Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dezelfde als ik. Ik vond ze ook erg snel overigens.

    Heb nu af en toe dat het lampje rechts onderin rood brand. Dat zou moeten duiden op een probleem met het videosignaal. Ik heb de kabels eruit gehaald en er weer goed ingedaan. Toch af en toe deze melding. Waar kan dit aan liggen, iemand ?
     
  2. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Section 4 is flashing red
    - Hardware Failure
    / \
    \ /

    The Specific Type of hardware failure can be determined by the error code displayed on the screen.

    E45: Unknown (possibly dashboard update related)

    E64: DVD Drive Error.... DVD Timeout, Wrong firmware, dvd is without f/w chip, etc.

    E65: DVD Drive Error.... DVD Timeout, Wrong firmware, dvd is without f/w chip, etc. This can also be caused by the tray not being fully closed on boot.

    E66: DVD Drive Error: DVD model, or version does not match that of the version expected by the dashboard. OR the firmware version on the drive is older then the firmware version expected by the dashboard. Make sure the DVD drive is of the same version originally included with the console and that it is using either the original firmware included with the console or newer.

    E67: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it

    E68: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it, This can also be caused by a Hard Drive Eprom Error. Some also believe this might be caused by a problem with the fans.

    E69: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it

    E71: possibly a dashboard update error, Check below in the "Console Reset Codes" for instructions. If that does not work there is no other solution and the console must be sent back to MS for repair.

    E72: (not yet known)

    E73: General Hardware Error: Ethernet port... this error is caused by a problem with the Ethernet port.

    E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU.

    E76: (not yet known)

    E79: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Even een vraagje, vorige dagen stond op de xbox site als status van mijn reparatie "Device recived at service center" en nu staat er "no pending repair".
    Ik neem aan dat ik dan mijn xbox binnenkort terug kan verwachten? :)

    En wat doet et forum vaag.
     
  4. EricGOD

    EricGOD *******

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Tweedehands XBOX geen garantie?

    k dacht altijd dat de 3 rode ringen mij bespaard zouden blijven....HELAAS!!!
    Kan iemand onderstaande beantwoorden? Heeft niemand anders hier problemen mee?

    -----------
    Sinds gisteren is het zover. Direct gebeld met Microsoft, denkend dat het allemaal snel geregeld zou kunnen worden. HELAAS!

    De vriendelijke dame nam snel alle gegevens door. Op de vraag of ik hem nieuw of gebruitk gekocht had, antwoordde ik eerlijk...gebruikt.
    De toon veranderde, en het bleek dat de Xbox op een andere naam geregistreerd staat. Dit kan ik niet zelf wijzigen. Tot dat de vorige eigenaar de data doorgeeft, geen garantie voor mij!

    Tevens is het vervelend dat de vorige eigenaar het alleen telefonisch kan doen en niet over internet. Waar kun je zo'n Xbox eigenlijk registreren?

    Ik probeer nu de vorige eigenaar te achterhalen, maar wat als dat niet lukt?

    Ik hoor toch gewoon garantie te krijgen op het product?
     
  5. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 2e xbox 360 is overleden zojuist.. modderfok!
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dan kan je binnekort de UPS aan de deur verwachten ja.
     
  7. PvTShaDe

    PvTShaDe Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ode aan de Klantenservice

    Whoohoo,

    me xbox is zojuist voor de 3e keer gecrasht..
    Gelukkig heeft MS een geweldige klantenservice..
    Mag ook wel als je producten maakt die om de haverklap kapot gaan.
    Ik begin onderhand al aardig bekent te raken met iedereen die daar werkt :lol:
    Maja, hopen dat die lui nou een beetje opschieten..Kan niet wachten op halo 3.
    Nogmaals! KLANTENSERVICE FTW! |:-
     
  8. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne word zo dadelijk opgehaald, dus ik moet bidden dat ik hem op tijd terug heb voor Pes 2008
     
  9. PvTShaDe

    PvTShaDe Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik hoop het ook voor je, ik heb vandaag gebelt. Moet alleen nog ff UPS bellen. Hopen dat ik em trug krijg voor Halo3. Die gast van de klantenservice zei dat het daar niet zo druk was.
    *)

    *heeft zin in halo 3*
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    De laatste weken heeft bijna iedereen hem binnen 10 werkdagen terug. Dus net op tijd voor halo 3;)
     
  11. MetalTitan NL

    MetalTitan NL Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp dan maakt de samsung drive sneller krassen dan de hitachi drive, klopt dat ?

    Groeten
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik dacht juist andersom eigenlijk.
    Het beste is nog de BenQ drive.
     
  13. cabostef

    cabostef Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor, uiteindelijk moet ook mijn 360 naar MS **zucht**. Het is al een tijdje zo dat mn 360, nadat ik een tijd heb zitten gamen, de dvd's niet meer/niet goed leest. Bovendien maakt ie ook nog eens krassen.
    Dus ik zondag MS gebeld en maandag lag de sticker in de bus.
    Doos gekocht - 360 drin - met kranten opvullen - sticker drop - UPS gebeld en die komt zometeen de doos ophalen.
    Nu wordt het ook maar hopen dat mijn 360 binnen 10 werkdagen klaar is :D
     
  14. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag 5 sept kwam UPS hem halen en gisteren de 17e was ie weer terug! Heb dezelfde terug gekregen met de vermelding dat het moederbord is gerepareerd.. Voor zover ik heb kunnen testen doet alles het weer (voor de reparatie leekt het wel of ie opsteeg als ik er een cd in deed en werden ze letterlijk uit de drive gelanceerd)

    thnx Bill!
     
  15. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Net te horen gekregen dat m'n 360 is afgeleverd...


    Bij de BUREN(ik + buren = euhm, slechte combinatie:+).
    M.a.w. wordt nog leuk zometeen.;p
    Tijdens het eten daar binnenstormen is ook geen goed idee 8).

    Edit: Buren waren eerder :+ brachten 'm net binnen.:9 Luiheid ftw!

    BTW 2007-08-26:)
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  16. cabostef

    cabostef Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je op je 360 moeten wachten?
     
  17. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    het probleem met mijn xbox360 is dat de cd lade niet meer open wilt. moet ik de hard drive ook mee sturen? of kan ik die gewoon houden?
     
  18. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest Harde schijf eraf halen dus neem aan dat dat altijd zo is
     
  19. xxx

    xxx biertje!!!!!!!!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen beeld meer via mijn component . eerst begonnen de kleuren onscherp/vaag te worden en nu heb ik helemal geen beeld meer. ligt dit aan de kabels (heb ze meerdere keren opnieuw aangesloten maar geen resultaat ) of aan mijn xbox ? de xbox geeft trouwens geen fout meldingen of rode lampjes weer . bvd martin
     
  20. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm 10-09-2007 verstuurd, terwijl ze bij mij nog zeiden dat het 15 dagen kon duren.*)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina