Nee je EXP level gaat harder als je de golden poo leveling doet maar SP kan je ook volop krijgen bij de giant snowfields met de spwning robots en Field Barrier 3 en de items zijn zo belangrij bij leveling, of je moet erg veel geduld hebben
Heb net mijn Generalist naar lvl15 gebracht bij iedereen en die ene zit nu al op 25. Kwam een blue barrier tegen met daar achter tig Kelolon's. Eitje om daar snel SP te verzamelen gevolgd door een drakengevecht Zometeen even de pes2008 demo spelen eer ik die fabriek ga uitpluizen. Opzich kan je het nu ook doen Kevf. SP gaat niet zoveel meer worden dan wat je nu krijgt. Probeer gevechten te chainen voor bonussen.
Heb nu net nog een betere plaats gevonden voor sp. Laser field, in een hoekje waar veel van die paarse rare beestjes zitten. Ga in die hoek staan, doe je field barrier 3 aan en stink 1 iemand op. Laat je character nu lekker staan en al die gasten die elk 2sp waard zijn vliegen tegen je barrier aan, sneller dan op snowfield bij de mechat. En dan natuurlijk je black belts etc equipen voor dubbele sp Zo, laat mn poppetje zo even 1,5 uur staan, kan ik lekker even te sporten, kom ik zo terug, ben ik weer 15-20 levels omhoog met alle characters (Had al alle characters met 3 classes op 99 zitten, maar begint nu wel wat vervelend te worden haha)
1 bij de nothing man, 1tje achter een red barier in moira village, 1 moet je stelen van een aparte poo snake op zo'n eilandje, maar kan je pas bij als je de mechat hebt op disc2/3 en dan nog ergens 2 geloof ik.
Ik ben net voorbij het stuk met de uitleg van fieldskills. Er ontgaan me echter drie dingen: 1) Als ik iemand versla met een fieldskill krijg ik dan exp en sp? (zag geloof ik sp staan in een voorbeeld plaatje) 2) hoe kom ik aan fieldskills? welke fieldskills raden jullie me aan? Damn wat is dit toch een heerlijk spel
1: Alleen SP via fieldskill, geen exp. 2: Moet je je shadow op barrier magic zetten en dan wat omhoog levelen voor field barrier 3, die het beste is. 3: Field barrier, lopen de poppetjes die je eerder hebt verslagen tegen aan en krijg je SP.
vanaf wanneer in het spel kan je eigenlijk barrier kisten openen?? Dragon: Max One Class 30 Max out the rank for one Dragon class. Must go from 98 to 99 without using a Heart enhancement. Minotaur: Max One Class 30 Max out the rank for one Minotaur class. Must go from 98 to 99 without using a Heart enhancement. Phoenix: Max One Class 30 Max out the rank for one Phoenix class. Must go from 98 to 99 without using a Heart enhancement. Dragon: Max All Class Ranks 50 Max out the rank for all Dragon classes. Must go from 98 to 99 without using a Heart enhancement. Minotaur: Max All Classes 50 Max out the rank for all Minotaur classes. Must go from 98 to 99 without using a Heart enhancement. Phoenix: Max All Classes 50 Max out the rank for all Phoenix classes. Must go from 98 to 99 without using a Heart enhancement. en wat bedoelen ze eigenlijk met die achievements?
Dragon class is de dragon shadow van Shu. die moet je dan op lvl 99 zien te krijgen. je mag heart enchantments gebruiken die je kan kopen met medals. Alleen van lvl 98 tot 99 moet het zonder die enchantments gehaald worden. Ben nu net bij de stad Barberoy weggegaan waar ik geleerd heb blauwe barriers weg te halen. De andere kleuren weet ik nog niet.
huh.. ik snap nog steeds niet wat die dragon classes zijn? is het de shadow? hebben anderen ook dragon classes?
Iedereen heeft een Shadow In de shadow zitten de volgende classes: Magic Sword Guardian Monk Asassin Black Mage White Mage Support Mage Barrier Mage Generalist Als je 1 van deze op 99 heb staan dmv de SP die je verdient, unlock je de achievement! En bij allemaal de andere Life is Hard, to Die is Easy
Daarom moet je tot barrier 3 upgraden, gaat er maar 1 per vijand af.. kan je gerust een uurtje laten staan en als je magic heal hebt dat kan je em wel een dag laten staan
Max out the rank for all Minotaur classes. Must go from 98 to 99 without using a Heart enhancement. Phoenix: Max All Classes maar wat bedoelen ze dan met ALLE minoraur classes?
Nou je shadow. Je kan kiezen wat je wil zijn, magic barier etc, al die classes moet je op 99 hebben van jiro, want jiro een Minotaur als shadow heeft. Shu de dragon etc etc.
Ik zit vast in Mural Town ik heb net een book terug gebracht naar zown kerel aan de muur ,wat moet ik nu doen??
Weer naar buiten gaan en alles verkennen. Als er een brug naar beneden donderd nadat je er over bent gelopen kun je er via 1 van de 2 kanten naar beneden klimmen en ga je zo weer verder.