???? ik dacht dat hun allemaal gedisconnect waren. dat wij daardoor met 3-0 juist hebben gewonnen???? Uitleg plz...
5-0 5-0 5-2 Edit: G o D I Element is al weer weg gegaan. de eerste beste aanbieding nam hij aan. Dit vind ik echt een rotstreek. Als je toch niet wil blijven waarom join je dan uberhaupt. een rasechte clanhopper dus!
Kwil me nergens mee bemoeien maar strax heeft iedereen zijn wedstijden al gespeelt en moet Poule b nog beginnen miss reden om er8er aan te gaan?
Ze hebben echt lang de tijd gehad dus ze zorgen maar dat het af is als je het mij vraagt. Anders zou ik een lotting doen ofzo.
tuurlijk niet Dan gaan ze die toch ook niet spelen... Doe dan gewoon diegene die zijn afgevallen en daar tussen loten:
Iets beter lezen mensen. Vrijdag was match maar was niet doorgegaan door niet op komen dagen. Maandag is wedstrijd tegen JokerZz.
Makkabeer we kunnen morgen denk ik wel iets regelen voor een match... Zal ook ff eentje van die jokerz toevoegen zo en eOs contacten...
Maar heel even over de kwartfinale's. Wie gaat tegen wie? Dus bijv 1e van poule A tegen 2e van Poule D of wat??
net gehoord van EsSeNcE Ic3 : dG heeft verloren van Ic3 dG - Ic3 (0-3 ) 1-15 maar het probleem is, dG heeft hier niet reported dat ze verloren hadden van Ic3 :{
Nu wel. dG - Ic3 ( 0-3 ) Obscure heeft ook geprobeerd te zeggen tegen Essence dat hij of ik dit de volgende dag zouden posten, alleen Essence accepteerde de chat niet.
Ow oke, dan is het goed. Dat je verloor van Ic3 is niet erg maar je gaat toch door Want S9 is uitgeschakeld.