EINDBAZEN

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik heb al met hem overlegt, netjes zo waarschijnlijk staan wij wel op XL3.
     
  2. Towel

    Towel Guest

    Hoezo denk je dat Ebn de grootste concurent gaat worden? Heb je daar een argumentatie voor?:confused:
     
  3. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    Nutteloze reply, as usual.
     
  4. Towel

    Towel Guest


    Nutteloos? Jij hebt misschien nog geen argumentatie gehad op school, maar ben ik benieuwd waarom masterspy Ebn als concurent ziet? Er zijn zoveel opkomende teams die halo 3 focking veel gaat spelen. Enigste waarin Ebn zich zover in onderscheid is dat hun nog vrij actief halo2 op hoog niveau spelen. Maar staat dat gereed voor concurentie? En wie weet is qG geeneens een concurentie voor anderen.

    Het gaat om het feit dat er zooveel wordt gespeculeerd over weet ik veel wat terwijl het spel nog geeeneens uit is. En wanneer het spel uit is kun je ook pas na een tijd zien wie er concurentie vormt. Ik vroeg de vraag trouwens aan masterspy, dus voortaan niet zon bijdehante commetnaar graag.

    _0/

    Ps. En nee Ken, hiermee wil ik niet zeggen dat wij een concurentie moete vormen. Ik praat hier in het algemeen!;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2007
  5. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag hij EBN niet als concurrent zien? hij zegt nergens : ik zie alleen eBN als concurrentie en de rest is niks, waar zie jij dat staan?

    Goh hoezo ga je mij uitleggen wat argumentatie is terwijl jij nog geen zin zonder spelfouten ofzo kunt schrijven.

    Dus ga al helemaal niet beginnen met wat ik op school heb gehad.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Misschien omdat Halo2 en Halo3 gelijke spellen zijn. Ik bedoel het is getweaked hier en daar maar de spellen lijken toch echt enorm op elkaar. Mensen die goed zijn in H2 zullen het goed doen in H3, EbN doet het goed in H2, daarom concurrentie.
     
  7. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    smartiez snapt het

    ps. Ik heb vandaag mijn auto theorie gehaald*):9:9
     
  8. Towel

    Towel Guest


    Gefeliciteerd joh! ik moet nog steeds theorie hale:+ En heb al 20 lesse gehad...|:-

    /Mod Goiz

    *knip*


    Ik heb de beta nog nooit gespeeld dus ik kan het alleen maar aanemen dat het op halo2 lijkt. Maar dan nog steeds, er waren ( momenteel namelijk alleen EBN) een hoop erg goede teams in halo2.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Even wat posts weggehaald. Geneuzel over grammatica vertel je elkaar maar via PM ;)
     
  10. TwiLiGhT

    TwiLiGhT Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    maar die teams zijn we inmiddels voorbij qua skill, en ze zijn al een tijdje uit het ritme dus hebben we een kleine voorsprong in het begin van halo 3 ;)
     
  11. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je tegen geeen van die teams echt hebt gespeeld, laat staan serieus, maar idd jullie hebben wel grote voorsprong, maar of dat over een maand ofzo nog is weet ik niet;)
     
  12. Towel

    Towel Guest

    Wat twilight zegt klopt, dat je ze voorbij bent kwa skills. Maar dat komt omdat jullie het meest recente team zijn. Halo3 wordt zoiezo een stuk saaier of leuker zonder de bxr's en doubleshots, dus komt het meer aan op teamschooting en aim.

    Na het zien van die filmpjes weet ik niet of halo3 nou leuker wordt dan 2. Halo2 was lekker simpel en kleinschalig, zonder al die flauwekul van die vehicles waar niemand in gaat zitten. De kleine mappen die k heb gezien zijn lelijk en kunnen niet tippen aan ivory, lockout en midship. Wat vinde jullie?
     
  13. I Seal

    I Seal Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mannen welkom bij "Vision Valor Victory"

    Jullie zullen ondertussen ook wel al weten wie ons ander Halo team is ;)
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel man.
    We zijn echt laaiend enthousiast. (wajoo dure woorden)

    vVv is de shit
     
  15. XzythoR

    XzythoR proDG SLy

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooow mochten jullie nu wel joinen als geheel team?
     
  16. TwiLiGhT

    TwiLiGhT Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    vVv Supremacy:

    vVv Solipsist (leader/coach)
    vVv TwiLiGhT
    vVv Psychokid
    vVv Airwave
    vVv Kamach

    omfg
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2007
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    vVv als in vVv-Gaming.com

    Ze recruiten wel erg veel Europeanen de laatste tijd maar OK.
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die haat.

    We zijn samen met Four (lethal, la1, bobba en adihash, was eerst TSG met ruffell) nu vVv.
     
  19. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Solipsist goed in Halo?
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is een dikke pwner
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina