Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan een ding zeggen: niet veel soeps, ik heb pes gespeeld in leipzig en pes is 10 keer beter en het ziet er ook veel mooier bij fifa lijkt het niet of bodybuilders zijn en een uur onder de polijstmachine hebben gelegen.
    (Dit zeg ik niet omdat ik een pes fan ben)
     
  2. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ook via lat en daarna tegen de rug van de keeper
     
  3. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    echt super fifa beste fifa ooit PES kan hier niet aan tippen met de lelijke gfx en goede gameplay
     
  4. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan zeggen ze dat PES-fans fanboys zijn ;) PES heeft bij lange na de beste gameplay, de grapics vind ik zelfs nog wat mooier omdat het er veel natuurlijker uitziet, in tegenstelling tot die holbewoners die je bij Fifa ziet lopen. Het enige wat bij Fifa beter is zijn de licenties.
     
  5. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Even mijn persoonlijke review van Fifa 2008. Ik zat echt te twijfelen dit jaar. Mooie grafhics met mindere gameplay tegenover een perfecte gameplay en redelijke grafhics. Ik vind Fifa 2008 vies tegenvallen. De snelheid, die is er niet. Het lijkt net één grote herhaling. Acht van tien spelers staan stil in balbezit. Als je een beetje pass op Y speelt dan komt er altijd een tegenstander tussen en je kan pas achteruit lopen als hij de bal heeft.

    De scheidsrechter vind ik redelijk. Heb me er niet echt aan geergerd. Verder heb ik me geergerd aan de overrating van bepaalde teams die je al in de demo ziet. En zoals altijd dan natuurlijk de Engelse Teams. Een Neville is gewoon drama, maar hij houdt in Fifa 2008 op zijn dooie gemakkie Cisse bij met een sprint duel. Het realisme is dan weer ver te zoeken.

    Het oogt allemaal statisch, langzaam en onnatuurlijk. Voor mij word het voor mij nog een lange maand maar er is geen haar op me hoofd die er aan denkt om Fifa 2008 te kopen.

    Wil je rustig een potje voetbal spelen in een leunstoel met de controller in je ene hand en een biertje in de andere zou ik je Fifa 2008 zeker aanraden. Wil je een uitdaging en meer realisme dan moet je PES 2008 gaan. Zeker nu de volledige edit mode er weer bij zit en dat een ubergroot pluspunt is omdat het allemaal veel gemakkelijker is als Fifa 2008.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Welke scheidsrechter??? Hahahahahahahahha \o/
     
  7. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorzet vanaf het middenveld zo'n 40 meter de lucht in die rechtstreeks eindigt in de goal. Dat kan alleen Fifa zijn ;)

    Het leukst vind ik nog het laadscherm.
     
  8. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al zoiets! Een voetbalgame zonder scheidsrechter???|:-=(
     
  9. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee heb ik het nou of moet je B maar heel kort indrukken, als je hem gewoon net als fifa 07 indrukt gat hij torenhoog over,
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is inderdaad cool gedaan..en hij onthoud de situatie ook als je in het begin al in de Arena hebt gespeeld. Hij gaat dan vanaf die situatie verder, cool gedaan.
     
  11. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch ook een mode waarin vanuit zo'n perspectief met 1 speler moet voetballen?
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Be A Pro Mode. Dat effect krijg je al een beetje als je de camera op Pro zet.
    Hetzelfde effect heb je in de Arena mode.
     
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is hier nou de fanboy?
     
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    rofl jij bent hilarisch:lol:
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Rechter trigger geeft ook een beetje dat effect, al hadden ze het er voor mij niet in hoeven doen. Bah, Fifa 2008 heeft me wel teleur gesteld zeg.
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    En jij bent geen fanboy?:lol:
     
  17. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan ja. Is wel tof als je in de aanval bent (kun je ook goed zien of je een dieptepass kan geven), maar voor de rest is het erg onoverzichtelijk.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dus, zoals de meeste mensen concluderen: Fifa 2008 valt tegen?
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  19. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that!!!:b:
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    voor je gefixed:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina