Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

1. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat ik moet doen..
    Ik zit nu in die Aqua cave en er is een brug in het water gezakt, wat moet ik doen??

2. Ashavan

Ashavan Guest

@Kevf Ja

@Hvc.
    Je zou ergens in een zijpad een chest tegen moeten zijn gekomen met daarin een sleutel. Dit is een sleutel met een aparte vorm. Je moet dan nog verder terug naar een andere zijweg met een chest waar die sleutel op hoort. Daar vindt je een hexadiagonal kristal. Ga nu terug naar die brug en aan de zijkant zie je een gat waar dat kristal in moet. Presto :D

3. dickvandergaag

dickvandergaag Old Skool RPG lover

Leuk Bevonden:
    0
    GOUD!!!!

Ik zit al op 510 Punten!!!!
    Vanavond ben ik met alle chars op level 99 en morgen hopelijk met alle classes!

Een tip voor levelen!

1) Disk 3
    2) Mechat
    :cool: Southern Deserted Island
    4) Iedereen opstinken
    5) Poo Bracelet en Lei equippen!!!
    6) Golden poo komt tevoorschijn!! en levert 1100 EXP en tussen de 0 en 45000 gold met de Crown of the King ghost Equipped!!!
    7) Kassa! 1.000.000 gold en beat golden poo achievements unlocked!

De 5 Dragon waren een schijntje ze hadden geen kans tegen mij!!!

Gewoon kijken wat voor elementen ze aanvallen en dan de bellybutton equippen!!

Good Luck!

Dick

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Netjes! Zit zelf nu op 340 punten, net de eerste class op 99, ben nu bij die mechat beetje aan het upgraden. Steeds 6-7 vijanden tegelijk voor veel sp en dan de black belt etc equiped voor dubbele sp, moet vandaag de rest ook nog wel op 99 krijgen. Zet Jiro gewoon op het veld neer bij die mechat met zn shield aan en dan lopen ze zich vanzelf dood ertegen aan, krijgt ie mooi sp zonder dat ik eigenlijk veel hoef te doen:thumbs:

Heb nu 3 dragons gehad.. maar 1 van die dragons kon ik niks stelen, dus dan haal je de full item achievement niet meer, maja boeie :)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nog meer vragen :+

wat kan ik met stink?

waar zijn de medals goed voor?

(tnx voor de replies trouwens)

6. Ashavan

Ashavan Guest

Medals heb je nodig om bij zo'n mannetje genaamd Tripo spullen te komen. Hij graaft in ruines en vindt spul wat jouw shadows en skills 1 level omhoog kan laten gaan. En dat spul betaal je met de medals.

Stink heeft volgens mij weinig nut. Je kan jezelf zo aantrekkelijker maken voor de Poo slangen en andere beesten die dan minder snel vluchten .... en zoals de Golden Poo juist naar je toe komen.

7. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je eigenlijk het beste de 10+ multi encounter halen ?

8. Ashavan

Ashavan Guest

Zit nu in Mural Town. Even wat accesoires en zo kopen om weer op weg te gaan. Maar vindt het dusver wel erg langdradig het verhaal. Heb het idee nog niks bereikt te hebben. Bedoel...wat heb ik nu gedaan om Nene lastig te vallen of achter zijn plot te komen? Ben nu nog steeds bezig om "thuis" te komen.

9. dickvandergaag

dickvandergaag Old Skool RPG lover

Leuk Bevonden:
    0
    even een tip voor de mechat shooting 3

om de achievement te halen moet je ook alle raketten van hem wegschieten en dan hem

en kassa weer 30 punten erbij zit nou onderhand op 650

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Welke disc zit je dan?

11. Ashavan

Ashavan Guest

Disc 1 nog steeds. Ben net bij Jibral Castle aangekomen na 14-15 uur. Ben nu "thuis" en hoop dat het verhaal nu wat meer tempo gaat krijgen.

Geen idee hoever tot ik aan cd2 begin.

12. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Bijna

13. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig aan mijn tweede spel, heb vier items en vijf monsters gemist in mijn eerste spel. Ik weet nu ook waar ik moet wezen om die te halen dus de 1000 komt eraan. Zelfs in mijn tweede spel druk ik geen enkel filmpje door, echt een prachtig spel vind ik het.

14. Ashavan

Ashavan Guest

Mooi. Het verhaal lijkt nu ook eindelijk wat meer te doen.

Achievements doe ik geen moeite voor, zoals gewoonlijk. Had bij die caravan wat kunnen hebben, maar werd 1x geraakt. Boeiend, dan maar geen achievement.

15. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er op de eerst disc al monsters/ items die je maar 1 keer kan krijgen ? Zou iemand die dan misschien even hier neer kunnen zetten ? Of misschien weet iemand wel een fijn guide waar het van alle 3 de discs staat ?

16. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel sinds vandaag, maar waar kan je de moeilijkheidsgraad instellen of kan dat niet??

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    paar bladzijdes terug staat een uitgebreide beschrijving die ik heb gepost. Het is een kwartiertje werk, maar het kan zeker!

Voor de beleving van de game is hard trouwens zeker aan te raden.

18. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar is er op normal mode geen enkele uitdaging?? Of zijn er gevechten waar je ook gewoon moeite moet doen op normal?

19. Ashavan

Ashavan Guest

Die zijn er niet. Verslaat elke baas in paar rondes. Even regenerate casten, quick, shielda op een paar en dan gewoon meppen.

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu 5.5 uur aan het spelen, en heb tot nu toe 15gamerspunten.. mis ik nu zoveel.. of is het gewoon kapot hard die achievements te scoren?
    IIG wel KAPOOOOT VETTE game

Kan iemand mij vertellen op welke punten ik goed moet opletten/waar er achievements zijn te verdienen?
    want ik heb gehoord dat je sommige achievements maar 1x in het spel kan halen.. ook dat je vroeg in het spel sommige items moet kopen omdat je ze later nooit meer kan kopen

Deel Deze Pagina