Nou match van vanavond weer niet doorgegaan. JokerZz kwamen niet opdagen. SCHEIT ZOOI Wat is dit nou voor kutzooi. Tweede clan die niet komt. Stilte in poule B is dus niet aan ons te wijten. Morgen tegen NF1. Denk dat hun wel komen. Hoop het. FUCK
Wat een vooroordeel. We hebben in de tussentijd wel wat nieuws uitgevonden. \o/ Trouwens ik denk dat wij Zaterdag wel kunne wel in de avond plz. Zondag gaan niet -> op LAN
Idd, ik had gisteren al een xbox live bericht gestuurd naar mijn neef, hij zegt niks terug terwijl hij online was Dus, je hebt gewonnen ondanks JokerZz niet komen opdagen met de afspraak.
De eerste rond duurt tot de 23e, dus Poule B mag opschieten, want anders heeft de clan die niet kan verloren!
oke bij deze meld ik dat wij (GOC) stoppen met het toernooi. Vanavond zou de 3de match gespeeld worden en voor de 3de keer komt de tegenstander niet opdagen. Dit keer was het NF1. Ook zei hadden net als eOs een console gaming match. Vraag me af waarom jullie je inschrijven voor dit toernooi als dat andere allemaal belangrijker is. We hebben weer een uur gewacht en Supreme hield me aan het lijntje en moest op het laatst maar Rampage contacten. Die reageerde helemaal niet. Wij hebben het dus helemaal gehad met dit toernooi. Bedankt S9 I Scorpion voor het organiseren van dit toernooi. Was een leuk initiatief. Jammer dat onze poule zo met ons omging.
Dat is nou jammer! Doordat de 2 weken te lang zijn krijg je deze problemen, maar zo gaat poule b wel sneller, en ze hebben nog 5 dagen!
Ja ik reageerd niet om dat ik van de GoW admins van cg hoorde dat vanaaf die match tegen tD moest. Dus ik snel alles regelen, was de laatst map Rooftops, hebben we 1:13.05 over gedaan en daarom kon ik die chat niet aannemen, dit kwam niet gepland maar dit was jammer genoeg belangrijker dus Sorry voor dit en we hopen dat GoC in het toernooi blijft..
Nee sorry. We blijven niet in het toernooi. 3x mijn spelers voor niks oproepen vind ik genoeg geweest. Wij gaan ons ook inschrijven voor console gaming. Hoop daar een keer tegen jullie te spelen. Maar dit is voor ons echt klaar. Nogmaals bedank ik de organisatoren. Hoop dat het nog een leuk toernooi word voor de andere clans. Good luck.
Nou das weer 1 minder. Jullie zouden vast tog niet doorgaan. het is tijd voor de VOLGENDE RONDE, damens en heren