Just cause

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 28 jul 2006.

  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe kan een game buggy worden door mijn 360? Dan zouden andere games dat dus ook moeten hebben en bij mijn nieuwe 360 is precies hetzelfde. Gewoon smakeloze bugs die er echt niet in horen.
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, bij mij is dat niet.
     
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    game is miss buggy, ik vermaak me er prima mee! k geef just cause zeker een 8+ !!!

    Heb nu bij alle collectebles, alleen nu heb ik... sta ik exact op zon blauw puntje op de map.. kan ik echt NERGENS inde omgeving de collecteble vinden
    waar ik ook zoek.. zijn sommige soms tijd verbonden ofzo :confused:

    bijv het blauwe puntje naast een groot wijzend standbeeld/.....
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ligt op het standbeeld, op zijn wijzende hand. Ik had er ook dagen naar gezocht.
     
  5. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was daar ook aan het rondlopen, toen stond ik op de plaats waar het moest liggen en daar lag niets, kijk ik omhoog zie ik die hand precies boven me, en toen begon er iets te dagen...
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik liep daar de hele tijd rond, hij moest bij die steen liggen maar ik had niet boven me gekeken...|:-
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    met die mini helicopter er heen vliegen lander daar ergens op die arm en naar beneje springen :)
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    aah thx heb em nu!!! ik had verwacht dat alle collectebles op ''normale'' plaatsen zouden liggen zonder dat je bijv een heli nodig zou hebben om het te bereiken.
    Ik mis nu nog maar 1 collecteble...
    Het is west-noord van eagles nest... bij een soort fabriek (I Want a Super-Potent Weapon serie) weet je heel miss ook waar die daar ligt? ik zit daar nu al bijna 30min te zoeken maar niks :confused:


    en heeft iemand miss wat tips om deze achievements te halen:
    20 Sea Vehicle Stunts (lijkt me redelijk onmogelijk :confused:)
    20 Air Vehicle Stunts
    Base Jump 1000 Meters
     
  9. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Groene zijn voor de provinces achievement, de gele voor de takeover missions achievement
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sprong uit een vliegtuig op zo'n 100 meter hoogte schat ik en landde perfect op die collect item.*)

    Dat is ook een moeilijke, die ligt op 1 van die 2 grote schoorstenen, maar niet op de top, ergens op een rond loopding van traanplaat iets onder de top. Instructies: Land met een heli op de top van de schoorsteen, spring niet, maar loop ervanaf, rustig, niet rennend.:) Wel blijven doorgaan, het duurde bij mij ook wel een paar uur voordat ik hem had.

    Die stunts dinges heb ik ook de tering aan. Ik heb ook echt grote moeite om die car-to-car stunts te halen.:{

    Voor die Base Jump 1000 Meters, zoek op youtube naar Just Cause, dan zie vanzelf die tutorial, speel het spel tegelijk met het kijken van het filmpje, en af en toe het filmpje op pauze als je de weg kwijt bent. Het is op die berg waar dat huis op de top staat.:thumbs:
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ging zo hoog als ik kon met een vliegtuig, en sprong toen eruit. (zeker weten dat 567 kilometer hoog was :+)
    Perfecte landing op een collectable :cool:

    En dat filmpje waar jij het over hebt is hier:

    [yt]LAhfgWyjCJI[/yt]
    //edit: deze vond ik trouwens ook wel interessant om te zien.
    Een vergelijking tussen een PC en de 360

    [yt]cSCX8kVAwlA[/yt]

    Had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  12. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Die air stunts moet je gewoon doen door met je grijphaak (geen idee hoe dat precies heet) vanaf de grond een heli te pakken, het zelfde met de boten, alleen dan moet dan vanaf een andere boot omdat je vanuit het water geen wapens kan gebruiken.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://www.xbox360achievements.org/guide.php?gameID=69
    Misschien staat hier iets nuttigs tussen :b:
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat is ook een moeilijke, die ligt op 1 van die 2 grote schoorstenen, maar niet op de top, ergens op een rond loopding van traanplaat iets onder de top. Instructies: Land met een heli op de top van de schoorsteen, spring niet, maar loop ervanaf, rustig, niet rennend.:) Wel blijven doorgaan, het duurde bij mij ook wel een paar uur voordat ik hem had.


    Woohoo thanks man!! ik heb hem nu EINDELIJK :thumbs::thumbs:


    edit: en die 1000meter jumb nu ook :D gaat lekker vanmorgen :D
    ik haalde de 1e keer gewoon 999m dat was balen!!.. toen 2x sprong ik in een boom.. en toen haalde ik em :D

    Nu nog de stunts, laatste missies, 40 side missions, en 34 provincies veroveren :p en 15 liberates
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    20 Air Vehicle Stunts 10
    Complete 20 Air Vehicle Stunts

    This can be difficult if you don’t know what you’re doing. The easiest way I did it was car to chopper. For some reason no matter how high the chopper is, you can jump to it from a vehicle.


    Kan je die ook halen door in een vliegende heli te gaan zitten, eruit te parachuten en op een auto te landen?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je dat doet krijg je de 20 Land Vehicle Stunts achievement ;) :

    Voor die wat jij wil moet je gewoon vanaf de grond/boot/auto met de grappling hook naar een helikopter schieten, en op die manier de helikopter overnemen:

     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan. :b: Ik had de eerste keer 433 meter :confused: Maar toen deed ik hem opnieuw en gehaald... 1008 meter :p
     
  19. Choc

    Choc member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, kan iemand me alstublieft helpen? ik zit in dat level dat de president zich teruggetrokken heeft op zijn prive eiland, dat ik naar zijn paleis moet gaan om vervolgens hem in zijn tank neer te schieten. Ik zit hier helemaal vast omdat ik op wat voor manier gewoon weer dood ga :mad: meestal als ik bij die tank dude kom ben ik 2/3 van mijn leven kwijt en dan schiet hij me in een keer dood..
     

Deel Deze Pagina