[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    CHEATEN ?! in wow ?! damn nu hier ook al!?

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je geleeched?
    Ik speel zelf alle wedstrijden samen met een rl maat van me :) gaat perfect. Ben nog geen cheaters tegengekomen gelukkig. Al zon 250 wedstrijden nu.

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leechen in arena? errr als het andere team 2vs3 of 4vs5 wil spelen is dat hun (domme) beslissing? je bedoelt vast iets anders Gforce

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Men neemt 2 accounts en vind een maat met nog is 2 accounts. Vervolgens log je in rond 4am en join je tegelijkertijd de queue met 2 teams (1x het team wat de punten moet krijgen, andere team dat de punten verliest). 9 van de 10 keer zal je tegen je "eigen" team spelen en dus een free win krijgen. Vervolgens ga je overdag de rating van je "verliezers" team even omhoog schoppen richting de 1500 en herhaal je het proces nog een keer 's nachts. Arena's ftw.

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow ja, maar dat is niet echt leechen dan. althans, het irriteert niemand, je merkt er niets van. wel zielig als ze alleen daarvoor verschillende accounts hebben gekocht.

Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  6. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Veel PvE'ers leechen arena door gewoon wat arena te doen en dan af en toe wat gear uit te zoeken.
    En veel pvp'ers vinden dat stom, wat eigenlijk nergens op slaat.

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, 'veel' nu ook weer niet...zijn er echt zoveel mensen met 2 accounts die dan nog eens toevallig iemand anders kennen met 2 accounts.

en een ervaren pvp'er verslaat die pve'er gewoon, dus snap niet waarom ze zeuren.

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ach, het zijn er genoeg om het hele arena systeem te verkloten.

Hier het hele verhaal dan. :+

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Met leechen bedoel ik dat je de arena punten van het andere team leeched. Trouwens moet je ook nooit op links van items in arena drukken. Als het op jou server nog niet gedropped is disconnect je...

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik wel gehoord, dat mensen links in de arena posten en als je erop klikt dat je disconnect, niet dat ik snap waarom iemand zon link tijdens een gevecht zou willen bekijken maar het kan per ongeluk zijn ofzo.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sommige mensen zijn gewoon nieuwsgierig. En als je dan ook niet weet of vergeten bent dat je kunt disconnecten wordt er nog wel eens op gedrukt...

Jij zult ze ook niet tegen komen of je moet rond 3/4 uur s'nachts arena spelen. Ze spelen eigenlijk alleen tegen hun eigen teams en als jij toevallig tegen ze speelt zul je niet merken dat ze cheaten. Waarschijnlijk win je makkelijk en vraag je jezelf af hoe hun aan die ranking komen.

Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat was de loot?

14. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Hey ik ga denk ik WoW weer oppakken met mijn Hunter van lvl 60. Wat zijn tegenwoordig een beetje de goede builds om PvE makkelijker naar 70 te komen?

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Beastmastery.

16. Hydroholic

Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een Dwarf Hunter gemaakt en zou graag 2 dingen willen weten.

1: in welke van deze 3 (Beast Mastery - Marksmanship - Survival) is het beste om de talentpoints te gebruiken?

2: Welke professions zijn het beste voor een hunter(waar ik voor de hunter het meeste kan uithalen). Het gaat mij niet om het geld maar hoe mijn hunter het sterkst wordt met de professions. Ik vindt Battleground namelijk heel leuk en wil daarom ook een zo sterke mogelijke hunter hiervoor hebben. Ik heb ook een andere char waar ik mee doe battlegrounden en daar weet ik al veel vanaf maar de hunter is nog maar level 2 en daarom wil ik weten wat de beste professions zijn en waar ik de talentpoints moet gebruiken. Ik hoop dat iemand mij kan helpen:)

17. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb altijd Herbalism en Alchemy heel handig gevonden aangezien sommige potions je uit hele nare situaties kunnen redden. Verder nog Badstreak heb je ook zelf nog een gehele talenbuild waar je een link voor zou kunnen posten?

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het beste je punten in beastmastery doen, en als je van plan ben te gaan pvpen zou ik mining/engineering doen. Kan je een enorm goede helm maken en een gun.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Skinning + Leatherworking is ook altijd handig.

20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon skinning en mining om te levelen, na 40 of 60 pas craft proffs pakken.

En ''Een ervaren pvp'er kan een PvE'er wel verslaan'' klopt niet.
    Als de tank van nihilum tegen een blue mage vecht kan hij hem echt wel aan hoor, in pve gear. =P
    Skills zijn niet alles in wow, gear ook niet maar is zeker niet onbelangrijk.
    Ookal ben je nóg zo goed kan je nog steets mischien niet genoeg dmg doen om iemand te verslaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina