Xbox 360 Koopjes spotten! [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel niet kloppen, er staat 50,- voordeel, wat dus eerder zou slaan op de korting van 399,- naar 349,-...
     
  2. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat die xbox niet gewoon in het vak van de core? anders is het gewoon een koopje
     
  3. Looney-Crew

    Looney-Crew Punish and Enslave

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope er staat eht op dat bordje dat het een xbox 360 systeem is met 20gb harddrive!
    Anders had dat er niet gestaan....
    Inderdaad een koopje!
     
  4. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    hihi, bij bol.com lkkr de 60 euro kostende halo 3 plus 12 maanden live al lang geleden besteld :D
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gaat niet om de game, gaat om een console, leer eens lezen!
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    maar als ik daar voor 9euro NHL koop dan is alleen duits doosje+boekje; daar kan ik wel mee leven :)
     
  7. -SambaL-

    -SambaL- Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, (weereens) een vraagje.
    Wat is jullie ervaring met Backordered, waiting for restock producten bij Play-Asia?
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je daar nou ervaring mee hebben?
    Doh, dat is denk ik de product status ofzo? Dan hebben ze hem dus weer aangevraagd, en wachten tot hij weer bij hun binnen komt..
     
  9. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    hij bedoelt....hebben jullie wel eens iets besteld met die status, zo ja...hoe lang duurde het voordat het op de mat lag:)
     
  10. -SambaL-

    -SambaL- Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerder wanneer zo'n product weer voorradig is, of dat er uberhaupt nog een kans is dat het weer voorradig zal komen. Maar inderdaad, in die zin bedoelde ik het.
    Het is namelijk leuk en aardig dat die Xbox live combo met cam maar 60 euro is, maar om daar nou 2 maanden op te moeten wachten met vervolgens de kans op de boodschap " out of print " zit ik ook niet op te wachten.
     
  11. TwoCents

    TwoCents Players For Life

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het beste even de Personal Agent gebruiken die rechts altijd aanwezig is op de pagina. Vink gewoon aan dat je geinformeerd wilt worden wanneer de game weer beschikbaar is.
    Op die manier zit je niet vast aan een koop en kun je op het moment waarop je de email krijgt altijd nog beslissen of je de game bij play-asia koopt.
     
  12. Godsmack

    Godsmack ....

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee ze zulle hem onder die prijs moeten leveren, anders is het onder valse voorwaarden iets aanprijzen.. als jij dus die die xbox koopt en ze vertellen jouw aan de kassa dat je gewoon 349,- moet betalen, hebben zij pech.. hun prijzen het verkeerd aan en dus zullen ze het jouw voor die prijs moeten leveren :):)..

    Daarom.. Koopjes Spotten :+
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, maar het lijkt me dat als ze er achter komen dat er iets niet helemaal in de haak is (heel xbw komt naar Intertoys Leeuwarden:+), de aanbieding weer cancelen.


    Oh, en Halo 3 kost bij de Makro €54,- als je Halo 3 voor je bedrijf nodig hebt betaal je er maar 45,- voor:+
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Die van mij is op 9 september besteld en is er nog niet. Zou gewoon lekker in de winkel halen want anders gaat het voor jou wel heel lang duren. Hoop hm deze week binnen te krijgen!
     
  15. -SambaL-

    -SambaL- Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat zou ik wel willen doen, probleem is echter dat ik hem ook rond die tijd heb besteld, op het punt dat hij net in backorder was. Vandaar dat ik me dus ook afvroeg of mensen hier ervaring hebben met back ordered producten.
    Had het anders net zo goed bij GCshop kunnen bestellen, enkel 12 maanden dan. Had me 49,95 gekost. En die cam kan me eerlijk gezegt gestolen worden. :p


    PS: Dagaanbieding GVshop van vandaag. 360 Messenger kit voor 22,95. Als je dat een aanbieding vind iig.
    http://www.gcshop.nl/product.php?id=7283
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  16. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Gespot:

    HALO 3 kost bij veel Media Markten € 49,-! \o/

    MM Rotterdam Centrum zelfs € 48,-!
     
  17. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dat al gespot hebben, als ie (als het goed is) nog niet in de winkels ligt?:'-(
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    de online folder
     
  19. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig bij onze mediamarkt dus niet he! :emo:
     
  20. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm bij mm r'dam centrum staat geen release date
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina