Sega Rally 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 14 mrt 2007.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Deze post is een schande. N64?:{

Okee, het is geen top-spel. En net als de meesten ga ik 'm ook niet halen. Maar dat is meer omdat je keuzes moet maken. Net als een spel als Stuntracer lijkt het me leuk, maar niet voor € 60,-. Graphics zijn eigenlijk best wel mooi. Heel helder en scherp, is weer eens wat anders als al die zogenaamd realistische graphics. Past ook goed bij de game. Racen zelf is wel aardig, wel een beetje teveel sliden, maar ja, dat hoort erbij.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

The Sega dream will never end.

3. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon het gevoel dat ik op ijs rijdt, en dat mijn wagen om een virtuele as heen draait ergens in het midden.

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat gevoel heb ik in dit spel juist minder en veel meer in Dirt. Vaag.

Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien stond mijn controller niet goed ingesteld ofzo. Ik kreeg mijn auto zelfs op rechte stekken niet fatsoenlijk recht, en normaal kan ik toch wel redelijk racen.

6. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een paar races rijden dan heb je het zo onder de knie.

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    I second that. Ik had dat juist heel erg met DIRT. Maar daar kon ik nog wel een beetje aan wennen. Al vond ik DIRT wel tof maar niet geweldig.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben door Sega Rally. Kan met het deel op de Dreamcast nog herinneren en die was fantastisch. Echter, de 360 game heb ik niet echt in de gaten gehouden. Heb de demo vanmiddag gedownload en een aantal zaken vielen mij op. De uitstekende framerate, de snelheid van het spel en het grafische aspect. Vind de game er fraai uitzien, moet je maareens kijken naar bijvoorbeeld de track in de Tropical stage. De ondergrond ziet er echt fantastisch uit. Had even een paar potjes nodig om de besturing onder de knie te krijgen, maar nu speelt de game heerlijk weg.

9. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Game kan ermee doorgaan, ik ben zelf geen liefhebber van arcade games, maar deze is wel leuk. Graphics zijn goed, soms zelf wat beter dan forza2. Ik moet wel toegeven dat ik echt alleen maar aan het sliden was, wat ik redelijk irritant vond. Niet dat het verkeert is ofzo maar het geeft me meer een drift rally gevoel. Verder vond ik dat je aan Dirt niet echt hoeft te wennen, ik denk dat het meer ligt waarnaar je smaak gaat, maar de game is wel tof, misschien haal ik hem wel als hij wat goedkoper is :).

10. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niks.. graphics zijn niet echt hoog niveau en de gameplay is helemaal beneden pijl..

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nog even wat tips voor mensen die teveel op en neer sliden:

* Kies de juiste banden. Pak in de desert level gravel banden. Je auto zal los aanvoelen op de harde weg, maar vooral op dat losse gesteente merk je dat je auto veel stabieler ligt. In de tropico race... wonderbaarlijk genoeg slick banden. Ik geloofde eerst het selectie screen ook niet (hij geeft aan op elke ondergrond je vooral rijdt), maar het klopt echt. Zelfs in dat modder paadje ligt je auto beter onder je kont met slicks.

* Kies bumper cam. Ik had erg veel moeite met de camera's waarbij ik mijn eigen auto zag. Zwenkte werkelijk elke kant op, nam bochten veel te vroeg. Met de bumber cam is het smooth sailing all the way... bijkomend voordeel is het hoge snelheidsgevoel omdat je laag boven de grond zit. Geen grap, ik vind het spel veel gemakkelijker (en leuker) met dit camera standpunt.

Wat ook helpt is handmatige versnellingsbak. Op de een of andere manier rijd ik dan veel harder. Misschien ligt het aan mij, maar ik moet altijd veel harder knokken voor mijn plaats als ik de automatische versnellingsbak gebruik.

Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  12. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de bumperview een beetje zonde eigenlijk. Het is juist zo mooi om je auto vies te zien worden.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Klopt, en ik kijk de hele tijd tegen vieze auto's aan. :thumbs:

(En het raced zo lekker snel.)

14. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, heb het nu een tijdje geprobeerd met bumperview en het scheelt een hoop.

Sterker nog, het scheelt zo'n 20 seconden in mijn eindtijd. D-pad scheelt ook wat.

Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  15. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Reviews blijven positief, een 8,8 en twee 9ens so far!

16. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Vond de demo erg goed spelen, na een tijdje ging het erg lekker!

Heeft mij erg positief verrast, vooral online wordt het lachen met die diepe sporen in het zand etc!

Echt wel een leuke game dit :)

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zijn er hier nog meer Sega Rally veteranen die een vergelijking kunnen geven met het oude spel. Voelt deze versie beter aan, of slechter?

Ik ga deze toch wel halen... leuk om tegen jullie online te crossen als dat een beetje goed draait. Ben benieuwd wat Gamespot van deze game vindt.

Laatst bewerkt: 19 sep 2007
  18. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt en voelt zoals ik vooraf alleen maar kon hopen. Ze zijn dus inderdaad trouw gebleven aan het orgineel, alleen ziet het er nu onwaarschijnlijk mooi uit. De verandering van ondergrond als je een rondje rijdt, de sporen van je voorliggers, de framerate die staat als een huis. Dit is voor mij een mijlpaal in de gamesgeschiedenis, ik weet niet precies wat het is maar het spel ''triggert'' iets in mij wat heerlijk aanvoelt.
    Over 40 jaar hoort iedere gamer gewoon te weten als gevraagd wordt, wat was 28 september 2007 voor een bijzondere dag? En dat dan iedereen in koor roept, Sega Rally op de 360 natuurlijk.

19. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik sluit me hier volledig bij aan! :lol:
    De game heeft iets magisch.
    Alles klopt gewoon, de menu's zijn lekker, alles gaat soepel en snel, lekker scherp beeld...waanzinnig gewoon!
    Het speelt ook gewoon meesterlijk :thumbs:

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wow! Dit is één van de slechtste en lelijkste games die ik de afgelopen tijd heb gespeeld. Het zal vast leuk zijn, maar als ik mij op ijs wil begeven ga ik wel naar de plaatselijke ijshal O-). Ik vond Dirt niet perfect, maar dit vind ik verre van perfect. Uiteraard snap ik dat er mensen zijn die hier wel van houden, maar mijn ding is dit zeker niet.

Deel Deze Pagina