JA PVE heeft hogere repair costs, maar je verdient er ook mee.. Een vriend van me zit in een Black temple guild, en hun guild verkoopt bv epic gems, nether vortexes e.d. aan mensen buiten de guild. En het geld wordt dan aan het eind verdeeld over de raid. Gemiddeld krijgt hij 100-200g per raid. Dus met repaircosts/pots enzo verliest hij eigelijk niks.
Ik heb een keer kara gedaan op mn rogue (ja 1 keer, vond het niet zo denderent =P) en heb toen 60g verdient (en de repair kosten waren er al af) en we deden maar 4/5 bosses ofzo.. Dus pve verdient wel heel goed. Mja je moet wat doen als je queue's zuigen of je arena maat niet online is. =P
De rest niet dan? =P 5 mans verdienen ook wel, kom er zo goed als altijd uit met minstens 10g winst + meestal wel wat items.
goede arena teams verdienen ook heel veel geld, bij ons op de server verkopen sommige teams spots voor te arena-en, dus je speelt die week 30% van de games met hun mee waardoor je ongeveer 900 arena points krijgt als het ware. En voor die points moet je flink dokken dan
Ik vind het super, kan mij niet echt veel schelen hoe hun aan arena points komen, als het noobs zijn zijn ze tog niet veel waard. =P Ja tog? Is er trouwens ergens waar je kan zien hoeveel arena points je krijgt met een bepaalde rating? Zelf vind ik 2v2 het leukst, lekker simpel en leuk. =D Ze moeten 2v2 duels maken, dat zou pas lachen zijn!
Nee man 5v5 is pas gruwlijk! Met zwetende oksels naar elkaar schreeuwen op Ventrilo Heerlijk En ja. Je moet maar even op google intypen; "Arena point calculator". Ohja. Kwam er vandaag nou een patch uit ?
Misschien bedoeld hij Season 3 ? Maar daar willen ze een rating-cap op zetten. Zodat je bijvoorbeeld een rating van 1900 nodig hebt om het te kunnen kopen/dragen. Seizoen 1 daarentegen, kan je kopen met Honor points. Zelfde idee dus als de normale PVP rerwards. Naja. de nieuwe patch(es) gaan een hele hoop brengen !
Nee dat bedoelde hij niet, orc shoulders worden gefixed, die zijn op het moment gewoon om te lachen (gnomish klein ) Zal zo wel ff een paar voorbeelden zoeken Edit, gevonden: Hehe
BB Council :3 [Leggings of the Forgotten Vanquisher] [Leggings of the Forgotten Conqueror] [Cloak of the Illidari Council]