*kuch* is al poosje bekend, en staat 4 posts boven je maar is toch leuk voor de mensen die het nog niet hebben, kunnen ze het spelen met vernieuwde graphics
Dat er toch bepaalde mensen zijn die kritiek op deze game kunnen hebben. Zoveel content voor de prijs van 1 game! Damn! je hoort mij niet klagen,kan niet wachten op de orange box!
Waarom niet? Ik heb liever 1 supergame, dan 3 middelmatige. edit: ik zie aan het begin van het filmpje al direct dat het een trilogie is. Ik wil dus persé eerst ep1 spelen. Is die een beetje te doen op een pc met magere specs? (2,6 GHz, onboard ati radeon chipset en 512 mb ram) edit2: ik zie dat er ook een halflife 2 is zonder episode 1 of 2, komt die er weer voor?
ok dus enige game die ik 'mis' is HL1, echter die is geen deel van de trilogie. Iaw ik hoef niks op de pc te spelen
zo, ik blaas weer is wat leven in dit topic, weet iemand waar ik raising the bar kan kopen, dit boek werdt uitgegeven door valve, toen ze half life 2 releaste, het bevat informatie, hoe de game is gemaakt, en meer achtergrond informatie, bij amazon.com zag ik hem, alleen daar kostte ie 44 pond, dat is 65 euro, dat is teveel dus weet iemand nog een winkel?
helaas voor the orangebox, maar met Naruto, Blue Dragon, Halo3 en CoD4 wordt dit hem ws niet. Er zijn echt teveel games straks
tja, het is maar waarvan je houd 5 games voor de prijs van 1 is een must-have voor mij waarschijnlijk koop ik het op PC en 360 HL rocks!
Half life 2 is een van de beste shooters allertijden, imo ook veel beter dan Halo & Halo 2. Een geweldige locatie met een heel erg realistisch tijdsbeeld wat doet denken aan Oost Europa. Geweldige, meeslepende actie en een superieure A.I. maken het feest compleet! Tel daarbij op dat alles, maar dan ook alles zich afspeelt in het 1e persoonsstandpunt en je hierdoor veel meer in het verhaal opgezogen wordt maken dit voor mij een topper van jewelste! Heb ep. 1 & 2 express nog niet gespeeld omdat deze ook op de xbox 360 zouden verschijnen, dus wacht ik nu gespannen af! Dit spel laten gaan is echt geen keuze
Jammer dat ze niet een opgelapte versie van HL 1 er bij stoppen, of als arcade titel oid beschikbaar maken. Deel twee was fantastisch (imo de beste sequel ooit voor een game), maar deeltje 1 was toch wel de meest revolutionaire. Lijkt me leuk om HL1 met een controller te spelen
Halflife 1 was echt goed. Ik vond het altijd super om te zien wanneer het je lukte om groepen soldaten mee te lokken naar aliens. Ze gingen dan elkaar te lijf ipv jou.
Maar dan gaat het waarschijnlijk net zo als met half-life 2 op de xbox... Laadtijden voor iedere nieuwe vijand die in beeld komt