1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Woet: Weer 6 achievements erbij en straks weer aan de gang. ;):)
     
  2. Mercival

    Mercival Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het een vet spel. Single player was entertaining en als je wil heb je echt 100en side quests die je kunt doen voordat je de main quest beëindigt. De multi player is vind ik een "diamond in the rough". Heel leuk om met een of meer vrienden die ook 2w hebben je uren te verliezen in een twintig tal maps die best groot zijn. Echter doordat er tot nu steeds binnen 20 minuten iemand blijft hangen de game weer opnieuw moet worden opgestart, de quests opnieuw moeten worden gedaan is de multiplayer RPG mode behoorlijk onspeelbaar. Maar die 20 minuten waren super tof iedere keer! Dus als ze dat patchen en daarmee hierop iets verzinnen dan zal ik dit spel nog vele uren meer spelen. (gamer tag Murcival)
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz kan je trouwens je multiplayer char ook opslaan (stats enz?)

    Heb hem zelf vandaag toch maar gekocht.

    Nu drie uurtjes gespeeld en met tot nu toe prima vermaakt. Inderdaad de grapichs zijn niet je van het en de eerste tien minuten heb ik me echt geiirriteerd aan de gesprekken. Totaal geen emotie maar nu is het allemaal wel prima. Vind het echt een super lekker actie rpg met veel gevechten.

    Heb momenteel alleen nog maar rond het eerste dorpje en het dorpje er links van doorgebracht. Beetje opdrachten doen voor iedereen en moet zeggen dat ik echt al relaxt armor heb gevonden (vergeleken bij mijn eerste). Daarnaast is het paard rijden wel te accepteren. Tis niet zo relaxt als oblivion maar kan er prima mee door. De side questen vind ik daarnaast geweldig lekker afwisselend tot nu toe. Tis echt weer een spel van ik ga er even voor zitten en voor je het weet ben je een tijdje verder. Even dit doen, dan nog even daarnaar toe rennen. Heerlijk!

    maar had toch een paar vraagjes.

    Waar kan ik nieuwe skills vinden (wil double blade skill)

    Waar is dexterity nu goed voor (hit percentage ook?) want ben nu level elf en tot nu toe heb ik alles in Strenght en Vitality gestopt.

    Waar kan ik een beetje goede zwaarden vinden of kopen? (die dude die je dat bericht heeft gezonden heeft namelijk een echt cool zwaard, zag dat namelijk toen er een geest achter me aanzat en dacht hmmmz ren naar hem toe)

    Daarnaast hoe maak je geesten af? speciale wapens of moet ik gewoon een sterker wapen hebben en zie ik nu gewoon er niks af gaan?
     
  4. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, er zijn echt gewoon mensen die dit spel gekocht hebben?
     
  5. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag geruild hier op xbazaar, morgen in huis! :)



    Ik wou gewoon even vragen of two worlds veel anders is als oblivion of niet? (qua start, het verhaal in, dus dat je bij het handje wordt genomen of niet)
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Magie, als je dat hebt? Anders je wapens enchanten met een element.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hahaha ik dacht ook eerst van hmmz zijn er echt mensen die hem nog gekocht hebben maar volgens mij zijn het er nog aardig wat. Ik was vandaag bij de free recordshop en die verkoper begon gelijk van jah hij was zoveel gereserveerd en al uitverkocht dat we hem hebben moeten bijbestellen. Dus ja hij word veel gespeeld.


    Iemand antwoord op mijn andere vragen?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja tuurlijk, het valt eigenlijks ook best wel mee. Zoals ik in mijn review van enkel of enkele pagina's terug al aangaf: Two Worlds is lelijk, de sound deugt niet, maar het spel scoort in gameplay en besturing en juist daarom speel ik het spel nog steeds en vind ik het best de moeite waard. Het schijnt dat de Collector's Edition ook erg wreed is, maar daar wilde ik na 3,5 maanden uitstellen niet meer op wachten. Heb hem maar omgeruild voor de gewone versie. ;):)
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    de graphics zijn idd tegenvallen maar niet storend slecht ofzo..., maar ik vind de sound prima!! ik heb de CE nu ongeveer een week (die idd owned).. en vind het een vette game!
    zou em zelf een 8 geven
     
  10. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het nu spelen, geef vanavond wel een eerste indruk.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet iemand waar ik de two weopons skill kan vinden?
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand het spel zat is dan heb ik wel interesse :)
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2007
  13. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem nu eindelijk ook. De CE ;) is wel een mooi setje ja. maar had eigenlijk gehoopt op die brievenopener in het vorm van het zwaard.
    [​IMG]
    Die menu op zich is goed te begrijpen. Ik heb vooral last met die questlog. die is zo moeilijk te volgen...
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Niet zo heel moeilijk als je ze gewoon sluit. Zat eerst ook te kloten maar als je met de rechter stick rechts drukt (gelijk loslaten) dan zit je in het quest menu en kan je de questen tekst sluiten (zo heb je als ware per dorp/stad/hoofdquest een menu met welke questen je voor die personen daar moet uitvoeren. Tis duidelijk dat het spel gemaakt is voor de pc echter. Tekst is wel erg klein.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tis eigenlijk best simpel. Het is alleen kut dat je het balkje dat van quest naar quest loopt bijna niet ziet. Dat deugt niet en had van mij wel anders gemogen. ;):)
     
  16. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    heb net de hoofd quest uitgespeeld....
    alleen jammer dat de cut scene die komt als je de relic hebt afgeleverd het niet doet bij mij... mis zo wel groot deel van het verhaal...

    maja is me tog een beetje tegengevallen... ben er totaal 11u mee bezig geweest heb ook een hoop andere quest gedaan...
     
  17. Henk van der Weerdt

    Henk van der Weerdt Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds vorige week zaterdag de game in mijn bezit (YES: de C.E. edition). Gameplay valt mij echt reuze mee. De framerate valt af en toe tegen.

    Het enige punt wat ik heb is toch wel de questlijst en de mappenlijst. Hier snap ik af en toe niet veel van. Oftewel ik loop soms als een kip zonder kop rond door de wereld.

    Oblivion was toch een stuk duidelijker met het kompas en de rode kompaspunt.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En vergeet de blauwe kompaspunt niet. Er zijn er drie geloof ik. Ja, dat ontbrak idd in Two Worlds. Vandaag heb ik ook de verhaallijn uitgespeeld en vond het einde vies tegenvallen. Oblivion einde met
    een stervende Martin
    was heel wat mooier. ;):)

    /Mod Stukje tekst tussen spoiler tags geplaatst. Sommige mensen spelen Oblivion nog, en zijn nog niet bij 't einde.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan iemand me nu vertellen dan waar ik de double weopon skill kan krijgen?
     
  20. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    In de brotherhood camp in het noord oosten staat een trainer. Kamp ligt op de weg naar de outpost.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina