Ik begrijp jou standpunt enerzijds ook zeker wel.
En je hebt ook wel gelijk.
Maar mijn standpunt is gewoon dat NG altijd al een moeilijke game is geweest.
En ik zou er gewoon van balen als de game er makkelijker op word.
De kans is klein itagaki kennende.
Maar hoeveel game franchises zijn tegenwoordig verpest door ze "mainstream" te maken.
Ik kan er wel een paar opnoemen.
Klein voorbeeldje is Splinter Cell:chaos theory en Splinter cell:double agent (de multiplayer bijvoorbeeld)
CT had een hele grote communtiy van echte fans die deze MP jarenlang speelde,waaronder ik.
De games moest je LEREN spelen en je MOEST samenwerken.
Het was gewoon erg moeilijk,maar naarmate je meer speelde hoe beter je werd.
Double agent daarentegen was een lachertje.
Geen moeilijkheidsgraad meer,geen learningcurve,geen teamwork meer nodig,oude community half uit elkaar gevallen etc etc..
Mischien een beetje een slechte vergelijking,maar ik hoop dat je begrijpt wat ik hiermee probeer te zeggen :b:.
Teveel games worden tegenwoordig 'makkelijker" gemaakt zodat de mainstream er van kan genieten.
Prima geen enkel probleem,maar laat dat handjevol hardcore games dan aub met rust en laat ze ook lekker hardcore.
En sommige mensen zeggen dan wel van "jaaa maar NGB had ook een easy mode!"
Nou voor mensen die NG de eerste keer speelden was ninja dog mode echt niet zo makkelijk.
Want je kreeg mischien wel meer potions etc,maar de bossbattles bleven even moeilijk als op normal.
En nogmaals ik ben absoluut niet ongerust over NG2,ik weet zeker dat itagaki er weer een topgame van maakt.
Maar ja dat "healt regeneration" systeem vind ik gewoon niet echt bij NG horen (mits het perfect word uitgewerkt)
Laatst bewerkt: 15 sep 2007