Heb je het online toernooi al? Dat is de enige die ik nog moet, custom game heb ik gelukkig al gehaald. Je mag mij toevoegen als je het toernooi nog moet, dat kunnen we van de week wel even halen dan allebei. Ik had 'm vandaag bijna binnen maar met nog 2 mini-games te gaan en een voorsprong en handige kaarten besloot mijn internet verbinding even weg te vallen
Dat is inderdaad balen,maarja je kan me toevoegen ik help je ook wel als je nog sommige achievements nodig heb.
Ik hoef enkel nog maar een tournament (en dan heb ik mn laatste paar online games die ik moet winnen ook automatisch want ik hoef nog maar 1 mini-game te winnen daarvoor). Een tournament duurt alleen zo lang (door dat gepraat dat niet doorgeskipt kan worden) dus ik weet niet of je daar ook zin in hebt. Zo wel dan kun je me toevoegen, ik ben morgen eind van de middag ergens weer online, nu eerst slapen.
Tournament duurd inderdaad lang door al dat gepraat, waar je zo gek van woord dat je het niet kan doorspoelen dan was het een stuk leuker om het mee vrienden online een tournament te gaan doen
Zo, 1000 van de 1000 punten gehaald \o/ Mijn eerste 100% uitgespeelde game (en daarmee een weddenschap gewonnen \o/)! Tnx Rembo!
*bump Gewoon op b drukken, maar dan nog is het idd vervelend Zijn er nog mensen die dit online spelen en mij even willen helpen met de andere achievements?
Zijn er mensen die dit spel nog online willen spelen? Ik heb hem net met iemand geruild en vind het wel leuk om online mijn vaardigheden te testen. Voeg me maar toe , maar zeg wel ff hier dat je dat doet, dan accepteer ik je, anders heb ik snel de neiging friend requests te weigeren
Yo ik zoek ook nog mensen om het online gedeelte te completen! Dus holyboy_6 ik zal je even toevoegen! Verder overigens een vrij kansloze game moet ik zeggen...