Binnenkort wordt het mooi voor de ps3 bezitters, r&c is gold, uncharted is bijna gold, al de goede multiplatform games komen eraan. Echt vette shit. Natuurlijk nog even geduld op mgs4, maar in maart kunnen we die shit ook spelen. heel interressant van mgs4(2de filmpje):
http://www.gamed.nl/view/32425
Interview. Echt vet, ze werken met een monsterteam tot 200 man! In het weekend werken ze, noem maar op! Ook heel vet, je kan tijdens filmpje op een knopje drukken, en dan zie je flasbacks van de vorige games, echt super gevonden! Voor zowel nieuwe mgs fanatens als fans van heel de serie. Ik kan alvast niet meer wachten, het ziet er gewoon te mooi uit. Maarja, uncharted ziet er ook super uit. Ook nog veel filmpjes van gezien, en zo mooi water heb ik nog nooit gezien. En die animaties zijn van ongekend niveau. Het gaat eindelijk van start gaan allemaal met ps3 en binnenkort waarschijnlijk een ps3 voor 400 euro(40 gig harde schijf, perfect eigelijk), heel mooi .
edit: folklore ziet er voor rpg fans ook super uit. Op ign een score van 90. Maar het blijkt dat de meningen verdeeld zijn. Op gametrailers krijgt het al direct 72. Nu ja, zojuist op ign gelezen. Lijkt me toch vet. Misschien niet vet genoeg om te kopen, dat misschien wel.
Laatst bewerkt: 4 okt 2007