Is ook... films zijn 'maar' 24 en PGR3 bijvoorbeeld is ook 30. De meeste shooters liggen ook op 30, en Richard Burns Rally was 25 ofzo. Maja, mijne doet het in 130 op zn max maar dat kan mijn scherm volgens mij helemaal niet aan Dus ik zie niet eens alle frames die de videokaart uitzend.
Het kan na mijn mening wel ik heb ehm deze laptop: Asus: F3SV-AS147C: # Display: 15.4", WXGA+ Resolutie 1440x900 # Intel Centrino Duo # Processor: Intel Core 2 Duo T7300 (2.0Ghz) # Geheugen: 2GB (2x1GB) DDR2 PC5300 # Videokaart: Nvidia GeForce 8600M GS with VRAM 256MB (Turbo Cache 1024MB) Werkt perfect maar verwacht niet een uber zwaar systeem ofzo.
bioshock.exe error hallo mensen ik heb bioshock gekocht voor pc maar hij wilt niet werken na instalatie kan ik zeg maar gewoon in game gaan als ik new game doe komt zo'n filmpje daarna komt er een bioshock logo daarna krijg ik error ik heb kort nieuw een nieuwe laptop gehaald duo core T7300 (2.0 ghz) 4 mb cache lvl 2gb ram nvidia gefore 8600M 256MB ik weet niet wat de probleem is volgens de systeem eisen kan mn laptop heel makkelijk aan andere games ook zoals medal of honor airborne wat moet ik doen op google kan ik ook niet egt veel vinden
Driver installeren ofzo? Lijkt mij dat het een of andere softewarematige fout is. Spel zou je inderdaad moeten kunnen draaien.
Ik heb een Dell D830 Weet iemand welke games ik hier op kan spelen met 1024x768 en full details ? RAM / Grootte geïnstalleerd: 4096 Inclusief OS / Type: Windows Vista Business Display (projector) / Diagonale afmeting: 15.4 Storage Hard Drive / Capaciteit: 160 Display (projector) / Max. resolutie: 1920 x 1200 Optische opslag / Type: DVD±RW DL Processor / Type: Core 2 Duo Processor / Kloksnelheid: 2.4 Gewicht: 2.4 Merk: Dell
Wat voor grafische kaar zit erin? Dat is belangrijker dan vrijwel alle andere dingen die je hebt neergezet.