Need for Speed: Most Wanted moet ik ook nog steeds op de 1000 hebben, maar die vind ik eigenlijks best kut. Heb het niet zo op deze games, en de PC versie van alle oude NFS waren toch een stuk beter en lolliger. Ze melken weer eens een serie uit zoals wel vaker.
NFS MW is juist 1 van de beste in de nieuwe serie. Underground 2 was ook ok, maar most wanted is beter. NFS Road challenge! Die was de bom
fatal fury ==================== High Score Acquire more than 400,000 points , in Arcade Game. 10 G Mai's Folding Fans Use Mai and lose when the number becomes 59 by adding the 1st & 2nd set of 2 digits from your score. 5 G Flying Kim Bonus Finish the match with the remaining time as a multiple of 11. (Big Bear stage, in Arcade Game only) 5 G Perfect Victory Defeat your opponent without sustaining any damage , in Arcade Game. 5 G
Tony Hawks Project 8 Beat a developer Congratulations, you beat a member of the development team, or someone that already did. 50G Verkregen 19-9-2007 Hoezo deze was onverwacht?! 625 van 1000 35 van 49 prestaties Ik denk dat ik het zo wel goed vind met die games, want die Classic Goals op Sick die zijn echt gewoon te moeilijk en tijdrovend. Daar heb ik echt geen zin in...
Ammo Inventor The player has successfully invented all possible ammo types. Defeated Andrew Ryan The player has defeated Andrew Ryan 380/1000 \o/
Die kreeg ik in mijn eerste of tweede potje online. Grappige achievement En tja het is idd tijdrovend en lastig, heb er zelf ook veel tijd en moeite in gestoken maar het is het wel waard vind ik.
Aegis Wing: Exterminator 15 g (alles doodmaken in een level) Untouchable 15 g (niet geraakt worden) Naam ff kwijt 15 g (niet doodgaan, rest van de spelers ook niet) 170/200, hoogste ooit in een arcade spelletje. \o/ Normaal kom ik niet boven de 100 uit, als ik dat al haal.
Sonic Episode: Cleared heb het spel vandaag binnen gekregen ben nu een beetje met die S Ranks bezig van Sonic de laatste levels zijn niet echt makkelijk
Ik heb Condemned er weer eens bijgepakt. Gold Melee Master Award You completed Condemned: Criminal Origins with only melee weapons 50GP Nu nog 4 achievements van dit spel, 3rd en 4th propaganda award, silver bird in level 8 en found all birds. Dit is ip nog een half uurtje spelen en dan 970/970 GS: 32.022
Condemned was echt een toppertje. Wel raar dat het 970 ipv 1000 is, 1 achievement erbij hadden ze toch nog wel kunnen bedenken?
Valt op zich wel mee hoor. Al vanaf het begin van de game wordt duidelijk gemaakt dat je die gast moet mollen, dus een verassing zou het ook dan niet zijn. + Als je naar zijn gamerscore voor die game kijkt zie je dat de game nog niet afgelopen is, dus het einde is iig nog niet verklapt @Hoosie: Die spoiler heeft Rbz zelf geplaatst, Graveheart had dat niet gedaan.
Ik denk ik zie een spoiler staan, die heeft graveheart er zelf omheengezet.. Niet naar de orginele post gekeken.
Net millionaire extraoirdinaire of iets dergelijks gehaald met Hexic. Bijna 75.000 punten voor de tic toc doc achievement, zat er 3500 punten naast ofzo. En gisteren 99.050 punten terwijl ik er 100.000 nodig had voor een achievement voor Aegis Wing. Ach ja, we blijven doorgaan, _0/
Beetje erg dom geweest met Two Worlds: Eén verdomde code ingevoerd en nu kan ik waarschijnlijk nooit meer achievements voor de game halen. Ach boeien, met King Kong lukte het wel op die manier.
Wat voor code? Met King Kong haalde je toch juist codes door punten te halen? Was Two Worlds al helemaal vergeten, ben bang dat Oblivion toch beter is en het zodoende tegen zal vallen. Oblivion GOTY versie is ook uit deze week.
Het was een cheat. Maar voorda er een discussie komt: Het is idd dom. Aan de andere kant snap ik het ook niet waarom je geen achievements zou kunnen halen met cheats. Zoveel games zijn er niet die dat hebben en er is ook geen hond die er last van heeft. Kijk, als je dat nou zou hebben met multiplayer achievements zou ik zeggen ja, dat kan ook niet, maar singleplayer achievements.