[Forza 2]Show your ride [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Triple X NL, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb stiekem alle kleuren gebruikt, vandaar wit.
    Wel een hoofdletter aan het begin van een zin gebruiken en 2 puntjes minder aan het einde van de zin.
    Dan is de zin goed en krijg je een stempel van een konijntje onder jouw reply van de juf.
    Je kan toch lezen waarover dit ging. Interpunctie!
    Mochten de drie puntjes zijn ontstaan door een lichamelijk of geestelijk aangeboren gebrek dan mijn excuses.
    Blijf vriendelijk en hoffelijk zoals op het aanrijdingsformulier staat vermeld. U overtreed de forumregels.
    Quote forumregels : Gebruik daarom interpunctie (hoofdletters, komma’s en punten op de juiste plaatsen.).

Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een smartass.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wijsneus. Als je even had gelezen wat ik dik had gedrukt, lees je dat jij wel degelijk de "regels" overtreedt. Door al die kleuren en rare lettertypes, is je post niet meer leesbaar, en overtreed je dus de regels.
    Daarbij is ook jouw interpunctie niet perfect! Niet dat die van mij dat wel is, maar stop dat irritante gedrag.

4. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Loyall:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Autist

Hopelijk klik je op iedere blauwe link en ook op alle daarachter zittende blauwe links, zien we je hier voorlopig niet meer terug. :')

5. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is met DT bitch.

En een aanrijdingsformulier??? In het Nederlands noemt men dat gewoon een Europees schadeformulier.

En je zinsopwbouw is ook niet best. "...een stempeltje onder jouw reply van de juf" Wiens reply is het nou? De mijne? Die van de juf? Of van ons beiden?

Dus kom hier alsjeblieft niet zo hip doen met je zogenaamde Nederlandse taalbeheersing. Ondanks dat je waarschijnlijk nog wekelijks Nederlandse les krijgt als derdeklasser van het VMBO, hoef je hier niet zo blits te komen doen. Waarschijnlijk heb je het al gemerkt, maar met jouw houding maak je jezelf niet zo geliefd hier op het forum.
    En ga nou maar weer verder spelen, want jij komt hier alleen om anderen te zieken en te pronken met je auction house wagens...

ontopic
    Show your ride people, daar is dit topic immers voor!

Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Anders eens normaal je bent er al op aangesproken en het staat in de regels. Daarnaast ga je nog tof bijdehand doen, je volgt de regels of er volgt een OW.

7. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ej Loyall ze bedoelen alleen dat je niet zo lullig moet doen. ga je nog langer zo in de ronte rotzooien dan vervolgt er denk ik een ban.

Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  8. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360

my Badass Charger. Dragracer... 1112PK met Hemi V8. LOVELY SOUND

9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat een lelijke bakken zeg! Als je hier mee gaat rijden weet je zeker dat je elke race gaat winnen! Iedereen die mee doet en deze auto's ziet vallen spontaan dood neer! Vooral erg irritant dat je ze zo'n 100x post.

10. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    O.k. dan maar weer On-topic.
    Ik vertoon mijn rijtuig [deel2]. Strak en simpel (voor mijn doen dan) voor de verandering.
    Gun een kunstenaar zijn artistieke vrijheid, het is per slot van rekening een design, en wat zelfspot mag toch?
    Hier komt ie dan:

Zag ik daar een glimlachje? Zijn we weer vriendjes? Ik reageer zelfs bijna niet op die onaardige mijnheer hierboven, die mijn auto's voor de 101-ste maal post en zelf nog nooit Forza 2 heeft gespeelt volgens zijn gamecard- gegevens. Knap he. Wel gemeen en goedkoop om te proberen om mij te provoceren, hoewel erg doorzichtig en voorspelbaar.

Laatst bewerkt: 22 sep 2007
  11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Kimi NL, dat is zeer zeker een Bad-ass auto, damn zeg. Ik heb hem ook maximaal opgevoerd met die Hemi V8 engine swap. En dat geluid valt maar met een emoticon te beschrijven.. _O_

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Lol ik sta op de auto. Maar ik had niet gewonnen hoor met de auto van de maand dat was jij :)

13. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ford Mustang blauw/wit Sonic

Ja lol, ik zie het nu ook, ik heb "van de"" tussen "Winnaar" en "Bonbridge" moeten zetten. Maar goed, door jouw reply is de boodschap dubbel zo duidelijk. Trouwens bedankt, door toeval kwam ik jouw post "auto van de maand" tegen op internet en zo ben ik op dit "vette" forum terecht gekomen. Ik vond dat een heugelijke dag, lol. Ik wil jouw de forum-auto als gift schenken. Ik verander de user naam wel in Bonbridge en zal de eerste regel enigzins aanpassen in iets toepasselijkers. Maak maar een friends request op live als je interesse hebt.

Gauw "on topic" maar weer want om hier wat te mogen schrijven moet je jouw rijtuig tonen :

Dus ik vertoon mijn rijtuig: Minder ADHD-design van opzet. Dus wat simpeler van opzet conform de smaak hier. Ik ben onlangs subtiel getipt dat dit mooier is.
    Scheelt ook een uur editen in de design afdeling van Forza 2 per ADHD-design. Twee klodders blauw en klaar. En de sportstrepen heb ik maar weggelaten. Morgen probeer ik Marlboro-rood.
    Ik kon het niet meer opbrengen om van een vierkantje een fantasieloze sportstreep in lengterichting te maken.
    Ik kan met goed fatsoen hier niet meer dan 5000 credits voor rekenen in de Auction House. Rode-editie wordt duurder.

Laatst bewerkt: 20 sep 2007
  14. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Sambal bij, mijnheer?- Calve pindakaas- Z350

Uitgegaan van gevlamd special paint look gecombineerd met saaie rooie sportstreep en de klassieke witte gradient fade-in/out truuk,
    (net als bij de kont van de Mustang). Nu van onder naar boven wit out-faden. Werkt altijd.
    Ik heb de "Sambal bij, mijnheer?-logo" geleend van een Japanner. Geruild tegen een Calve Pindakaas logo.:D Rare jongens die Japanners:)

Raar is dat de logo op de rear-wing doorschijnt op de kofferbakklep eronder.

Off topic:
    Ja nu zie ik ook wat jij bedoelt Looney, in mijn achteruitkijkspiegel. Iedereen ligt voor dood voorover op het stuur te slapen.:D

Aanvulling: Calve-logo ingelijmt. Ik wil wel ergens nog de kreet:"sambal bij" in blitse letters op de auto kwijt.
    Door de bolling van de achterste wielkast lijken de letters van "kaas" in woord "pindakaas" groter dan de andere letters.
    Ik zal dit nog corrigeren door de grootte van letters aan te passen.

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    @ 350 Z:
    Nice :)

16. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ga je niet weten, want ik koop de auto en geef hem daarna gratis weg aan een aardig iemand.:+ Ik heb net credit-zakgeld gekregen.
    Ik kan er toch niks bij de Media-markt voor halen. En mijn garage staat toch al vol. Overvloed maakt decadent. Ik ga iemand heel blij maken met deze auto.
    Rood past niet zo goed bij het interieur van mijn garage. Ik ga wel eerst een rondje scheuren en foto's maken. Dan pas geef ik de auto gratis weg.

17. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha gast neem er nog een. Wat ben jij een waardeloos figuur zeg, rond blijven hangen op een forum terwijl niemand je aardig vindt. Die auto van mij heb je nooit gekocht en zul je ook nooit kopen omdat je al je geld al hebt uitgegeven aan die lelijke auctionhouse auto's van je. Met uitzondering van dat gedrocht van een pacecar.

18. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Beter spreek je voor jezelf.

Ik heb weer eens een auto nagemaakt:

origineel:

Nog niet helemaal af, Clutch Masters logo en verschillende logos bij achterste wielkasten moeten nog.

U999 class, en perfect drift tuned.

Hij is te koop, maar alleen locked

EDIT: zie nu dat het apexi logo op origineel de i wit is, moet ik nog even veranderen.

Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    8)
    Ik vertoon mijn rijtuig:
    Een Dolce & Gabbana eyewear logo design op een Stradale met de Calve pindakaas.
    Er is ook een "D & G"_ logo met het "&" karakter, maar ik vond het door mij gebruikte en minder gangbare logo strakker in het design uitkomen.
    Zie latere reply voor laatste geuppdate pictures

Ik mag niets terug zeggen tegen deze onaardige jongeman. Jammer.
    Doe ik het wel dan krijg ik " Conquistador" - de moderator in mijn nek.
    En wij weten bijna allemaal dat het slecht met de Azteken/ en Inca's is afgelopen na het zeiltochtje van de Spaanse Conquistadors.
    Die Azteken werden volledig ge-owned. Ik vraag mij af of een enkel Spaans Galjoen met een compagnie "Moderators" het niet sneller voor elkaar had gekregen om de inca's van hun goud te rippen . Vast wel.
    Dan maar gauw een plaatje van een rijtuig, blijf ik toch nog On topic.O-)

Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Mooie car Arnaud. Details en logo's zijn subliem.
    Arnaud, ik heb op de Forza 2 site een garage van iemand gezien met allemaal
    Japanse GT en D1 drift auto's. Die gozer was fenomenaal goed.
    Ik durfde na het bekijken van zijn replica's gewoon niet meer iets te designen.
    Je wordt volkomen stil van de skill van die gast. Ook kwaliteit van de foto's nemen on track is uitmunted.
    Ik zal kijken of ik de url nog kan vinden. Op de Auction-house is ook een auto te zien met een getekend motorblok op de motorkap. Waanzinnig!
    Volgens mij doe ik het in deze reply niet goed door in het antwoord de foto's van jouw auto ook te herhalen.
    Nou hier de url: http://forums.forzamotorsport.net/forums/ShowThread.aspx?PostID=751060
    Kijk en wordt stil.
    Ik ga even de moutainbike met de Karcher afspuiten na biketochtje door Ardennen hier net om de hoek en dan lekker windsurfen op de Grevelingenmeer of Noordzee. Lekker uitwaaien als er wind staat.

Laatst bewerkt: 23 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina