Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Een spel gaat vaak één maand voor de release Gold, dus dan zou dat nu een beetje vroeger zijn. Dat kan met de logistiek te maken hebben. Ze sturen er nu erg veel: Miljoenen...
     
  2. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet w8 man op pes 2008
     
  3. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, wie wel?:+

    Maar op IGN.com hebben ze PES gereleased voor de 26e van oktober. Volgens mij hebben de winkels m gewoon al de 25e en dat ie dan de 26e officieel mag worden verkocht.
    Maja..die ene dag doet er niet toe. Ik wacht liever een maand langer op PES dan om Fifa te spelen eind september. Zo te lezen is dat dus weer 3x niks. Lekker boeien ook om een wedstrijd te spelen aan de hand van 1 speler:mad:
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hopelijk komt er wel een Demo...
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bij ING staat-ie op de 26e omdat UK-georienteerd is. In de UK komt-ie op de 26e, de rest van Europa op de 25e.
     
  6. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    srry or maar hoe moet je gamertag invullen dat heb ik gedaan maar dat staat er niet als ik een bericht in vul (ff offtopic srry)
     
  7. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar heb het al
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    lol dat is nou het enige wat mij leuk lijkt aan fifa:p
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    De PS3 packshot.
    Denk er alleen anders even een Xbox 360 case omheen ;)

    [​IMG]
     
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    AgentSmith :

    Dat wisten we al ..
    dat was in de vorige thread al gezegt.



    EA en Konami betalen tonnen voor Eredivisierechten
    Nieuws | 15 september 2007 - De Eredivisie CV, het orgaan dat gaat over de voetbalrechten in Nederland, ontvangt van Electronic Arts en Konami samen jaarlijks meer dan een half miljoen euro. Electronic Arts telt voor het de licentie van de Eredivisie elk jaar 200.000 euro neer. Konami spant echter de kroon; om de licentie in Pro Evolution Soccer te krijgen betaalt de uitgever jaarlijks 410.000 euro. Dat valt te lezen in Voetbal International. Waar het verschil tussen beide uitgevers vandaan komt staat niet aangegeven, maar dat zou simpel uitgelegd kunnen worden door het ontbreken van het Nederlands Elftal in FIFA. Andere partijen die gebruik maken van de licenties - zoals SEGA - werden niet genoemd.

    De licentiestructuur zou overigens de komende jaren kunnen veranderen. In het artikel in het populaire voetbalweekblad valt verder namelijk te lezen dat AZ en Ajax van plan zijn hun licenties zelf te gaan verkopen. Dat zou kunnen betekenen dat ook voor games de licenties voor die clubs los gekocht moeten gaan worden, zoals dat al het geval is voor clubs als AC Milan en Internazionale. Hierdoor zou de totale kostenpost voor de licenties nog hoger uit kunnen vallen, waardoor het steeds moeilijker en minder aantrekkelijk zou worden om de Nederlandse competitie in een game te stoppen.

    Of het zover komt valt nog te bezien; als de grote clubs uit de algemene licentie stappen, betekent dat dat er voor die licentie veel minder betaald zal worden, aangezien de andere clubs veel minder populair zijn. Dat zou voor die clubs grote problemen opleveren, aangezien er dan ineens veel minder geld binnenkomt. Aangezien ook AZ en Ajax toch echt ook andere clubs nodig hebben om tegen te spelen, zullen zij hun plannen om die reden niet zomaar doorzetten.

    pff slaat nergens op :confused: voor licenties
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zou wel willen weten hoeveel andere landen er voor vragen, want volgens mij vraagt De Eredevisie CV er wel heeel erg veel voor.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja de KNVB zijn de echte geldwolven... terwijl de competitie en het landenteam geen flikker voorstelt
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad écht veel geld...
    Damn :9

    Maar betalen ze voor de Eredivisie meer dan voor bijvoorbeeld de Franse competetie of Spaanse?
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat ze aan die landen nog veel meer geld kwijt zijn.
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Geld moet rollen.

    Maar als ze dat elk jaar weer moeten betalen is het idd wel erg veel zeg.
     
  16. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zit de Premier League er ook niet in denk ik, het heeft natuurlijk deels met het Fifa contract te maken, maar ook omdat de Premier League zo ontzettend duur is.
     
  17. Grazydon

    Grazydon Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad... beetje overdreven die bedragen!!! kan me voorstellen dat konami opdeze manier geen volledig gelicenseerd spel kan maken....
     
  18. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kan ik me eige ook wel voorstellen,
    want ze moete het geld wat ze inversteren ook terug kunnen krijgen van de gamers die het kopen....

    in pes7 (2008 ) mensen hebben hem toch in leipzich gespeeld he, hebbe jullie ook toevallig gekeken naar hoe ze een lob maken, is dat makkelijker of ...

    een lob is erg moeilijk bij pes6 ( het lukt bijna nooit.:confused:) mag iets makkelijker
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik mag toch hopen dat de lob zoals in PES6 blijft. Daar is ie echt niet zo moeilijk, in voorgaande delen was hij juist te gemakkelijk. Ik heb geen lob geprobeerd in Leipzig, had het te druk met andere dingen :D
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maakt mij allemaal niet uit, de edit mode zit er in en daar ga ik wel weer uren in stoppen om alles kloppend te maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina