Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Jezus wat dom dat je nog steeds kan wallbashen en riden. Hoe weinig moeite om dit eruit te halen... maak gewoon die muren vierkant!!!!

Wel leuk dat backfire btw, vlam in de pijp :cool:

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Like.....[SIZE=-1]met de vlam in de pijp scheur ik door debrennerpas met mijn dertig tonnen diesel? :+ Ik zal zo is vragen aan die gast van Bizarre wanneer die demo komt 8). Misschien krijg ik nog antwoord, vast niet....
    [/SIZE]

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Just try! 8)

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    WTF is wallbashen?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tegen de muur aan schampen zodat je sneller door de bocht gaat.
    Bekijk de filmpjes van Meneer Stefan maar 's! :+

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Niet remmen maar je auto tegen de muur aan drukken waardoor je tijd wint.

[yt]PUXBqKczvZA[/yt]

Zie :)

Dóh....Hadden het eerst over R1R clan....

7. JeePee

JeePee Guest

Hetgene wat PGR3 verneukt heeft. Volgas een bocht door omdat je eerst in de muur bashed, en je dus terug de bocht in stuiterd. Zoek op youtube naar filmpjes van Agorizz (Meneer Stefan hier op xbw) en check zijn PGR3 filmpjes.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat een slet is die stefan toch ook:+

Jammer dat zoiets er nog inzit trouwens. Je kan er zo te zien behoorlijk wat tijd mee winnen.

9. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat ze dan binnenkort met een update dat wall bashen kunnen uitschakelen ofzo... het verziekt dit spel.

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neen gebeurt niet. In elk deel zit het....

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het scheelt seconde per rondje, je hebt er toch alleen wat aan als je echt tot de top behoort en competatief speelt. no affence verder, maar het is nog moeilijker ook, dus in 99% vd lobbies bashed niemand :)

bashen-heaven will continue

@ mark, VVV > R1R ja, wij hebben hyperion, nismo, davey, ons nederlandse groepje, hun hebben een paar goede noord-amerikanen, maar tippen toch niet aan ons ^^

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Tja... ik wil ook wel tot de top behoren, of competatief meedoen... maar ik weiger dat te doen door tegen een muur aan te rammen om sneller te gaan. dat is geen racen.

Zo te zien kun je behoorlijk sturen.. zou je het niet toffer vinden om een snelle tijd neer te zetten met alleen maar race skills?

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Stefan, en andere xbw members, hebben de hele competitie zonder WB/SG gespeeld. Ik kan nog goed herinneren hoe Traxx op een gegeven moment een WR had gereden, en dat ik/stefan/fred/GD/etc. er slechts tienden achterzaten. Vervolgens kwam er zo'n lamme mongool langs (moet er haast wel 1tje van TTR zijn geweest... 8)), die met WB + SG een veel scherper WR zette. Was met de Skyline concept, een auto die zeer SG gevoelig is.
    Dit ga ik dit keer dus zeker niet doen, en ga ik ook gewoon oefenen met dit soort gedrag. Bij lobby races zal ik het niet gebruiken, omdat je tijdens vs races alleen maar verliest op zo'n manier.

edit:/
    Stel je de WCG (voorrondes) is voor. Handewasser VS Stefan. HW met SG, Stefan zonder. Dan kan Stefan nog zo'n goede ronde rijden, gelapt wordt ie toch wel ;)

Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Agoris bij GameKings! :cool:
    Die Handewasser is ook niets veranderd t.o.v. vorig jaar! :+

15. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Neej das echt een vaag kereltje.. beetje een Nerd :9

16. JeePee

JeePee Guest

Alle topracers die wallbashen waren ook al goed voordat het wallbashen werd ontdekt. En het lullige is... je kan tegenwoordig geen snelle tijd meer neer zetten met alleen maar raceskills. Ja, op de Nurburgring, maar daar hebben 'wij' ook meerdere WR's en top tien tijden gereden. Maar ik zie vooral op tegen mn stuurtje... wallbashen is al kut, laat staan met zo'n ding in je handen. Denk dat ik 't maar bij de controller houd.

@ Geert, lol dat was ik :+ Tenminste, TraxX had een WR op een baan in tokyo zonder SG, en ik kwam daar toen nipt overheen mét de SG (F50GT). Toen brak de hel los :+ Die tijd is btw nu 1 sec of nog wel meer langzamer dan het huidige WR.

17. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Je moest het weer eens verpesten JP :mad:

Als je zulke fratsen in Pgr4 maar laat ;)

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    de 'gmc syclone' staat in de carlist.
    ken het niet, maat het is een pick up

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Idd K** JP 8). Damn blijft wel heerlijk om te zeggen, PGR3 is er al bekend mee, en Worms (He Sander :9)

Maargoed, geen nieuwe plaatjes of wat dan ook vandaag....misschien vanmiddag weer \o/

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm ben wel benieuwd. Vond de vorige 3 delen ook wel tof. Maar nu met motoren, hmm. Ik moet het nog zien. De trailers zagen er wel erg tof uit!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina