bomberman is een classic! Je bent er snel aan verslaafd.. en de potjes duren echt minder als 2 minuten! Vet is ook gewoon dat je met 8 man kan spelen! Okay okay, ik schat dat er maximaal 6 controllers in de xbox kunnen.. (2 draad 4 draadloos) maar wat dacht je van 4 man bij jou en 4 man ergens anders!
Chaos! rennen, bommen plaatsen, wegrennen en uitkijken wat er allemaal door de rest is neer gelegd...
heel vet spel!
Ik heb zelf ook al een kleine verzameling arcade titels, en ik moet zeggen dat ik er regelmatig eentje koop.. als ik snel zin heb in een nieuwe game!
Ik heb
hexic HD (gratis.. begin veel gespeeld)
Dig Dug (dit spel is echt compleet zoals t vroeger was, inclusief crappy graphics, slechte music.. eigenlijk 400 punten te duur.. was mooi geweest voor 200)
Pinball FX (gekocht omdat ik tijdens de demo al een achievement had unlocked.. daarna eigenlijk nooit meer gespeeld)
Texas Hold 'm (gekocht omdat ik WSOP te duur vondt... dit speel ik echt t meeste van allemaal... gewoon relaxed ff een potje pokeren..)
Bomberman (classic, moest ik gewoon hebben.. en speel ik regelmatig met en tegen mijn "homies")
Carcassone (fan van t bordspel en speel t vaak samen met/tegen vriendinnen...
Small Arms (gekocht omdat t in de aanbieding was paar weken terug. redelijk spel, ziet er leuk uit maar je hebt af 'n toe geen idee wat je aan t doen bent!)
Ik zit met smacht te wachten op de advanced wars look a like!
Laatst bewerkt: 20 sep 2007