Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Das wel erg slim ja een volledig spel met een demo vergelijken:)
     
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe kan er in een jaar een hoop verandert zijn terwijl iedereen PES 6 slechter vond dan deeltje 5?
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is er bij Fifa weinig veranderd zeg je? Een jaar geleden was je nog die-hard fan, als er niet veel veranderd is zou je dat nog moeten zijn en niet ineens het spel moeten afzeiken.

    En er is wel degelijk enorm veel verbeterd ten opzichte van Fifa 07. Die had voor mij nog teveel nadelen om mijn geld eraan besteden. Fifa 08 heeft dat meer dan goed gemaakt.
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het 3 keer niks helaas...

    Had na de 1e next gen installatie op de 360 wel wat meer verbeteringen verwacht, maar die blijven maar uit en er wordt maar geteerd op dezelfde engine lijkt het wel.

    Alleen al als de match begint.. de FPS lijken niet harder te gaan dan 10-20 FPS in de intro filmpjes, waarvan je nu weleens zou verwachten dat die soepel loopt zoals COD4 dat wel heeft. (ik vergelijk alleen de FPS.)

    Het spelen zelf is ook erg traag en lomp, heb nooit echt het gevoel dat het spel lekker soepel loopt zoals ik dat wel had met pro evolution soccer...

    Ik vindt de pro camera wel erg tof uitgewerkt, mooi dat wiebel effect als je dribbelt a la gears of war.

    Maar deze sla ik maar eens een jaartje over.. teveel van hetzelfde weer en wederom geen grote verbeteringen, gewoon weer een fifa titel waar weinig mee is gebeurt maar die wel elk jaar uitkomt voor de verkoop..
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wie is er hier nou slim??? Leipzig was ook een demo van Pes dus ouwe hoer niet zo slap.

    En tja Tsquares is nu eenmaal een groote fifa dickrider geworden. Maar stiekem weet hij ook gewon dat het crap is maar wil het gewoon niet toegeven.
     
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf de demo spelen met plezier hoor.

    Als PES nou zo goed was als jullie allemaal voor deden komen, zou je gelijk hebben. Maar PES is zelf een spel met enorm veel mankementen. Het lijkt niet eens op voetbal, vooral online. Met veel te grote snelheid wervelt iedereen over het veld. De beste tactiek is om als gekken naar voren te lopen. Rondtikken is alleen maar tijdverspilling. Ik heb jarenlang met mooi voetbal proberen goed te worden maar de beste tactiek is gewoon een fucking kerstboomopstelling waar jij zo van houdt, of een 4-2-4. Het middenveld is namelijk toch totaal niet belangrijk.

    Elke keer als ik een paar potjes online speel na een maand niet gespeeld te hebben komen dezelfde ergernissen weer naar boven.
     
  7. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind de demo goed.
    Twist er dus zeker niet over deze game te gaan halen, vooral niet omdat er ook eredivisie inzit.
    Ik vind dit spel op veel vlakken beter, vooral de mate balverlies die je kan lijden (bal springt van je voet af, neemt per ongeluk de bal niet aan, etc.), en ook lijkt het of de spelers wat realistischer bewegen dan de andere delen voorafgaand.

    Heerlijk :D
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik dit zo lees ben jij wel de grootste PES n00b die er is zeg...
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle PES delen in mijn bezit. Speelde het waarschijnlijk al toen jij nog in de luiers lag.

    En ik stond toen ik het nog veel speelde rond en even in de top 1000 van de Xbox 360 ranglijst.

    Dus ja, ik ben de grootste PES n00b.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zit er nederlands commmentaar in het volledige spel!
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, zelfs ik zat even raar te kijken toen ik je posts las. Ik kan me ook nog wel herinneren dat je Fifa gewoon tof vond. Aangezien PES ook een prima spel is, kan het heel goed zijn dat je PES nu een betere serie vindt. Met genoeg oefening kan je veel plezier halen uit PES. Maar het komt dan een beetje raar over als je nu Fifa helemaal de grond inboort. Want de gameplay die je vorig jaar nog leuk vond ik Fifa, die is bijna ongewijzigd in dit nieuwe deel. Het lijkt wel als je PES speelt, dan moet je Fifa afkraken. En vice versa. Het zijn alletwee aardige voetbaltitels. Ook al ben ik niet laaiend enthousiast over de Fifa 08 demo.
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Wie zegt dat hij naar leipzig geweest is, dat heeft hij namelijk niet gezegt.... in zijn reactie maak ik op dat hij een zowat volledige versie gespeeld heeft, een beta ofzo?. Het zou echter ook kunnen zijn dat het een demo was maar dan was het duidelijker geweest als hij dat erbij vermeld had.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  14. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ja
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Van Evert ten Napel! 8)
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    en niet vergeten Youri Mulder
     
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat is grappig om een keer op te zetten.

    Maar de Engelse commentators zijn juist 1 van de grote pluspunten van Fifa. Martin Tyler en Andy Gray. Genieten:)
     
  18. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vergeet je wel snel, die zegt 5 woorden in een wedstrijd.

    Vond het Nederlandse commentaar bij '07 trouwens om te huilen (en soms lachen). Maar dat is Ten Napel in het echt ook, dus dat is wel realistisch.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Good old John Motson in de tijd van Fifa 96! :cool:
     
  20. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    PES lijkt nog geen eens op voetbal?|:- Haha ! PES is de meest realistische voetbalgame die er bestaat! Waarbij ik ook toegeef dat PES 6 zwakker was dan de vorige delen, maar dit volgens mij ook veel te maken heeft op de overstap naar next-gen. Dus zeg niet dat PES nog geen eens op voetbal lijkt, want fifa lijkt er nog veel minder op!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina