen show ik mijn skills op denhulster:d Heb pasje allesss
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2007
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet echt, het is een 4 man team, en alle plaatsen zijn bezet.
    En ik ken je voor geen meter, paar keer met je gespeeld en daar stopt het.

    Ik zie trouwens dat qGsubforum is gestopt, DIT is nu de plaats voor menig h2 spelers en andere mensen die niks beters hebbe te doen (ja jij darkraver). Wel vet dat er al posers zijn van qG, kwam gisteren met otto mensen van EG (weet niet wie ze zijn) en zeiden dat qG helemaal niks is en dat zijzelf vet goed waren, toen maakte groentje ze ff af met de CoD4 beta :+
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  5. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    eG? of EG? EG ken ik niet, eG wel, en die zijn niks (iig op CoD4). Wel grappig dat mensen ons slecht vinden op CoD4, aangezien wij zo'n beetje alles winnen. Alleen tegen clans als N2D etc is het moeilijk. Dit is tevens mijn laatste post hier. Later mensen.
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gwoon EG, maar ik en otto waren ze ook flink aan het belachelijk maken toen ze uberhaupt in de lobby zatten, wij laggen te kloten en hun zatten dik trash te talken (ja nieuwe dikke van dale), en ze hadden over GoW. En ik zei van qG pakt jullie toch wel aan wat loop je stoer te doen, toen werd het helemaal erg, en toen gaven ze we ff pakkie en gingen ze weg (na 300-50 ofso). Het was wel grappig.

    Zag trouwens Take it Easy NL ofso laatst in h2, grote mond had dat mannetje.
     
  7. Towel

    Towel Guest

    Relax.... take it iiieeeehiiieeeseeeeeayyy! :b: Hoe gaat het op school airwave?
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ja was te erg, zat hij op andere team, word dik afgemaakt, daarna komt het geval op ons team (ik en kamach) gaat die gast dik onze reet kussen, wtf.

    Goed hoor, en alles goed met towala montana
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik heb nog met jullie gespeeld en gaf jullie en pakkie op de beta;)

    qG dirtyDutchzz was de tag ..
     
  10. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat EbN naar qG gaat?
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm niet opgemerkt.
    Maar tegen wie had je gespeelt dan?

    @ Revenge, weet ik niet, daar hebbe we niks over te zeggen
    Groetjes Airwave, Eindbazen teambaas. :b:
     
  12. Towel

    Towel Guest

    Kom je over 2 weke naar venlo airwave? En dan met lars en tom naar de stad:b:?

    Waarom zitten jullie uberhaupt te denken om naar qg te gaan? Is het een rage om concurenten bij elkaar te stoppen? En jullie zijn een halo3 team, met enorm veel halo 2 potentie. Ik denk dat je beter af bent door zelf EBN groot op te zetten. Sponsors zul je erg snel krijgen (vooral met zon populair spel), dus waarom naar qg?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2007
  13. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk sowieso dat we beter niet bijelkaar moeten komen. eBn gaat denk ik de grootste concurrent worden voor qG op halo 3 in NL dan. En we zullen heel vaak tegen elkaar spelen. maar ik heb er zelf ook niet echt veel over te zeggen. We zien wel hoe het gaat
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Lars kwam er gisteren mee, ik weet zelf ook niks.
    Ik zeg er niks van omdat je allemaal van die gare geruchten gaat krijgen (zoals deze eigelijk). Maar we zien wel, ik houd me er niet me bezig en zie wel hoe het afloopt.

    Towel ik ga zeker naar venlo, maar ik weet niet of ik wel naar stad zou gaan. Niet omdat ik antisociaal ben maar gwoon niet zoek om dat te doen, waar ik niemand ken en ik kom dan om h3 te spelen (kk ik klink als een geek). Maar ik ben zeker bij lars vrijdag de 28ste
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  15. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal eens aan lars vragen of die nog meer plaats heeft kom ik de 28ste ook ff langs:p is maar een half uutje met de trein voor mij:9
     
  16. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Venlo, da's net 20 km van mij vandaan :9
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, Eindbazen only
     
  18. dutchdragon

    dutchdragon Guest

    waar woont realistiq dan ? Legenarisch jij bent tog EbN Airware ?
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    EbN Members kunnen jullie misschien overleggen met ons over XL want wij weten niet hoe we daar het beste kunnen komen en waar we tickets enzo moeten regelen. Enkele van jullie spelers zijn er al eens geweest, misschien kunnen jullie helpen?
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt beste Lars vragen (LG* is zn msnnaam) hij is er vaker gweest, de rest is er nog nooit gweest. Hij zou het moeten weten.
    @Dragon, ja
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina