Ford Mustang blauw/wit Sonic
Ja lol, ik zie het nu ook, ik heb "van de"" tussen "Winnaar" en "Bonbridge" moeten zetten. Maar goed, door jouw reply is de boodschap dubbel zo duidelijk. Trouwens bedankt, door toeval kwam ik jouw post "auto van de maand" tegen op internet en zo ben ik op dit "vette" forum terecht gekomen. Ik vond dat een heugelijke dag, lol. Ik wil jouw de forum-auto als gift schenken. Ik verander de user naam wel in Bonbridge en zal de eerste regel enigzins aanpassen in iets toepasselijkers. Maak maar een friends request op live als je interesse hebt.
Gauw "on topic" maar weer want om hier wat te mogen schrijven moet je jouw rijtuig tonen :
Dus ik vertoon mijn rijtuig: Minder ADHD-design van opzet. Dus wat simpeler van opzet conform de smaak hier. Ik ben onlangs subtiel getipt dat dit mooier is.
Scheelt ook een uur editen in de design afdeling van Forza 2 per ADHD-design. Twee klodders blauw en klaar. En de sportstrepen heb ik maar weggelaten. Morgen probeer ik Marlboro-rood.
Ik kon het niet meer opbrengen om van een vierkantje een fantasieloze sportstreep in lengterichting te maken.
Ik kan met goed fatsoen hier niet meer dan 5000 credits voor rekenen in de Auction House. Rode-editie wordt duurder.
Laatst bewerkt: 20 sep 2007