Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dat blijft mijn favoriet ja *) Maar Martin Tyler is een goede opvolger.

2. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er niet eens door de modorators hard opgetreden worden tegen dat constante gezever (fanboy gedoe) Topics gaan vooral bij fifa 08 vs PES alleen maar over het afkraken van de 2 totaal verschillende spellen.
    Topics worden niet eens meer leuk om te lezen. Al die mensen die constant maar elkaar af lopen te zeiken. stelletje kleuters.

Ik ga ze gewoon allebei kopen simpel weg omdat het 2 verschillende spellen zijn met alleen hetzelfde thema.
    je gaat ridgeracer toch ook niet vergelijken met Forza 2? Doe dat hierbij dan ook aub niet. Een ieder heeft zijn voorkeur, maar aub laat die mening dan horen in het desbetreffende topic.
    Ook mensen die niet veel van zich laten horen willen meelezen zonder het voortdurende puberale geneuzel.

Zo dat lucht op......

Ik hoop dat de stadiongeluiden van de eredivisie er ook bij zitten! zou echt gaaf zijn. Vind het al helemaal te gek dat "you never walk alone" bij liverpool er in zit. nu nog hopen op het magistrale geluid......BOERUHHH van de partij is!!!

Just my 2 cents....

3. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil is alleen, dat ridgeracer en forza totaal verschillende spellen zijn. En fifa probeert PES te zijn;)

4. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    En dan in de Arena nog een woord voor boeruh ;)

5. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    "Het verschil is alleen, dat ridgeracer en forza totaal verschillende spellen zijn. En fifa probeert PES te zijn"

Dit zijn inderdaad hoogstaande reacties. Hier kan ik wat mee als game-liefhebber. Bedankt voor deze bijzonder hulpzame en interessante input! Jan Wowter scheeld trouwens niet veel met de assistent trainer PSV JAN WOUTERS!!:D
    Hulde!

Sirculeert er misschien ergens een stadionlijst of iets dergelijks van deze game of is dit nog niet bekend?

Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    fifa 96? ik d8 dat fifa 64 en fifa 97 de eerste waren8)
    ik vond clyve tylseley en andy gray altijd wel mooi:)
    ik had zojuist met de demo, een vrije trap, ik schiet met ronaldinho door de muur, wordt ie van richting verander in de andere hoek:p van der sar reageerde er ook niet meer op, zag er tog wel realistisch uit

7. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Bij voetbalspellen gaat het om een voetbalseizoen, bij racespellen zie je bijna nooit dezelfde banen en onderscheiden ze zich vaak in verschillende raceklasses...niet seizoensgebonden dus.
    Ik vind het zelf onzin om Fifa én PES te kopen, 2x de eredivisie spelen met VVV tegen De Graafschap is onzin.
    Need for Speed richt zich meer op de arcade met fantasiesteden( de komende zelfs met tracks ) en Forza is realistisch en richt zich dan ook voornamelijk op bestaande circuits.
    En ook Brothers In Arms is een totaal andere shooter dan FEAR bijvoorbeeld.

Kortom: sportspellen komen elk jaar uit ( PES en Fifa, NHL 06 en NHL 2K6 bijv. ), race- en schietspellen hebben minder met elkaar te maken.

Wat de stadionlijst betreft, hier wacht ik zelf namelijk ook al op. Het zijn dr 30, maar geen idee welke de game bevat.
    PES heeft er 15.
    Ik wacht mooi de reviews af om daarna te beslissen welke t gaat worden:cool:

En hoe zit het trouwens met de Be-A-Pro mode? Ik vind die camera verschrikkelijk irritant en is het alleen maar mogelijk om 1 speler te zijn? Lijkt me niets om maar een paar balcontacten per potje te hebben.

Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Review bij Gamekings was net op TV. Ze waren zeer te spreken over Fifa 08, vooral over de Be A Pro Modus. Zelfs SKATE die meestal de Pro Evolution Soccer de hemel in prijst vindt Fifa 08 erg vet.

Ik ga ook nog maar even wat reviews lezen:) Ik heb nu PES6, ik mis toch dat nederlandse commentaar van Evert en Youri\o/

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb ook de Review bij Gamekings gezien. Ze waren inderdaad érg lovend! Begin echt te twijfelen nu..

10. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Vond de demo kut spelen, vooral het verre zicht op het veld was gewoon KLOTE!!

Zou dit veranderen als je op een HDTV speelt?? Dit aangezien ik die waarschijnlijk 1 deze weken ga kopen.. wie kan mij dit vertellen??

11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dan moet je de camera veranderen;)

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik gebruikte Dynamic, dat is beter. Die gebruik ik ook altijd bij Uefa Champions League 07.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik speel op een HDTV en ik heb de camerapositie op Tele staan en ik vind ze absoluut niet ver weg staan. Dus ik denk dat het daar aan ligt.

14. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze op Tele ook te ver en heb HDTV. Dynamic is iets te dichtbij maar ik speel liever the dichtbij dan te ver.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan zal het wel aan mij liggen! :+

16. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Tele is idd wel ver maar dan heb je wel een goed overzicht waardoor je betere passes kan geven imo:) Een camera die dichterbij is heeft weer voordel qua individuele acties met spelers.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Be A Pro Mode camera is wel zó cool! :cool:

18. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch die mode waarin je 1 speler bestuurt ? Lijkt me inderdaad wel leuk ja, alleen je zal heel weinig aan de bal zijn lijkt mij, vooral als verdediger/spits zijnde. Lijkt mij een mode die je maar heel even gebruikt, en daarna nooit meer :9

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja in PES is die optie ook. Om één speler te zijn, maar die heb ik ook nooit gebruikt. En het "effect" zie je al bij de Arena Mode waar je met Ronaldinho kunt klooien.

20. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Be a Pro mode is helemaal uitgewerkt in fifa, dat is dus heel anders als gewoon 1 speler zijn met PES.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina