1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Xun

    Xun Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel zit ik er sterk aan te denken om een Elite te kopen (me Premium wilt een maatje van me wel overkopen) maar ik heb dan wel 1 eis.. Mijn huidge (launch) Premium maakt de laatste tijd enorm veel herrie. Ik moet me muziek best hard zetten om het te kunnen overstemmem.. Dus nou komt me vraag:

    Zitten er stillere ventilatoren in de Elite?

    Verder vind ik de extra grote HDD ook wel prettig:p Ik had begrepen dat ik me savegames kon overzetten met een kabel die ik dan bij MS kon aanvragen?

    Als jullie deze vraagjes zouden kunnen beantwoorden ben ik zeer blij:)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De Elite is niet per definitie stiller. Er zijn mensen die vinden dat ie evenveel herrie maakt. Je savegames kun je inderdaad middels een speciale kabel overzetten. Je moet die kabel wel aanvragen door even naar Microsoft te bellen.
     
  3. nadian

    nadian 360 4 life

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe komt het dat die premium van mij egt gewoon stil is sinds de reparatie ?

    Weet iemand uberhaupt wat ze doen als je hem opgestuurd heb om te repareren, doen ze er gewoon nieuwe dingen in ? want mn gerepareerde premium is gewoon stil egt niet normaal 8)




    PS: Elite blaast als een gek, voor het geluid hoef je et niet te doen :9 en mn aan knop doet nog steeds raar 8)
     
  4. Jerudo :D

    Jerudo :D Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk gewoon dat je premium tijdens de reparatie een stillere drive heeft gekregen, en waarschijnlijk een extra heatsink waardoor de fans niet zo hard hoeven.
     
  5. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Of zijn premium heeft helemaal geen koeling meer:lol:
     
  6. Valcanus

    Valcanus Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Elite met HD DVD addon

    Was het nou zo dat je die installatie cd van de HD DVD addon niet hoefde te draaien op de Elite, maar gewoon gelijk de HD DVD addon eraan kon hangen :confused: _0/
     
  7. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Tataaaa, aankondiging (hoorde net dat ik al nmr 1 was, met een kapotte elite)

    Mijn 8daags oude xbox360 elite maakt perfect mooie ronde krassen (incl benQ drive)

    einde bericht :b:

    nee echt triest, maar we zien wel.
     
  8. obi

    obi Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf dat is dan mooi klote, bij mij ging na een week de controller al kapot.:mad::mad:
     
  9. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    idd erg jammer op dit moment, lekker weekend veel games spelen, maar nee hoor. Overigens wel meteen die avond naar ms gebeld en nu dus een label gekregen. Word maandag tussen 4 en 6 opgehaald :)
     
  10. mikebrussee

    mikebrussee Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal ik ben ook de eigenaar van een nieuwe xbox 360 Elite.
    Heb alleen 1 probleem heb de hd transfer cable nu nog niet, en microsoft laat ook op zich wachten..

    heeft iemand toevallig die kabel hier, en zou hij of zij misschien bereidt zijn mij die kabel toe te sturen...

    Alvast Bedankt!!

    Michael Brussee


    Oja ff ter zijde nog HALO 3 RULES (hoop ik)
     
  11. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht al meer al 3 weken op die klote kabel. Gisteren nogmaals gebeld en er werd gezegd dat ie verstuurd was maar ja tot op heden geen kabel.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Hoe vet, een vriend van me had net een Elite gekocht en die maakt gewoon krassen op zn ook net gekochte Gears of War. :+ Hij had nog winkelgarantie, dus daar kwam ie goed mee weg.
     
  13. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    join the club met die vriend van je, mijne word maandag opgehaald. krassen\o/ (9dagen oud inmiddels, word wss een nieuwe)

    benQ drive foto forza motorsport 2

    http://img135.imageshack.us/my.php?image=dsc00125am8.jpg
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  14. Presto

    Presto Xbox Elite

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt die HD-DVD speler eigenlijk ook in het zwart of heb je straks een zwarte Xbox en een witte HD-DVD speler?
     
  15. berenscheet

    berenscheet Guest

    heb ook een Benq drive maar gelukkig nog geen last van krassen gehad.
     
  16. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je me zeggen welk batch nummer op de zijkant van je doos staat? Moet iets van 0727 zijn.

    Dan weet ik namelijk welke batch ik moet mijden! :thumbs:
     
  17. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens last van en bij mij op de zijkant van de doos staat 0726. Wat zegt dat dan?

    Overigens ik heb nog even gebeld met MS inzake de migrationcable wat het is inmiddels alweer 20 werkdagen geleden. Het schijnt zo te zijn dat als ie verstuurd is het ook alweer 10 werkdagen kan sturen. Ze stouwen een vrachtwagen vol met kabels en die gaat het land rond was zo ongeveer de boodschap. Verder wel een vriendelijke gast van ms. Maar ja daar ben ik nog niet mee geholpen.
     
  18. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    2007 week 26.

    Per week verschillen de gebruikte onderdelen... dus kan je een beetje rondshoppen welke t goed doen en welke minder.....

    jouw laatste 5 cijfers van je elite zal dan ook 726xx zijn met een mf date in die week...
     
  19. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er ook nog een zwarte wireless expansion pack komt?
    Ik heb de remote ook nog nergens in het zwart gezien.
     
  20. SekerOglan

    SekerOglan Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die de data transfer kabel heeft? Om je gegevens van je oude xbox naar de Elite te overzetten?

    Ik heb namelijk mijn xbox verkocht en wil mijn gegevens overzetten, volgens MS zijn de kabels niet meer op voorraad. Het kan tot 25 dagen duren voordat ik het binnen heb, maar die gene die mijn xbox heeft gekocht wil niet zolang wachten.

    Hoop dat iemand mijn zijn data transfer kabel kan "lenen" dan betaal ik wel alle verzend kosten en stuur het de volgende dag gelijk weer terug. Mijn dank zal groot zijn _/-\o_
     

Deel Deze Pagina