Team E.S.
Emergence Squad
Inleiding
Hey all:b:
Ik wil ff het team voorstellen waar we al een tijdje mee spelen, Team Emergence Squad, oftewel Team E.S.
Het team bestaat momenteel uit 8 members, maar we zijn nog steeds op zoek wel op zoek, bij de 10 members ligt onze grens ongeveer, dus er kunnen er nog 2 bij.
Leden
- LPGamer NL
- II Fearlezz II
- II ShockWave II
- Hans Teeuwen NL
- II Wehrmacht II
- stormedroma
- Cubemaster
- II Kamikaz3 II
Als je interesse hebt en je denkt goed genoeg te zijn willen we graag een keertje met je spelen, kijk dan op ons vernieuwde forum onder het kopje van "Joinen" om te zien wat we zoeken.
Wat even te vermelden is is dat we zeker op zoek zijn naam mensen met enige skill, maar ook met enige (droge) humor, al is dit 2de geen vereiste natuurlijk
"Waarom moet ik denken dat jullie wel een beetje skill hebben?" hoor ik jullie denken. Om die vraag een beetje te beantwoorden hebben wij van alle leden wat records bij gehouden, ik zal er hieronder een paar neerzetten:
- 1e plek Far-Cry Xbox 360 GT: II Shockwave II - 1ste plek, stormedroma - 8ste plek
- 1e plek Far-Cry Xbox 1 GT: PD4 - 2de plek (oude GT Shockwave)
- Top 20 met FEAR Xbox 360 GT: II Shockwave II - 17de plek, II werhmacht II - 14de plek
- Bovenaan de lijst van OPF:Elite GT: II Shockwave II - 2de plek, LPGamer NL - 3de plek
(II Shockwave II 1ste in Deatchmatch modes)
Bovestaande cijfers zijn feiten en geen gepats, de meerste zullen onderhand gezakt zijn alleen want bovenstaande games zijn al enige tijd niet meer gespeelt.:b:
Als laatste hebben we officieel niet echt een teamleader, dit om iedereen gelijkwaardig te houden, dus ieder van ons in aanspreekbaar.
Games
Wij zijn op het moment niet zo met bepaalde games bezig, wij wachten allemaal op Halo 3 die wij waarschijnlijk (net als bij Halo 2) erg intesief gaan spelen.
Verder gaan we in de toekomst zeer waarschijnlijk deze games spelen:
- Unreal Tournament 3
- Battlefield: Bad Company
- Operation Flashpoint 2 (deze is zeker)
Verder wil ik nog even aandacht schenken aan het megaoude spel Operation Flashpoint voor de PC.
Iedereen die deze game nog heeft wil ik uitnodigen om een co-op met ons te spelen of zelfs een clanwar is mogelijk.
Onderaan wat impressies wat betreft onze co-op avonturen in dit beste spel aller tijden:b:.
Meer foto,s op onze site.
OPF PC
OPF Xbox
Meer info.
Voor Info en veel meer kun je ons forum bezoeken, schrijf je in laat iets achter als je wilt
www.esquad-forum.tk
Adios!
gr LPGamer NL
Laatst bewerkt: 20 jul 2007