Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    WTF zit die te lulle........?

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    LoL! Zonde dat alleen zijn taalgebruik niet zo chic is als ie zelf wil doen overkomen ;)

3. Ashavan

Ashavan Guest

De spelfouten zijn ook op 2 handen te tellen ;)

NG is altijd een zeer pittige game geweest. Zal deze ook vast weer aanschaffen :D

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik zou een reactie in dezelfde stijl terugsturen. :9

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik wel. En ben er ook niet doorheen gekomen. Zijn idd te moeilijk! :eek: Ben wel heel ver gekomen. Was in de 1e tegen 't einde aan, maar die andere 2e helemaal niet ver.

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het over de duvel hebt hey....voor Ninja Gaiden liefhebbers met een Wii is vanaf dit moment van spreken Ninja Gaiden voor de NES te downloaden op de VC :D

7. The Flash

The Flash Guest

Vind NG een erg chille game (beste ooit), maar heb hem nooit echt moeilijk gevonden, heb ook heel wat training van de demo gehad voordat ik hem aanschafte, en de eerste paar keer was het pittig, maar had het gelukkig al vrij snel door. Speel hem nog steeds als een van mijn meest gespeeld games, en het blijft gewoon elke keer leuk, ook al speel je hem (letterlijk) 20 keer uit. Dan ken je alles, en kan je de game zomaar uit spelen, het is en blijft gewoon goed, en PartCrusher*: ik ben het er inderdaad mee eens dat dit een van de weinige games is die perfect genoemd mag worden. Ik daag iedereen uit om ook maar 1 min punt te noemen, dat slecht is aan de game. En dan bedoel ik voor sommige niet bijv de moeilijkheidsgraad, aangezien dit niet fout is, goed juist. Maar foutjes zoals in FM2 (FM ook trouwens), dat de A.I. dom en makkelijk is, en op een rails rijd. Zoiets zegmaar. Ook een super chile game trouwens. :D

8. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hier geen nieuwe tread voor aanmaken dus ff snel een vraagje hierzo....Ik neem aan dat velen van jullie wel DOA4 hebben. Heeft iemand van jullie ook alle costumes (incl. van de verborgen karakters) en toch de achevement niet gekregen....is dit een bug???? Kostte me veel tijd (en ongelofelijk veel ergernis)

9. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb ze wel gespeeld maar kan me weinig van het einde herinneren, NG is een van die NES games waar bijna niet doorheen te komen is. Zelfs nu nog niet, de NES heeft echt de moeilijkste games ooit met cheatende AI en onmogelijk sterke vijanden.

Gelukkig was NG op de xbox beter te doen dan de orginele games en ik vind het wel jammer dat ze deel 2 iets makkelijker maken. Ik hou juist van die frustratie en dan het goede gevoel nadat je het eindelijk heb gehaald, zelfs de remake op de PS3 is makkelijker dan het xbox orgineel.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whehe, ik ben er door middel van een speedrun achter gekomen dat ik nooit verder ben gekomen dan....de eindbaas 8) Ik was er dus bijna, maar het is me nooit gelukt die lijer te verslaan. Toch nog maar eens proberen, als het me lukt om weer door die tergend moeilijke eindlevels te komen :cool:

11. The Flash

The Flash Guest

Van het eerste level bedoel je? Mjah die is op het eerste opzicht vrij pittig, maar je moet niet te lang aanvallen, korte vlagen, dan snel weer bij hem vandaan. Hij blokt ook vrij goed, dus daar moet je ook rekening mee houden. Voor de rest is het dus gewoon kleine aanvalletjes, niet meer, en je hoeft hem trouwens niet helemaal af te maken, als ie nog een beetje levens overheeft start er namelijk een filmpje. Zie dan maar verder, Succes. ;)

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik had het over Ninja Gaiden op de NES ;)

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En daarmee vergeleken is Ninja Gaiden voor de Xbox éigenlijk een eitje! :eek: Niet normaal. Op NG Black of de Hurricane Pack 3 heb je Master Ninja Tournament, dat is dan wel weer moeilijk. Maar o zo stoer! :D

14. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    en weer een overwinning voor microsoft. ninja gaiden 2 op de 360 HULDE HULDE HULDE. iedereen met een gezond verstand. moet erkennen dat xbox 360 HET platform is voor TOP games.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt Ninja Gaiden Black goed op de 360 ? En met goed bedoel ik, zoals ie het ook doet op de Xbox....dus geen framedrops of andere vormen van backwards-compatibility issues.

Want als ie nou perfect werkt op de 360, ga ik Ninja Gaiden Black misschien nog ergens proberen te scoren :)

16. The Flash

The Flash Guest

Jah das echt gruwelijk inderdaad, ben al aardig ver gekomen, maar het is echt moeilijk gewoon. :eek:

Op een gegeven moment is het verhaal vergeleken daarbij echt easy, dat is het ook, maar MNT is zoveel moeilijker, zeker uiteraard als je verder komt.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2007
  17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Al enig nieuws of er ook weer een [mission mode] in NG2 komt?

18. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Oehhh, ik heb echt te vaak dingen over NG gehoord maar nu komt het eindelijk naar mijn console (op de ouwe xbox versie na dan). Ga deze ook zeker halen.

19. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb black als backwards compatible. en hij werkt subliem! geen last van frame drops. of backwards compatible kwaaltjes ;)

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, dan ga ik van de week in de stad even mijn geluk beproeven. Genoeg winkels in Den Bosch waar ze games verkopen, ook de minder voor de hand liggende. Zal hopelijk vast wel ergens een exemplaar stof liggen te happen.... O-)

Laatst bewerkt: 23 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina