Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice. Maar verwachten mensen dan dat ie maar 800 punten zou kosten dan? Had zelf altijd al het gevoel dat het een 1200 punten spel is. Hij is nog gloednieuw en in de winkelrekken betaal je nog gemakkelijk het volle pond voor de PSP/DS/toekomstige PC versie.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zal er ook een Sonic 3 komen op Xbox Live Arcade ?

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk het wel.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wat is dat Geon een brak spel. Een beetje pacman look-a-like. Niet mijn spelletje dit, vond het nogal saai

5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik had niet meer dan 800 verwacht nee. 1200 is wel een beetje erg veel IMO.

6. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind geon wel een vet spelletje. Is een soort Pac-man, maar dan heel uitgebreid.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb idd een maand ofzo geleden nog 40 euro betaald voor de PSP versie. 1200 punten is dan ook een zeer schappelijke prijs. We moeten niet vergeten dat hij eigenlijk ook helemaal geen arcade titel en zoals je zegt ligt hij gewoon nog fullprice in de schappen.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind het persoonlijk echt belachelijk om 1200 punten neer te leggen voor die paar mb's. Heb het spel op de ds en het is echt wel geinig, maar imo niet meer dan 800 punten waard.

Geon was ook maar magertjes: "Hey why don't we make some easy money and do Pac Man all over!"

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat dacht je dan? De game ligt nog fullprice in de winkel....
    De game is naar mijn inziens zelfs nog te goedkoop.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zou toch eens tijd worden :9
    Nu hopen dat EA een beetje opschiet. Ik wacht al lang genoeg :D

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoop dat er een beetje populaire nummers bij komen, de standaardnummers zijn toch wel erg corny.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb gister een pakketje 2100 Microsoft Points gehaald, en zat te twijfelen bij Bomberman Live. Komen er nog binnenkort leuke Arcade games bij? En welke zijn aan te raden? De volgende heb ik al;

Hexic HD (Natuurlijk)
    Geometry Wars
    Zuma
    Aegis Wings (gratis)
    Wik: Fable of Souls (Aanrader!)
    Pinball FX
    Mutant Storm Reloaded (krijg geen achievements voor Green belt, Orange belt etc?)
    Worms
    Gauntlet

Ik weet mensen nu gaan zeggen, het ligt eraan van wat voor soort game je houdt enzo. Maar ik vraag me af welke arcade game hebben jullie gekocht en hebben jullie absoluut geen spijt van?

13. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van bomberman.
    vind 't een apsolute topper egt een pracht game
    :):) XD

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    JetPac Refuelled.
    Net als Geometry Wars een typische Arcade game :D

http://xbox360.ign.com/articles/777/777072p1.html

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Thanks, lijkt me leuk! 128 levels, en de game kost maar 400 points. Maar ff de trial downloaden nu. ;)

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Jetpac wil ik ook nog gaan halen idd. :)
    Verder heb je de arcade games die ik leuk vind allemaal al, heb er ook maar 6 zelf. ;)
    Hoewel Cloning Clyde en Alien Hominid me ook wel tof lijken. :+

17. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand enig idee wanneer nu eindelijk Sensible World of Soccer nu eens gaat uitkomen? Weken terug kreeg ik al een mail van Microsoft waarin deze werd aangekondigd. Kan de tijd mooi doden tot aan de release van PES2008. Maar als het lang duurt dan zal het minder interessant zijn.

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    bomberman is een classic! Je bent er snel aan verslaafd.. en de potjes duren echt minder als 2 minuten! Vet is ook gewoon dat je met 8 man kan spelen! Okay okay, ik schat dat er maximaal 6 controllers in de xbox kunnen.. (2 draad 4 draadloos) maar wat dacht je van 4 man bij jou en 4 man ergens anders!

Chaos! rennen, bommen plaatsen, wegrennen en uitkijken wat er allemaal door de rest is neer gelegd...

heel vet spel!

Ik heb zelf ook al een kleine verzameling arcade titels, en ik moet zeggen dat ik er regelmatig eentje koop.. als ik snel zin heb in een nieuwe game!

Ik heb

hexic HD (gratis.. begin veel gespeeld)
    Dig Dug (dit spel is echt compleet zoals t vroeger was, inclusief crappy graphics, slechte music.. eigenlijk 400 punten te duur.. was mooi geweest voor 200)
    Pinball FX (gekocht omdat ik tijdens de demo al een achievement had unlocked.. daarna eigenlijk nooit meer gespeeld)
    Texas Hold 'm (gekocht omdat ik WSOP te duur vondt... dit speel ik echt t meeste van allemaal... gewoon relaxed ff een potje pokeren..)
    Bomberman (classic, moest ik gewoon hebben.. en speel ik regelmatig met en tegen mijn "homies")
    Carcassone (fan van t bordspel en speel t vaak samen met/tegen vriendinnen...
    Small Arms (gekocht omdat t in de aanbieding was paar weken terug. redelijk spel, ziet er leuk uit maar je hebt af 'n toe geen idee wat je aan t doen bent!)

Ik zit met smacht te wachten op de advanced wars look a like!

Laatst bewerkt: 20 sep 2007
  19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Marble Blast Ultra is zeker een aanrader. En vind je Hexic te vet, koop dan ook deel 2. Niet veel anders maar tis gewoon weer leuk :cool:

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dalijk maar 's de Trial van Sonic downloaden. Altijd leuk, die blauwe egel! 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina