Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je vette tricks doet gaat je multiplier omhoog en dan gaat de muziek harder draaien:)
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was echt 1 van de eerste dingen die mijn opviel :)

    Plus dat je bij de 3x multiplier is een soort spacende sfeer komt...allemaal leipe kleuren en geluidjes bij je tricks...beetje slowmotion achtig...

    Maar misschien komt dat omdat ik mijn gamegeluid meestal vrij hard heb staan :+
     
  3. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit vind ik persoonlijk het enige nadeel van de game. Ik stoor me hier mateloos aan, aangezien EA altijd gezegd heeft dat deze game richting realisme en simulatie gestuurd zou worden. Als ik de pool bekijk tijdens die "3X - Trip" kan ik me alleen maar voorstellen dat het in de hele game nog erger is en dat ik ga "proberen" om geen "3X" te krijgen. Ook dat geluidje als je een trick doet....echt niet cool.

    Anyway, ik heb de demo al een aantal dagen niet gespeeld, ben nu vooral met Stranglehold bezig, puur om de tijd te doden. Ik wil Skate 8)
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ligt de game nu al in de winkel? Dan haal ik hem nu nogO-)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waarschijnlijk niet. Als het officieel aangekondigd is door EA dat hij de 27e uitkomt...
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke, net heb ik ook gelezen op andere game fora's dat mensen geen succes hadden met hun zoektocht. Ik hoop wel dat hij er volgende week is, waarom moeten wij eigenlijk langer wachten dan die Amerikanen? :confused:
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Localiseren van de game in europa lijkt mij zo...
     
  8. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel vet als je die 3x multiplier krijt!
    Spacen op je skateboard!:+
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een beetje jammer dat deze game net nu uitkomt... wil hem supergraag spelen maar ivm al die andere supervette games heb ik er niet egt de tijd/het geld voor..
    demo wel veel gespeeld.. supervet!
     
  10. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mensen countdown tot donderdag dan maar :p
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    ff nog over die demo he. Hoe krijg je het nou voor elkaar om buiten die demo area (buiten de hekken) te skaten? (makkelijkste manier aub)
     
  12. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Ja daar snap ik dus geen reet van. Moet je echt alles zo precies doen? En hoe doe je die Replay Editor dan precies ermee?
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    http://youtube.com/watch?v=1_KV52ZiVyw Deze heb ik gemaakt en is volgens mij wel duidelijk. Je moet dus eerst achter in het level beginnen en je skate vanaf daar dan naar het hek. Je springt naar het hek maar voordat je het hek raakt druk je op start. Dan ga je naar de replay editor en ga je met de linkerstick helemaal naar het eind van de replay en dan weer terug. Daarna ga je weer terug naar het spel en je zou dan door het hek heen moeten gaan.
    Kwaliteit van het filmpje is bagger want heb het met me telefoon opgenomen maar je hebt er tog wel iets aan denk ik.
     
  15. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon 1 keer helemaal naar voren spoelen en dan 1 keer helemaal naar achteren. Dan druk je twee keer op B en laad hij de area.
     
  16. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is niet eens nodig, je kunt gewoon je linkerstik aantikken dan springt de replay weer naar het begin dan druk je op b, resume en klaar ben je...
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Net weer een nieuwe plek ontdekt_O_

    Achter het CC vindt je toch die inmens grote pipe(s)? Het zijn er namelijk twee, als je nog verder gaat kom je bij een basketbal veldje, veel ruimte om wat flips te oefenen.

    Toch begint ook dit te vervelen, ik wil de game|:-
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat klopt en als je aan de rechterkant van dat basketbalveldje kijkt vind je ook nog een pool met een huisje ernaast. Kan je nog leuke liptricks maken op het dak van dat huisje en als je jezelf een beetje goed beweegt kan je ook nog op het dak zelf landen en dan in de pool droppen. Aan de linkerkant van het basketballveld is een tennisveldje met daarnaast een parkeerplaats. Vanaf de parkeerplaats loopt een pad naar links en naar rechts. Het pad rechts is wel vet om een mooie line op te doen alleen lopen er wel veel mensen die je moet ontwijken.
     
  19. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt hij nu weer de 28e uit?
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja de game staat gepland voor 28 september. Ik ga der zelf wel vanuit dat de game eerder deze week al in de winkels ligt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina