Zo erg is herinstalleren toch niet? Duurt 20 minuten, vervolgens wat basic programmateur installeren en klaar? Mensen doen over herinstalleren alsof het het einde van de wereld is. Gewoon zorgen voor meerdere hard disks waarop al je shit staat. Je systeempartitie vervolgens niet vervuilen of iig niet teveel.
Mijn window randen zijn nu grijs/blauw achtig, en eerst waren ze mooi doorzichtig zwart enzo, wat heb ik gedaan? //ahh, was een bug ofzo, komt door dat divx aan het spelen was.
Waarschijnlijk is de versie die je gebruikt niet compatible met Vista. Althans, niet volledig. Daarom schakelt Aero en eventueel 3D flip dan uit.
Ik heb vaak als ik een programma opstart dat ik op doorgaan moet klikken voordat ik verder kan. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten?
Is het eigelijk mogelijk de omvang van je partities te veranderen zonder dat je je data verliest? Ik kwam Partition Magic oid tegen waar dat bij kon volgens de beschrijving, kan dat? Ik heb namelijk een 200gb harde schijf, die in 2en is verdeeld: helft voor Vista en helft voor Data. Vind 100 gb voor Vista alleen wat veel. EDIT: Ow, ik zie al dat dat met Vista zelf kan, zonder dataverlies. http://www.windowscorner.com/index.php?page=vista_partities_aanpassen
Hmm maar daar kan ik geen lege gb bij de ene partitie wegplukken en bij de andere erbij zetten.. Heb ik dus niks aan. Ik lees trouwens dat Norton Partition Magic niet op Vista werkt. Is er wat anders voor mijn idee? -Ik wil dus de ene partitie verkleinen en de andere daarna vergroten zonder dataverlies.
Partition Magic werkt inderdaad (nog) niet met Vista. Zelfs al zou het werken is het nog niet 100% gegarandeerd dat je geen dataverlies heeft (zelfs niet bij de andere partities waar het wel gaat met Windows). Moest dat wel het geval zijn, dan had dat ook wel gekund in Windows zelf. Wil je echt alles in eigen controle hebben, dan zal je heel de boel moeten formateren... .
Als je beide toch al in je bezit hebt, waarom probeer je het dan gewoon niet zelf? Moest het niet werken, dan download je hier toch gewoon de laatste versie.
Fable Lost Chapters werkt niet op Vista! Ik heb hem net geinstaleerd, en hij sluit af met een onbekende foutmelding. Het hele internet staat er vol van, dus ligt aan Vista (eerste game die ik heb proberen te instaleren.. die niet werkt op Vista) En het ergste is nog dat de game van Windows zelf is
Heb de game een paar maand geleden toch nog eens uitgespeeld onder Vista... . Echt, hoe komt het dat iedereen zoveel problemen heeft met Vista? Ik heb dus geen enkel probleem (buiten een paar games, maar die werken zelfs in XP niet) en ik zit dan ook nog eens met de 64-bit versie... .
ik heb best wel vaak het probleme dat ik neit in configuratie scherm kan, krijg je van da internet explorer has stopped working, looking for solution fzoiets
Had vanavond ineens 3 beschadigde mails in Windows Mail. Heb ze me heel veel moeite kunnen verwijderen. Dit is nu al de 4e keer
Ik gebruik dan de 32 bit versie maar ik heb ook nooit problemen... soms dat ik een programma in de xp compatible mode moet afspelen maar meer niet. Snap er ook niks van.
Help Weet niet waar ik dit moet stellen dus doe het maar hier. Heb sinds een tijdje office 2007 maar iederre keer in word als ik op enter druk gaat die er niet onder staan maar slaat die een regel over dit is echt zwaar irritant. hij doet dus dit regel regel Hoe kan ik dit oplossen