Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thomaaas

    Thomaaas Kill or be killed

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Man ik kan echt echt echt niet wachten tot ik hem kan spelen! Ben echt benieuwd hoe hij speelt en dan vooral de single-player speelt! Nog een klein weekje wachten! :D:D
     
  2. Gimbly

    Gimbly Guest

    ff onderhandelen bij de freerecordshop :p maarjah ik heb er zin in ik ben bang dat ie tegen gaat vallen en dat het te groot word.Maarjah
    we will see
     
  3. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Sponsor? ik kijk op die website van vVv-gaming en die hebben behalve een sponsor die de website maakt geen sponsoren :emo:

    De website werkt maar half... ik snap eigenlijk niet wat er zo groot is aan die clan dat Four er naartoe gaat en nu ook Eindbazen, ik had wel verwacht dat het een clan is met sponsors enzo...
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2007
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ze hebben veel gewonnen op GoW MLG en RB6 MLG had ik begrepen. Voor de rest heb ik van de CoD4 members niks gehoord over sponsoring, en de website werkt idd maar half. Maar iig als er zoveel mensen joinen moet er toch iets achter zitten, daar komen we vanzelf achter.
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Jesus, wacht anders gwoon ff af, komt vanzelf.

    Ik weet er zelf niet zoveel van, maar seal kom binnekort met meer info.
    En skeit dat de site maar half werkt, ik hoef er toch niet op voorlopig :b:
     
  6. dutchdragon

    dutchdragon Guest

    h44t site isnog niet af denk ik
     
  7. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is gaat II GH05T II ook Halo 3 spelen voor degene die hem kennen :) , Ipz0r koopt het ook maar gaat waarschijnlijk nie veel spelen..
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Goedzo :). Ik wens je het beste in je team..

    En Seal is dat niet die gozer van pG die het volle vertrouwen in het team was en als het dan toch fout zou gaan hij zou stoppen met gamen. Waarop vervolgens pG doodging, hij bij NG ging en vervolgens vVv EU maakte?
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik veel, maar wat ik wel weet is dat als je ons wilt lastig vallen dan post maar in Eindbazen topic, en laat de rest gwoon door gaan waar deze thread voor bedoelt was.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :thumbs:
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen was er van geschrokken volgens mij. Weet iemand eigelijk de playlists voor MM btw?
     
  12. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt kut op een ander forum heeft een gast in zijn sig staan hoe halo3 afloopt echt een mongool. En iemand die ik ken had die gast op zijn msn dus hij is zo aan het praten schrijft die gozer ineens het einde op. Hij zegt dat dat leed vermaak is. echt een mongool
     
  13. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt zeker die Rayripper ? Gelukkig had ik hem al op tijd geblokkeerd want anders had die dat ook tegen mij gezegd, het was een irritant ventje die maar bleef opscheppen als die wat nieuws haalde. Jammer dat die maar een tijdelijk ban heeft gehad, vind het echt erg voor die groep mensen die hij verpest heeft. Ik zou daar ook erg piisig over zijn namelijk :mad:.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Sirieus gozer get over it. MIsschien lees jij iets anders dan dat ik typ, ik zeg toch echt het beste met jou en je team. Wie val ik daar in godsnaam mee lastig? Als jij eens heel snellerig stopt met je lastiggevallen te voelen kun je meteen deze toelie achter je laten. *claps*
     
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Even serieus, het EbN draadje is ook al dicht op verzoek door dit gezeik... En nu ga je ook al op dit draadje vervelend lopen doen... Wat is dat toch met die qG mensen die telkens moeten laten zien dat ze denken dat ze de beste zijn...

    Ga gewoon door met waar dit voor bedoelt is, live ervaringen en niet voor gezeik!

    Even terug te komen op de vraag van airwave, ik ben ook wel benieuwd naar de MM gametypes, maar durf die link niet te openen omdat in die link spoilers ofzo staat, en ik niet in ene op een site wil komen dat mij het einde verklapt... Dus als iemand gewoon de types even hier wil posten zou dat fantastisch zijn*) Verder kan ik niet w88 op maandag, dan kan ik eindelijk halo3 spelen:D:D
     
  17. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat er:

    Ranked Playlist
    Lone Wolfs - Rumble Pit
    Team Slayer
    Team Objective
    Team Tactical - Hardcore
    Team Doubles

    Social Playlist:
    Rumble Pit
    Social Slayer
    Social Skirmish
    Big Team Battle
    Multi Team
    Social Doubles


    Basic Training - For new haloers to learn the ropes


    Betwijfel een beetje of dit ze wel zijn :eek: ( Team SWAT, Snipers, 1vs1 ?)
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat die stukjes maar gwoon weg blackhawk, ik heb smartiez gwoon gePMt (ofso) en hopelijk stopt dit gezeik eindelijk. Niemand zit er op te wachten.

    En ik moet helaas tot woensdag wachten, maar daarna lekker naar venlo en dan met syco en twilight lekker h3 spelen, daarna feest van vriend en daarna van een vriendin, word echt een te gekke donderdag tot zondag 8). Wat is social? unranked, klinkt beetje als, als je verliest quit je gwoon playlists
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2007
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    In social playlists mag je met guests.
     
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, beter dat Bungie gehoor geeft aan spelen met guests... Er is nu genoeg variatie voor het spelen met guests :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina